Onterechte V&A beoordeling

Pagina: 1
Acties:
  • 738 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DMZ
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-08 23:45
Als een klein vervolg op de Onterechte V&A review

Omdat ik dat toch wel heel snel vind gaan als ik andere topics hier zie.

Waarom mag die review wel blijven terwijl anderen in dit forum, als er niets daadwerkelijk betaald, of verkocht is, worden weggehaald?

Ik wil graag weten hoe dit proces in elkaar steekt daar ik in het vervolg accurater kan zijn met geen 'deals' sluiten.

Daarbij, en met respect voor de beslissing van microkid: ik vind niet dat ik op mijn vlekkenloze V&A profiel 3x 1 ster verdien ondanks goede en beleefde communicatie, en zeker niet omdat de verkoper in dit geval dus zijn review nog even achteraf bijstelt om commentaar te leveren.

Graag zou ik even deze review toch eerlijk zien. Ja, het is een gevoelskwestie, maar gezien het precedent in dit forum zou ik graag willen weten waarom het afzien van een koop met communicatie zo'n laag review verdient terwijl er geen geld is gewisseld en geen moeite is gedaan (Ik zou ophalen, kaart was niet ingepakt omdat ik nog wou testen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Je kunt @Microkid ook een DM sturen ipv weer een topic openen.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DMZ
Excuus, ik ga er van uit dat dit zoals bij alle andere sites, expliciet niet mag ivm admin overlast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobby1971
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 27-09 15:02
DMZ schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 14:09:
Als een klein vervolg op de Onterechte V&A review

Omdat ik dat toch wel heel snel vind gaan als ik andere topics hier zie.

Waarom mag die review wel blijven terwijl anderen in dit forum, als er niets daadwerkelijk betaald, of verkocht is, worden weggehaald?

Ik wil graag weten hoe dit proces in elkaar steekt daar ik in het vervolg accurater kan zijn met geen 'deals' sluiten.

Daarbij, en met respect voor de beslissing van microkid: ik vind niet dat ik op mijn vlekkenloze V&A profiel 3x 1 ster verdien ondanks goede en beleefde communicatie, en zeker niet omdat de verkoper in dit geval dus zijn review nog even achteraf bijstelt om commentaar te leveren.
Een deal is een deal op het moment dat je het eens ben over de prijs. Niet pas als je betaald heb. Je hebt de deal dus verbroken, daar mag je best een slechte review voor.

Dat het te duur was kon je eerder bedenken. Terecht dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DMZ
@mobby1971 Verdient dit 1 ster voor communicatie terwijl deze goed was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DMZ
mobby1971 schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 14:12:
[...]

Een deal is een deal op het moment dat je het eens ben over de prijs. Niet pas als je betaald heb. Je hebt de deal dus verbroken, daar mag je best een slechte review voor.

Dat het te duur was kon je eerder bedenken. Terecht dus.
Daarbij wordt dit in andere topics in dit forum _niet_ gehanteerd. Geen koop = geen review.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:59

ShadowBumble

Professioneel Prutser

DMZ schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 14:17:
[...]

Daarbij wordt dit in andere topics in dit forum _niet_ gehanteerd. Geen koop = geen review.
Volgens mij is het punt juist dat er wel een koop was (en dus overeenkomst incl afspraak om hem op te halen, de betaling zou geschieten bij ophalen) echter heb jij op de dag dat je die afspraak had eenzijdig besloten ervanaf te zien.

In de gevallen die hier regelmatig voor komen was er nog geen afspraak, bleef het enkel bij een bieding of soms zelfs geen reactie.

[ Voor 3% gewijzigd door ShadowBumble op 03-12-2021 14:19 ]

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DMZ
ShadowBumble schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 14:19:
[...]

Volgens mij is het punt juist dat er wel een koop was (en dus overeenkomst incl afspraak om hem op te halen, de betaling zou geschieten bij ophalen) echter heb jij op de dag dat je die afspraak had eenzijdig besloten ervanaf te zien.

In de gevallen die hier regelmatig voor komen was er nog geen afspraak, bleef het enkel bij een bieding of soms zelfs geen reactie.
Hmm, dat is idd een stuk helderder. Dan resteert de subjectieve optie dat ik de review zelf eigenlijk een wraakreview vind, want wat er staat klopt niet. Er was goede communicatie, beschrijving mag van mij idd laag staan want dat had ik dan verkeerd afgehandeld, maar bezorging? Dat is raar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
DMZ schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 14:17:
[...]
Geen koop = geen review.
Helaas. Er wordt gesteld: geen overeenkomst = geen review. In dit geval was er wel een overeenkomst: bedrag, plaats, tijd en manier van "verzenden" waren immers afgesproken.

Dit is ook exact wat @Microkid in de sluitpost had gezet van je eerste topic.

[ Voor 11% gewijzigd door sypie op 03-12-2021 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:25

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Inderdaad. De uitleg is helder, daarom gaat dit topic ook op slot.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.