Toon posts:

brandstapel gezocht

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo GoT,

Eindelijk is het dan zover, ik heb een AOpen 16/10/32 Atapi bij Chicon besteld. :9

Maar nu: waar brand ik op, en wat is het verschil tussen een spindel en een softcase (platinum heeft dat volgens mij?)

Ik wil dus op 16 speed kunnen fikken...:7

groet, fret

Verwijderd

Gewoon philips 1-16* kopen of een ander merk, maar ik ben nog al tevreden over philips, en een op een spindel heb je cd's zonder hoesjes

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11-2025
Softcases zijn denk ik van die dunne papieren hoesjes, alleen dus tegen vuil dus, 12x TDK's gebruik ik altijd en werken ook gewoon goed op 16x :)

• WieMie
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

WieMie

WieMie Actief

Spindel: Een bak met een heleboel (10, 25, 50, 100, >250) cd
's op elkaar gestapeld. Is goedkoop, maar vaak heb je defecte cd's (bovenkant eraf gescheurd) en door te hoge druk in te hoge spindel's kunnen de onderste cd's worden vervormd, welke je dan niet kan gebruiken.

Soft-case: Papieren of stoffen zakje om cd heen, meestal per 5 stuks. Iets duurder dan spindel, stoffen zakje is best aardig, maar beschermt alleen tegen zon en stof, niet krassen en breken, niet stapelen!

Slimline: 45-55% dunner hoesje dan normaal, passen geen gewone covers in. Is voor fabrikant goedkoper te fabriceren evenals opslag en transport. Breken minder snel (door ontwerp) dan jewelcases.

Jewelcase: Standaard cd hoesje. Geschikt voor covers. ca F0,50 per stuk. Komen tegenwoordig steeds minder voor.

Tot hier mij (8> modus.

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
ik vind Basf cd's erg goed..

• LucienS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-04 14:21
:) :) Lidl en Aldi, als je voor mensen fikt die je niet mag

I'm fed up 'cause all you wanna do is critisize.... (Alexander O'Neal '84)

Verwijderd

Ik fik op imation ik klaag er niet over mijn cd speler pakt het

• fulgore
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-03 11:01

fulgore

goud

Op dinsdag 21 augustus 2001 15:48 schreef fret het volgende:
Hallo GoT,

Eindelijk is het dan zover, ik heb een AOpen 16/10/32 Atapi bij Chicon besteld. :9

Maar nu: waar brand ik op, en wat is het verschil tussen een spindel en een softcase (platinum heeft dat volgens mij?)

Ik wil dus op 16 speed kunnen fikken...:7

groet, fret
Ik heb dezelde recorder en brand gewoon op spindel (merkloos zonder enige opdruk) zonder enige uitvaller. De platinums zijn ook zeer goed. Maar ik geloof dat er niet meer zoveel slechte cdr's zijn. Althans, ik ben ze het laatste jaar niet meer tegengekomen, misschien ligt het wel aan die brander ;)

[EDIT] ik was nog vergeten te zeggen dat ik dus op Max speed brand !!

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

• The.EMP3ROR
  • Laatst online: 09-06-2023

The.EMP3ROR

<3 MUSE

Op dinsdag 21 augustus 2001 15:51 schreef jv777 het volgende:
Gewoon philips 1-16* kopen of een ander merk, maar ik ben nog al tevreden over philips, en een op een spindel heb je cd's zonder hoesjes
Platinums rule... geen crap gewoon een goeie cd in een jewel zonder poespas... en fikken doen ze als brandhout *D

56 => 512 => 768 => 1024 => 2048 => 2240 => 3072 => 6144 und so weiter

• DynaMikeY
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-04 10:20

DynaMikeY

1976 Kever 1300

Dat zeg ik, Platinummerts :)

Banaan (W11): Ryzen7 5800x / Asrock B550M Pro4 / Radeon RX7800 XT / 32GB DDR4 / 1TB M2 980Pro + 2TB WDBlue M2 + 1TB SSD 970Pro | AnaNAS (UnraidOS): - Core I5-10500T (2.3GHz) / Asrock H510-M / 32GB DDR4 / 1x 1TB SSD + 250GB M2 + 1x 6TB HDD + 7x 4TB HDD

• blender
  • Niet online
Ik fik meestal op Kodak 74min (de lokale Halfords had er destijds een heleboel van die voor 18,95 per doosje over de toonbank gingen)

Als ik 80min Cd's wil fikken dan meestal BASF.

Met geen van beide merken ooit misfikkers gehad. Heb een SONY 8x4x32x en die doet het perfect!

Verwijderd

Ik gebruik Philips of Mmore. Die bevallen allebei goed, ook op 12x!Ik had ook een spindel maar die konden niet eens op 12x, en ze gaan snel kapot zoals hierboven al gezegd is.
Ik zou dus gewoon iets meer geld uitgeven voor betere cdtjes.
Je sterei leest ook beter de duurdere cd's, als je van plan was audio cdtjes te maken!

• happy3736
  • Laatst online: 30-12-2024
gebruik altijd platium of mmore
nog nooit een cd mislukt

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Op dinsdag 21 augustus 2001 15:48 schreef fret het volgende:
groet, fret
Zie aub ook: http://gathering.tweakers.net/forum/faq :).
Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten. Het is dus niet nodig om steeds ruimteverspillende "greetz [user]" of iets dergelijks onder je post te plakken. Als je perse zoiets wilt kun je daar je signature voor gebruiken (zie latere uitleg).
;).

Verwijderd

de phlipjes bevallen mij het best. Ik bestel ze altijd in grote dozen :P bij:

http://www.cdrwinkel.com

goed en goedkoop

(ik zag net dat er ook een cdrwinkel.nl is maar die is veel duurder)

<edit>
ik realiseer me nu dat dit eigenlijk reclame is mag dat wel... :?
</edit

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Ik gebruik altijd zilveren Nashua schijfjes als ingredient om CD's te bakken. Mycom levert ze. Je kunt er overigens ook flets gekleurde ("neon") en zwarte (zoals voor playstation) halen.
Pagina: 1