Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martine
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Helemaal blij, de nieuwe iPhone 13 mini wordt vandaag geleverd! *O*

Aan het begin van de middag gaat de bel en staat de PostNL verzorgster voor de deur, ik moet mijn legitimatie laten zien en neem het pakketje aan, ik ben aan het eten en eet eerst alles op.

Na het eten ga ik verheugd de nieuwe telefoon uitpakken en zie ik als de doos dicht geplakt en aan de onderkant zit er een PostNL sticker op met de tekst "Helaas is uw poststuk incompleet en/of beschadigd. Wij hebben uw poststuk hierna opnieuw dichtgemakt, zonder de inhoud te bekijken. Onze excuses voor het ongemak"

Je raad het al, er zitten een aantal A4 papieren van Vodafone in maar geen telefoon!! 7(8)7 7(8)7

De rode veiligheidszegel aan de zijkant is nog heel, die aan de onderzijde is eraf en daar zit de PostNL sticker overheen geplakt.

Vodafone gebeld, doorverbonden en daarna 12 minunten in de wacht gestaan en uitleg gedaan. Ze zullen op onderzoek uit en ik mag nog zo'n 5 werkdagen langer wachten. Nou weet ik niet wat ze gaan onderzoeken, maar dit is toch niet best? Ik kan wel janken en typ dit met tranen in mijn ogen. Wat een dikke ellende!

De aardige mevrouw van Vodafone zei als het pakket op meerdere plaatsen wordt gescand en gewogen, als Pietje daar zit te sorteren en daarna is het pakketje ineens lichter dan klopt er iets niet en kunnen ze diegene aan de mouw trekken.

Want in de Track&trace stond als het pakketje 0,44kg weegt, maar dat blijkt dus maar 174 gram te zijn. }:| }:| }:|

Het vertrouwen in de mensheid ben ik verloren, ja echt, hier kan ik boos om worden. Verschrikkelijk!

Voordat ik de doos open heb gemaakt, heb ik eerst een paar foto's gemaakt want ik vertrouwde het niet. Dat blijkt maar goed ook. Ik hoop als ze snel een nieuwe telefoon opsturen en niet denken als ik de boef ben, want ben al meer dan 15 jaar (zakelijke) klant bij Vodafone. Dit vindt ik echt verschrikkelijk!

Bewust plaatst ik geen foto's van de doos, want dan kan een ander die misschien ook weer gebruiken voor weet ik veel wat. Nee, we leven in een rare wereld van list en bedrog. Gadverdamme nog aan toe! :r :r

Waarom dit topic? Om met de Tweakers te delen hoe het ook kan gaan, geen schimmige Marktplaats handel. Nee, ik bestel gewoon een nieuwe telefoon bij de Vodafone omdat ik dan weet als het goed is. Maar helaas, er zijn geen goede mensen meer op deze wereld. Ik baal hier enorm van!

Wat heb ik verkeerd gedaan? Had ik het niet moeten aannemen? Zending weigeren? Maar ik kon niet weten als er geen telefoon in zat. What to do? Wat kon ik anders doen?

Achteraf op de foto's zag ik pas als er onderop de doos ook een rode veiligheidssticker zat. Dat had ik bij het openen helemaal niet gezien.

Nog meer achteraf had ik het pakketje nooit moeten aannemen, maar helaas ik ben denk ik veel te goed van vertrouwen. 8)7 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door Martine op 04-12-2021 14:28 . Reden: achteraf toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Modbreak:Ik mis een beetje de discussiewaarde in dit topic. Op de huidige manier is het meer een rant dan dat er een goede discussie uit kan voortvloeien. Zo te zien heb je al contact opgenomen met de verkoper en verwacht je daar nog bericht van terug.

Gezien dit topic dus niet aan het SF Beleid voldoet, gooi ik dit topic op slot.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Dit topic is gesloten.