Video's op FB watch vervagen onderaan

Pagina: 1
Acties:
  • 192 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoulderPJK
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 11-03-2022
Goedemiddag,
Als ik video's op de watch feed van Facebook kijk, worden deze 80% van de tijd onderaan onderaan donker vervaagd. Wanneer ik doorklik naar de pagina van de video en de video daar bekijk valt dit niet voor.

Is dit een instelling die ik kan aanpassen ergens? Het stoort me namelijk heel erg.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Si4JrOIgr4Qh4lQz8POa0eR6OCU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AB8vBEwkoyhX2k1FC4QGevmo.jpg?f=fotoalbum_large

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:26

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Ik zie niet in wat dit met marketing te maken heeft? Zoals in Internetmarketing Beleid ook beschreven staat zien we hier topics over gebruiksproblemen met o.a. Facebook hier liever niet.

Het zou misschien in Client Software Algemeen passen maar als ik het topic verplaats dan zal het zeer waarschijnlijk daar ook gesloten worden omdat we er vanuit gaan dat je zelf al op zoek bent geweest naar de settings e.d., en dat je ook in je topic vermeld wat je al hebt geprobeerd. Dat laatste ontbreekt nu. Dat scheelt weer advies krijgen van zaken die je al geprobeerd hebt en dus niet werken. Je kan daar eventueel een nieuw topic openen maar let dan aub wel op de Quickstart

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Dit topic is gesloten.