Why Drink and Drive when you can Smoke and Fly!!!!!
Cross post waar heb ik dan die ander geplaats? d8 eerst ook dat ik het ergen had geplaats maar was die kwijt want pc was gecrash nu weist ik niet of ik die had verzonden ja of neeOp dinsdag 21 augustus 2001 17:56 schreef XTracer het volgende:
Crosspost
Verwijderd
"Helaas, je hebt geen leestoegang tot dit forum. Als je toch meent toegang te moeten hebben, stuur dan een mailtje naar gathering@tweakers.net" bij het volgende van de crosspost link
dit overkomt me te vaak
dit overkomt me te vaak
dit komt omdat je niet genoeg hebt gepost ik zelf kan er ook nog niet in moet nog 20 posten zenden voordat ik erin mag en je moet 60 dagen ingeschreven zijn.Op dinsdag 21 augustus 2001 18:01 schreef Mr.ChronoM het volgende:
"Helaas, je hebt geen leestoegang tot dit forum. Als je toch meent toegang te moeten hebben, stuur dan een mailtje naar gathering@tweakers.net" bij het volgende van de crosspost link
dit overkomt me te vaak
Als je meer dan 150 post heb krijg je dit niet meer tezien
Hij wil een koelkast aansluiten op de voeding van z'n pc....Op dinsdag 21 augustus 2001 18:06 schreef Gertje het volgende:
![]()
![]()
Waar heb je het over?
Koelkast op wieltjes?
Sorry... ik snap niet wat je wil.
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Verwijderd
Ah! Superhandig.. Heb je geen 220 in de buurt dan.. Wat is het voordeel?Op dinsdag 21 augustus 2001 18:09 schreef Marv het volgende:
[..]
Hij wil een koelkast aansluiten op de voeding van z'n pc....
yep dat bedoel ik
met dit soort ijstkastje die je op deze link kan vinden:
http://www.minicooler.com/
met dit soort ijstkastje die je op deze link kan vinden:
http://www.minicooler.com/
ijskast op je pc aansluiten??? Jij bent echt
!!!
!!!
niet alleen de pc moet gekoelt worden maar de persoon achter de pc ookOp dinsdag 21 augustus 2001 18:12 schreef cheshire87 het volgende:
ijskast op je pc aansluiten??? Jij bent echt [afbeelding]!!!
169 EURO??? Nog in geen 169 JAAR!!! Sicko's! (heuj, die lui van minicooler.com, jullie niet natuurlijk)
Mja... als je ervarring hebt met dergelijke koelkastjes zou je het niet willen. Je moet ze regelmaatig ontdooien omdat er in veel gevallen geen ontdooistand op zit.
Dan het draaien op je PC voeding is een moeilijke zaak tenzij je voeding nog 5 Amps op de 12 volt over heeft...
Voordeel van deze koelkastjes is wel dat ze geen pomp hebben en dus geen rare geluiden maken, ideaal voor naast het bed. Maar zoek je een klein koelkastje, loop dan eens een campingshop binnen.
Dan het draaien op je PC voeding is een moeilijke zaak tenzij je voeding nog 5 Amps op de 12 volt over heeft...
Voordeel van deze koelkastjes is wel dat ze geen pomp hebben en dus geen rare geluiden maken, ideaal voor naast het bed. Maar zoek je een klein koelkastje, loop dan eens een campingshop binnen.
Verwijderd
dan zou ik eerder een koelkast pakken en daar de koude lucht uitzuigen en dan blazen op je proc.
met 2x 172watt peltierOp dinsdag 21 augustus 2001 18:21 schreef misstickjoint het volgende:
[..]
niet alleen de pc moet gekoelt worden maar de persoon achter de pc ookofniet?
ik zou zeggen, gebruik het als radiator voor je waterkoeling....
Zo gezegd, zo gedaan.
ik vind het wel een grappig idee, en het kan gewoon als je een sterke voeding heb in je pc zodat alles gezamelijk genoeg kan trekken aan die voeding voordat je spontane reboots krijgt..
Ik snap echt niet waarom je dit wilt
Je kunt die koelkast niet daadwerkelijk IN je pc bouwen, dus waarom wel op je voeding aansluiten...omdat het mogelijk moet zijn? gewoon in die stekkerdoos naast je pc...hoeven ze ook niet naast elkaar te staan en blijft ie doorwerken als je pc uit staat
I may be Nuts, but most people call me Mars
Als je em op die site besteld kost ie 169 euro dat is ongeveer 370 piek. dan ga je nog verzendkosten betalen voor het ding dat dus 4,5 kilo weegt en dan nog invoerbelasting ook. Bovendien is het ding maar 13,5 liter.
Een goedkope tafelmodel koelkast van 120 liter kost bij een beetje witgoedhandelaar nog geen 300 piek
Daar zet je je pc gewoon IN!
Maar evengoed wel een cute dingetje hoor.
Een goedkope tafelmodel koelkast van 120 liter kost bij een beetje witgoedhandelaar nog geen 300 piek
Daar zet je je pc gewoon IN!
Maar evengoed wel een cute dingetje hoor.
in princiepe hebben jullie allemaal gelijk maar het was maar een idee of is het better een pc erin te bouwen..hmmmm
Dat iedee had ik ook gekregen nadat ik zo'n (minicooler) kastje had gekregenOp dinsdag 21 augustus 2001 21:31 schreef misstickjoint het volgende:
in princiepe hebben jullie allemaal gelijk maar het was maar een idee of is het better een pc erin te bouwen..hmmmm
Het kasje koelt tot 20graden onder kamertemp zeggen ze, daar moet toch wat mee te doen zijn, o.k. niet voor 169 euro, maar voor een krijgertje?
Er zijn ook master/slave stekkerdozen, als de master (compu) aan gaat, gaat de slave (hier koelkast, rest van randapparatuur kan ook) ook aan, lijkt mij veel handiger
al kan je een koelkast het beste 24/7 aan laten staan, is dan altijd koud.
al kan je een koelkast het beste 24/7 aan laten staan, is dan altijd koud.
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
Verwijderd
PC uitzetten, wasda?Op woensdag 22 augustus 2001 13:13 schreef Kage het volgende:
ja nee handig, als je je pc uitzet wordt je drinken warm
Heel moeilijk, isdaOp woensdag 22 augustus 2001 21:51 schreef Lomu het volgende:
[..]
PC uitzetten, wasda?
Pagina: 1