Toon posts:

December Gift Guide: Welke techcadeaus raad jij aan? Vorige deelOverzicht

Pagina: 1
Acties:

• Eric van Ballegoie
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 15:09
Met de decembermaand in het vooruitzicht is dit hét moment van het jaar waarin we cadeautjes voor anderen kopen en onze eigen verlanglijstjes samenstellen. Net als de afgelopen jaren willen wij daarbij helpen door in onze Gift Guide de beste cadeautips te verzamelen. Daarbij richten we ons uiteraard op techcadeaus, want we blijven natuurlijk Tweakers >:) .

De jaarlijkse Gift Guide (2020 editie) is sinds 2014 een traditie op Tweakers en waar de cadeautips in de eerste jaren vooral vanuit de redactie kwamen, krijgen we de laatste jaren ook veel toffe tips vanuit de community, waardoor we een breed scala aan originele tips boven water weten te krijgen.

Het idee is dit jaar als vanouds. We hebben dit topic geopend waar in je jouw suggestie kwijt kunt. Hoewel we natuurlijk allerlei leuke techsuggesties verwachten, hoeft het niet per se om iets met een stekker te gaan. Heb je bijvoorbeeld een boek gelezen waarvan je denkt dat je medetweakers het heel tof zullen vinden? Zet het er vooral bij.

Voor elk budget wat wils...

We hanteren net als vorig jaar een maximumprijs van 300 euro. Niet omdat we verwachten dat velen van jullie zulke dure cadeaus uitdelen, maar de decembermaand is voor veel mensen ook een moment om toch dat cadeautje voor jezelf te kopen van geld dat overgebleven is. We zullen de Gift Guide daarom in verschillen prijscategorieën opsplitsen, zodat er zowel ruimte is voor leuke schoencadeautjes als voor grotere aankopen waarmee Sint en de kerstman zichzelf kunnen trakteren. ;) Lever dus gerust meerdere suggesties voor zowel de kleine als de grotere portemonnee aan.

De suggesties zien we heel graag vergezeld van een korte beschrijving van het product en een alinea over waarom je juist dit product graag aanraadt aan je medetweakers. In onze ervaring zijn het de persoonlijke onderbouwingen die de cadeautips echt leuk maken.

Bij het geven van een suggestie kun je gebruikmaken van onderstaand template. We zijn heel benieuwd naar jullie input oOo

code:
1
2
3
4
5
[b]Naam van product:[/b] {naam hier}
[b]Link naar product:[/b] {url hier}
[b]Prijs van het product:[/b] {prijs hier}
[b]Beschrijving/onderbouwing:[/b]
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur ....

De spelregels
  • Het product mag niet meer dan 300 euro kosten (exclusief verzenden).
  • Het moet op het moment van publicatie online verkrijgbaar zijn. Of dat bij een Nederlandse, Duitse of Chinese webshop is, maakt niet uit.
  • Als je een suggestie doet, geef dan aub een duidelijke omschrijving en onderbouwing voor je keuze. Wij kunnen zelf wel wat bedenken, maar uiteindelijk zijn het jullie aanbevelingen en hoe persoonlijker de onderbouwing, hoe leuker :) Probeer je medetweakers te enthousiasmeren voor jouw suggestie d:)b .
  • De uiterste inzenddatum voor suggesties is dinsdag 23 november

• Eric van Ballegoie
HKLM_ schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 11:26:
@Eric van Ballegoie Tot welke datum kunnen we suggesties posten in dit topic?
Goede vraag! We ontvangen suggesties graag tot en met volgende week dinsdag (23 november), dan kunnen we de Gift Guide daarna opmaken. Ik voeg dit nog even toe aan de openingspost.

• Eric van Ballegoie
ocf81 schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 11:45:

@Eric van Ballegoie mijn cadeautjes aan mijzelf zijn vaak een orde van grootte groter dan de max die is gesuggereerd. Wellicht ben ik een buitenbeentje, maar ik kan mij niet voorstellen dat €300 nu écht zo veel is. Ik zou er nog een categorie bovenop doen. Iets van tot €1000. (Dit jaar is mijn cadeautje aan mijzelf een Prusa SL1S met CW1S bundel - ca €2800)
Ik denk dat cadeaus voor jezelf die (ruim) meer dan 300 euro kosten voor de meeste mensen geen producten zijn die spontaan naar aanleiding van een tip gekocht worden, maar dat het dan om producten gaat die je sowieso al wilde hebben en waar je een mooie gelegenheid bij zoekt. :+

De grens van 300 euro die we stellen is mede op basis van feedback bij eerdere edities van de Gift Guide, maar het blijft uiteraard een arbitraire grens, dat geef ik meteen toe!

• Eric van Ballegoie
HKLM_ schreef op maandag 29 november 2021 @ 17:10:
@Eric van Ballegoie wanneer komt de guide online? Met nog 5 dagen tot de eerste “feestdag” mag het wel eens anders is het een kerst guide :P
Het plan is morgen in de loop van dag, nog heel even geduld dus!
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee