Onterechte V&A review

Pagina: 1
Acties:
  • 570 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DMZ
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-08 23:45
De allerlaatste review die ik hier heb lijkt me wat vreemd:

gallery: DMZ

We hebben normaal contact gehad, afspraak gemaakt voor vandaag om op te halen (ik zou naar hem komen), maar vandaag bedenk ik me, schrijf ik een beleefd bericht om afstand te doen van mijn koop en vraag ik of er overlast was.

Hij biedt aan om het te bezorgen tegen een meerprijs, wat tof is, maar dat vind ik ook te duur dus zeg ik dit ook vriendelijk (is in DMs te zien).

Vervolgens die review. Niet alleen is er geen koop gedaan, er is volgens mij niet eens overlast geweest.

We komen er per chat schijnbaar niet uit (ik word genegeerd terwijl er anders heel snel wordt gereageerd).

Ik heb zelf ook een review met vraagtekens bij hem gezet, deze mag natuurlijk ook weg als dat onterecht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wij
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:14

wij

Het blijft natuurlijk vervelend als iemand zich na het afspreken bedenkt. Mogelijk heeft hij andere potentiële kopers afgewezen. Natuurlijk is het jouw recht om je te bedenken. Drie keer één ster vind ik dan ook weer overdreven. Maar ik snap best dat de verkoper hier wat over zegt in een review.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DMZ
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-08 23:45
Daar ben ik het helemaal mee eens, echter is 1 ster voor communicatie wat mij enorm stoort, gezien wij 2 paginas aan enorm snelle communicatie hebben en ik hem zo tijdig mogelijk heb geinformeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:25

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Er is gewoon een overeenkomst. Jullie hebben een prijs afgesproken en als zelfs een datum om op te halen. Dat jij je dan ineens bedenkt is jouw verantwoording. Maar aangezien er een overeenkomst was, is er niks met de review.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Dit topic is gesloten.

Let op:
Genoemde topics zijn alleen bedoeld om koper en verkoper bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban. Uitzondering hierop geldt voor juristen en advocaten indien zij een interpretatie van wetgeving willen loslaten op stellingen van gebruiker.