• jaapkunst
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 26-11-2021
Ik heb op mijn werk een HPE ProLiant MicroServer Gen10 in handen gekregen; deze is overbodig omdat we inmiddels helemaal in de cloud werken. Hij is zo'n 4 jaar oud.
Het lijkt mij leuk om hier thuis iets mee te doen, maar... wat kun je eigenlijk met zoiets? En wat is daar aan verdere hard- of software voor nodig?

Of, in het geval het niets wordt... is zo'n ding nog een beetje verkoopbaar, of levert het niets meer op?

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 13:19

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Het grote HP Proliant Microserver topic staat gelinkt op de produktpagina van de machine waar je het over hebt :)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07:16

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Ik denk dat het topic dat MAX3400 aan haalt wel wat ideeën kan opleveren. Het is in iedergeval een leuk klein servertje, waar je best wat dingen mee kan doen. Hier draait er ook een als management server en NAS. In ieder geval bekijk het topic en wanneer je besloten hebt wat je wilt gaan doen en daar specifieke vragen over hebt, open dan gerust daarvoor een nieuw topic, voor nu sluit ik deze.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Dit topic is gesloten.