Persoonlijke Instagram ten onrechte gedeactiveerd

Pagina: 1
Acties:
  • 433 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesser99
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 03-12-2021
Ik ben al een aantal weken mijn Instagram profiel kwijt nadat hij is gedeactiveerd direct toen ik onterecht als bot werd herkend na het meerdere keren herladen van een pagina. Ik heb al een bezwaar ingediend via een formulier bij instagram maar al lange tijd geen reactie. Iemand enige connecties hier binnen de groep die me kan helpen? Is het proberen waard😅

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSenne
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 27-06 19:58
Ik zou er niet op hopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeghoofd21
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:28

Leeghoofd21

Wat een leuke ondertitel

*snip* als je niks fatsoenlijks te melden hebt zeg dan gewoon niks

[ Voor 80% gewijzigd door RobIII op 03-12-2021 19:19 ]

HANDTEKENING!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesser99
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 03-12-2021
@Leeghoofd21 Ik zou het toch echt graag terug willen hebben aangezien ik veelal sponsor belangen na streefde op mijn profiel en een leuk aantal volgers en mijn eigen kleine community had opgebouwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39993

Succes. Dit is het nadeel van social media / big tech.... you're fucked. Daar ben jij nog minder dan een nummertje (less than cattle). Uithuilen, opnieuw beginnen... en zorg ervoor dat je in de toekomst dit eventueel relatief eenvoudig weer zou kunnen doen, want reken niet te hard op (tijdige) hulp.

Je ziet het al: je hebt het over "een aantal weken" en nog steeds niks, nakkes, nada.... Op zo'n platform ben je dan eigenlijk ook gewoon alweer volledig "uit beeld". (Als er financiële belangen in het spel zijn: ik gok erop dat zakelijke accounts een betere support bieden, maar heb geen idee of Instagram deze aanbiedt.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-06 16:31

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Wij kunnen hier niet mee helpen. Zie ook Internetmarketing Beleid

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.