Ik ben net gebeld door de Leasemaatschappij. De auto is binnengekomen bij Van Mossel in Roermond. Vrijdag 24 maart kan ik de auto ophalen.
Blarretje schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 13:33:
Ik ben net gebeld door de Leasemaatschappij. De auto is binnengekomen bij Van Mossel in Roermond. Vrijdag 24 maart kan ik de auto ophalen.

Is er een site die betrouwbaarder is, of is het allemaal "meh"Glashelder schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 17:19:
Die website is niet betrouwbaar genoeg om dat te kunnen zeggen. Mijne stond in Antwerpen en dat was op die site niet te zien.
De dag dat ik de sleutels kreeg toen sprong ie ineens naar delivered
Ik heb https://tracker.mach-e.blog/ en https://www.whereismymme.com/# gevonden (die laatste geeft geen status meer sinds vandaag), beide gaven ze dezelfde status aan.
En https://seg.fyi/mache-vin/#/details deze geeft me een foutmelding ("The window sticker has not yet been
released for this vehicle.") als ik hem opzoek
[Voor 30% gewijzigd door ThaStealth op 13-03-2023 13:53]
Mess with the best, die like the rest
De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Net gebeld door de dealer. De auto is binnen en kan hem volgende week zaterdag ophalen.
Mooie auto! Dat is wel een bijzonder snelle levering. Nog geen half jaar tussen besteldatum en aflevermoment....Dimmad98 schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 21:26:
Ford Kuga besteld halverwege oktober '22 is binnen bij de dealer in Amsterdam Zuid-Oost. Nu wachten tot het aflevermoment... [Afbeelding]
[Afbeelding]
Gewoon wat ze bij elkaar kunnen schrapen dus 

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput
Ja, vond het zelf ook aardig bizar. Heel toevallig belde ik uit mijzelf de dealer, die mij vervolgens vertelde dat de auto diezelfde ochtend al afgeleverd was bij hun. 7 Januari gebouwd en 13 maart binnen bij de dealer, transport dus ook vlot. 30 maart oplevering.Blarretje schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 13:33:
[...]
Mooie auto! Dat is wel een bijzonder snelle levering. Nog geen half jaar tussen besteldatum en aflevermoment....
Haha, ik gok zal wel goedkoper hebben gemoeten van de leasemaatschappij aangezien alles erop en eraan moest voor een bepaald budgetGlashelder schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 14:40:
Vind het verschil in banden wel weer apart. De mijne werd geleverd op PremiumContact, die van @Dimmad98 staat op EcoContactAfhankelijk van de velgen krijg je Premium of Eco blijkbaar

Jij hebt 19"?
Ja, 19” Ebony Black

Begin mei 2022 besteld vorige week maandag binnen. Vrijdag rijden 😀 . Zit wel een storing in de trekhaak bedrading en schade aan de lak en velgen helaas.

[Voor 3% gewijzigd door Viffer 800 op 18-03-2023 18:06]
Goedemorgen vervelend. Beschadigingen worden toch gerepareerd neem ik aan. Evenals de trekhaak. Wel vervelend met een nieuwe auto.Viffer 800 schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 18:05:
Begin mei 2022 besteld vorige week maandag binnen. Vrijdag rijden 😀 . Zit wel een storing in de trekhaak bedrading en schade aan de lak en velgen helaas.![]()
December 2021 besteld, en ik krijg alleen maar berichten dat de auto telkens vertraagd is… ik verwacht hem niet binnenkort te kunnen rijden.
Wat ergBorrito schreef op maandag 20 maart 2023 @ 13:07:
December 2021 besteld, en ik krijg alleen maar berichten dat de auto telkens vertraagd is… ik verwacht hem niet binnenkort te kunnen rijden.

Hopelijk komt er bij jou ook snel schot in de zaak.
Daar ga ik wel vanuitOneminus schreef op maandag 20 maart 2023 @ 07:30:
[...]
Goedemorgen vervelend. Beschadigingen worden toch gerepareerd neem ik aan. Evenals de trekhaak. Wel vervelend met een nieuwe auto.

Hier vandaag ook weer de bekende mail mogen ontvangen. Helaas weer opgeschoven van april 22 besteld naar mogelijk levering mei... Om te janken
Mijn auto bestelt november 2021. Ga hem zaterdag halen. Die van jou heeft waarschijnlijk net als die van mij maand vastgestaan in VlissingenBorrito schreef op maandag 20 maart 2023 @ 13:07:
Mijn auto is besteld in oktober 2022, gebouwd 10 maart 2023 en nu wachten op transport. De verwachting van de dealer is dat de auto circa 8 weken na de bouwdatum afgeleverd kan worden.
Tof kleurtje
Het is dat mijn Fiesta hiervoor al rood was.. daarom viel rood voor mij af. En de Kuga was niet leverbaar in de groene kleur waarin de Puma wel leverbaar is
Dat had me zo tof geleken maar Ford ziet de Kuga als ‘zakelijk’ 

Het is dat mijn Fiesta hiervoor al rood was.. daarom viel rood voor mij af. En de Kuga was niet leverbaar in de groene kleur waarin de Puma wel leverbaar is

Hij is prachtig, gefeliciteerd!Blarretje schreef op zaterdag 25 maart 2023 @ 14:24:
Gisteren de Kuga opgehaald bij Van Mossel Ford in Roermond. Geweldige wagen. Ik verhuis naar een ander topic. Nog heel veel succes voor de mensen die nog op de aflevering wachten. [Afbeelding]
[Afbeelding]
Zou er nog een camera bijhangen om je auto in beeld te brengen 

Zijn veel Kuga's op kenteken gekomen mijne heeft 726 in het midden. Ook bestelt in 11-2021Glashelder schreef op maandag 27 maart 2023 @ 13:36:
Zou er nog een camera bijhangen om je auto in beeld te brengen