Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mecran
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 12-08-2023
Hi all.

Ik ben nog nieuw in de wereld van Crypto's. Ja dat kan dus nog.

Op aanraden van een vriend heb ik bitvavo gedownload en daar wat verschillende crypto's gekocht. Onder andere Bitcoin.

Het is al met al wat gezakt maar eerlijk gezegd weet ik ook totaal niet waar ik mee bezig ben...

Ik heb geprobeerd mezelf wegwijs te maken via podcasts en info op Google. Maar daar verzuip ik nu dus ook in.
Hebben jullie (in jip en janneke taal) wat beginnerstips en tricks?

Groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:29
[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #20

Makkelijker ga je het niet krijgen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:38

WhySoSerious

Be the change.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ETH2.0
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 06-09 20:52
Hi Mecran,

Ik vond deze link die ik gisteren tegen kwam wel prima als intro in de crypto wereld. Mijn beginnertip is om te beginnen met wat Bitcoin en Ethereum, omdat dit relatief veilige cryptos zijn. Dan zou ik pas aan altcoins beginnen als je wat meer research hebt gedaan in de crypto wereld.
Ik heb zelf erg veel geleerd van Coinbureau en Whiteboard Crypto op youtube. Vermijd mensen die je gouden bergen beloven en focussen op hoe rijk je kunt worden en zoek juist kanalen die focussen op de inhoud.

[ Voor 13% gewijzigd door ETH2.0 op 24-11-2021 19:30 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• monofear
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-09 11:20
Vooral ook DoopieCash op youtube kijken. Deze mannen leren je alles in het nederlands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mecran
ETH2.0 schreef op woensdag 24 november 2021 @ 19:29:
Hi Mecran,

Ik vond deze link die ik gisteren tegen kwam wel prima als intro in de crypto wereld. Mijn beginnertip is om te beginnen met wat Bitcoin en Ethereum, omdat dit relatief veilige cryptos zijn. Dan zou ik pas aan altcoins beginnen als je wat meer research hebt gedaan in de crypto wereld.
Ik heb zelf erg veel geleerd van Coinbureau en Whiteboard Crypto op youtube. Vermijd mensen die je gouden bergen beloven en focussen op hoe rijk je kunt worden en zoek juist kanalen die focussen op de inhoud.
Bedankt voor deze tip.
Ik heb bitcoin en Ethereum classis nu een week of 2 en ze zijn rond de 20% gezakt.
Gewoon afwachten hiermee? Aangezien ze op jaarbasis wel flink stijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19:47
Ethereum Classic (ETC) is niet de Ethereum die we bedoelen (=oude tech, wel de oorspronkelijke)
Je kan het beste kijken naar ETH (nummer 2)
https://www.coingecko.com/nl

aangezien je echt nieuw ben in crypto-wereld is het belangrijk om te weten hoe het werkt....
bijvoorbeeld weet je wat Bitcoin is? Blockchain? dat soort dingen.

lees lekker mee in

je kan daar ook altijd vragen. Doe vooral op begin niet teveel tegelijk, focu op Bitcoin en Ethereum, kom eerst maar achter wat het is en wat het verschil is in die 2 bijvoorbeeld

succes en welkom d:)b

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mecran
Kol Nedra schreef op woensdag 24 november 2021 @ 20:16:
Ethereum Classic (ETC) is niet de Ethereum die we bedoelen (=oude tech, wel de oorspronkelijke)
Je kan het beste kijken naar ETH (nummer 2)
https://www.coingecko.com/nl

aangezien je echt nieuw ben in crypto-wereld is het belangrijk om te weten hoe het werkt....
bijvoorbeeld weet je wat Bitcoin is? Blockchain? dat soort dingen.

lees lekker mee in

je kan daar ook altijd vragen. Doe vooral op begin niet teveel tegelijk, focu op Bitcoin en Ethereum, kom eerst maar achter wat het is en wat het verschil is in die 2 bijvoorbeeld

succes en welkom d:)b
Bedankt. Ik zit eens te lezen maar ben nog niet achter het verschil...

Block chain heb ik wel gelezen en snap het op zich wel denk ik. Beetje zoals Snake? De slang eet steeds meer en wordt steeds langer. Het gegeten zijn: transacties die de waarde bepalen?

Ik zal iig het gehele topic eens doorlezen.

Groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mecran
Nou heb ik in bitvavo dus eea verkocht. Maar van eentje blijft er nog 0.06 euro over... Hoe krijg ik dit weg?
Pagina: 1