Ik ben druk offertes aan het op vragen. Maar dat maakt het er eigenlijk niet makkelijker op.
Ik wil rond de 9900 opwekken, en natuurlijk onder de 2500,- btw zitten, andes krijg je het niet terug.
Nu heb ik veel opties, maar het maakt het niet makkelijker. De ene zegt omvormer overdimensioneren , den ander niet. En vooral de keuze optimers of microomvormers is overal anders.
Voor de zekerheid wil ik jullie vragen of er echt iets NIET kan in mijn situatie, of dat alles een prima keuze is? En waarom wel of geen micro omvormers of optimizers. of beide niet?
Setup:
- dak 48 graden helling
- 6 panelen op west/zuidwest
- ongeveer 19 panelen op zuid/zuidwest
In de zomer in de ochtend wat schaduw van een boom de eerste uren.
Er is schaduw van de schoorsteen en van de dakpunt
In de winter veel boomschaduw ivm lager staande zon
De setup combinaties:
/f/image/ZCecnLttl4EkDFMG3X4ra0hE.png?f=fotoalbum_large)
Het dak en legplan:
Ik wil rond de 9900 opwekken, en natuurlijk onder de 2500,- btw zitten, andes krijg je het niet terug.
Nu heb ik veel opties, maar het maakt het niet makkelijker. De ene zegt omvormer overdimensioneren , den ander niet. En vooral de keuze optimers of microomvormers is overal anders.
Voor de zekerheid wil ik jullie vragen of er echt iets NIET kan in mijn situatie, of dat alles een prima keuze is? En waarom wel of geen micro omvormers of optimizers. of beide niet?
Setup:
- dak 48 graden helling
- 6 panelen op west/zuidwest
- ongeveer 19 panelen op zuid/zuidwest
In de zomer in de ochtend wat schaduw van een boom de eerste uren.
Er is schaduw van de schoorsteen en van de dakpunt
In de winter veel boomschaduw ivm lager staande zon
De setup combinaties:
/f/image/ZCecnLttl4EkDFMG3X4ra0hE.png?f=fotoalbum_large)
Het dak en legplan:
:fill(white):strip_exif()/f/image/LsbP8G0fMyAOySrjKwIsLV23.png?f=user_large)
Water-Escape