Ik ben ook altijd op zoek naar een wat lagere prijs categorie, ik vind de Bosch IXO V super handig om er bij te hebben.
Naam van product: Bosch IXO V
Link naar product: https://www.conrad.nl/p/b...-incl-accessoires-1844956
Prijs van het product: vanaf € 35,- voor een basis set.
Beschrijving/onderbouwing: Klein, licht maar o zo fijn om bij je te hebben.
Een koffertje/case vind ik zelf niet echt nodig, hij is zo klein dat je hem los gemakkelijk ergens in je tas kan wegstoppen. Hij voelt degelijk aan, kan zeker tegen een stootje en de accuduur is ook meer dan prima.
Het leuke is dat je voor een €12 to €20 euro ook diverse accessoires/gadgets hebt:
De basis opzet stukken (hoek, excentrer en draaimoment) zijn erg praktisch al is het draaimoment opzetstuk in verhouding wat aan de 'logge' kant. De beschikbare 'gadgets' zijn verder erg persoonlijk en niet echt goedkoop maar soms wel eens in de aanbieding te vinden voor ~ €15.
Dit setje bij
Conrad voor €35,49 vind ik netjes geprijsd, alleen het bit setje los is al ~ €9,50
Bij
Amazon incl. opberg koffer en een paar bitjes voor €39,99
Of bij de
Hornbach, met koffertje én 2 opzet stukken voor €66,45 wat op zich de meeste bang for buck is.
/f/image/FZ1CTbJJ9BFISO28Laio6RkQ.png?f=fotoalbum_large)
Ik heb ook nog een gras- en struikschaaropzet stuk maar ik denk dat die niet meer verkrijgbaar is.
Er is ook een ander (nieuwer) model (IXO 6) maar die is wat duurder en vind ik persoonlijk minder fijn vasthouden, de bestaande accessoires passen daar overigens ook gewoon op.
Vandaar:
..super handig om er bij te hebben..
Daarnaast is het voor de meeste ICT-ers echt niet under-powered. Mijn maatstaf is altijd het gemiddelde IKEA meubel, als ik deze er mee in elkaar kan zetten dan is hij voor mij goed genoeg (en dat kan overigens met de IXO).
Als je een bouwvakker bent dan heb je er inderdaad niet veel aan maar ik ben nog niets in mijn ICT gerelateerde werkzaamheden tegengekomen waar deze niet krachtig genoeg voor was.
De accu is echt niet snel leeg en als je hem echt zo veel nodig hebt dan heb je gewoon niet het juiste gereedschap voor de klus uitgekozen, het is geen vervanging van een accu schroef/boor machine. Mocht je hem echt nodig hebben voor de afmetingen dan kan je voor wat zo'n ding kost er ook meerdere aanschaffen en om en om aan de lader hangen. Het is inderdaad jammer dat je hem niet kan gebruiken als de lader is aangesloten, anders had dat ook nog een optie geweest.
Ik moet regelmatig disk kabinetten voorzien van nieuwe HDD's. Met gemiddeld 16 drives per kabinet (4 schroeven per drive) ben ik al snel blij dat ik ze niet met het handje moet in én uitdraaien.
@
weebl Ja, eigenlijk precies wat jij
schrijft.
Er is ook eigenlijk geen negatieve review te vinden.
[
Voor 124% gewijzigd door
DukeBox op 16-11-2021 15:36
. Reden: stukje over lego prijs/brick verwijderd, was al eerder genoemd. ]
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.