Help mij aan een hobby

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13:12
Op de momenten dat ik even niets om handen heb weet ik vaak niet goed wat te doen. Ik mag graag een spelletje spelen op de PS4 of een serie kijken. Maar dit is niet iets waar ik altijd zin in heb en ook niet iets wat altijd kan.

Ik heb 2 kinderen en ze zijn nu in een leeftijd dat ze op een zaterdag bijvoorbeeld bij een vriendje/vriendinnetje aan het spelen zijn. Momenten waarop ik dan dus vrije tijd heb.

Maar op die momenten en ook s'avonds, weet ik eigenlijk niet goed wat ik moet doen. Dit resulteert erin dat ik dan in zo'n stemming kom van "Blegh".

Ik ben dus ook op zoek naar een hobby! Ik mag graag de Ugears (https://ugears-shop.nl/) modellen in elkaar zetten maar een beetje model is best prijzig en heb ik vervolgens binnen 2 weken in elkaar zitten. Best prijzig dus en zodoende niet iets voor een wekelijkse basis.

Ik heb de modellen van RoboTime al eens geprobeerd want een stuk goedkoper. Helaas zijn de modellen ook minder doordacht en een stuk breekbaarder. Daar haal ik dan ook een stuk minder plezier uit.

Ik heb helaas geen garage of plek om te klussen tot mijn beschikking waardoor iets als vogelhuisjes maken ook niet echt een optie is.

Puzzelen heb ik de rust niet voor en het lezen van een boek lang niet altijd zin in.

Iemand goede tips om mij de winter door te helpen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• morgoth924
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 19:18
Amateurastronomie? Kan vele vormen aannemen; waarnemen (al dan niet met een kijker), lezen, , astrofotografie, optiek maken, aansluiten bij een vereniging ...

If it doesn't fit, you'll need a bigger hammer

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• erwn
  • Registratie: November 2020
  • Niet online
Misschien staan er in Rustige betaalbare hobby's interessante suggesties?

Weet niet of je bijvoorbeeld Lego in elkaar zou willen zetten? Die sets kun je eventueel huren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Home automation :) Home Assistant: Open source Python3 home automation - deel 4
Daar gaat stiekem wel wat tijd inzitten, maar het blijft leuk om te zien wat je allemaal voor elkaar kan krijgen.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:42
3D printen? Vinden kinderen vaak ook leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Nu online

MsG

Forumzwerver

LEGO? Die komen steeds meer met sets voor volwassenen. Als je ze een beetje goed inslaat, kan je prima break-even LEGO'en, als je naderhand je legoset weer kwijt wilt.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
Kixtart schreef op maandag 15 november 2021 @ 12:36:
Home automation :) Home Assistant: Open source Python3 home automation - deel 4
Daar gaat stiekem wel wat tijd inzitten, maar het blijft leuk om te zien wat je allemaal voor elkaar kan krijgen.
Thanks! Heb inderdaad al VM draaien binnen ProxMox die een en ander aanstuurt hier :-)
Amdwarrior schreef op maandag 15 november 2021 @ 14:22:
3D printen? Vinden kinderen vaak ook leuk
Inderdaad een leuk idee. Maar dan moet er wel een toepassing zijn voor de print en gevoelsmatig trek je vervolgens een template van thingiverse en zet je de printer aan en ben je weer klaar..
MsG schreef op maandag 15 november 2021 @ 14:24:
LEGO? Die komen steeds meer met sets voor volwassenen. Als je ze een beetje goed inslaat, kan je prima break-even LEGO'en, als je naderhand je legoset weer kwijt wilt.
Ja, gevoelsmatig roep ik; dure hobby. Maar De truc zal hem inderdaad zitten in goed inkopen, goed verkopen. Het bouwen is het leukste, het ermee spelen doe ik niet.
erwn schreef op maandag 15 november 2021 @ 12:34:
Misschien staan er in Rustige betaalbare hobby's interessante suggesties?

Weet niet of je bijvoorbeeld Lego in elkaar zou willen zetten? Die sets kun je eventueel huren.
Heb daar even in zitten lezen, zal het topic nog eens rustig doornemen. Thanks!
morgoth924 schreef op maandag 15 november 2021 @ 12:32:
Amateurastronomie? Kan vele vormen aannemen; waarnemen (al dan niet met een kijker), lezen, , astrofotografie, optiek maken, aansluiten bij een vereniging ...
Leuk idee maar niet helemaal mijn ding.

[ Voor 8% gewijzigd door Robbie T op 15-11-2021 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Reinier

\o/

morgoth924 schreef op maandag 15 november 2021 @ 12:32:
+1!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Lekker sporten in de buitenlucht. Wandelen met een muziekje, hardlopen, fietsen. Taarten bakken, koekjes bakken, bbq-en (niet alleen grillen).

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:15

Theo

moederbord

Met Lego kun je aardig break even spelen. De grotere en duurdere sets kun je tweedehands verkopen voor hetzelfde als dat jij er tweedehands voor betaald. Dan zou je in theorie elke week een groot model kunnen bouwen waarbij je enkel de verzendkosten hebt als kostenpost. Al ben je dan ook redelijk met in en verkoop bezig (of met inkoop, horden, een heel dure hobby en een boze vrouw).

Als aanvulling op @FirePuma142 Roken! Niet met een kankerstaafsigaret, maar het roken/garen van vlees en vis! Het vinden van de optimale temperatuur, houtsoort, rookdichtheid, kruidenmixen, rooktijd. En uiteraard het optimaliseren/creëren/kopen van een rookruimte (een dichte bbq, een grote rookkast). Je kan daarmee de meest epische pulled pork maken en echt heel goede vis.

[ Voor 33% gewijzigd door Theo op 15-11-2021 14:37 ]

7400 Wp op het dak

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• breew
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 22:36
geocaching (kun je ook mooi de kinderen meenemen naar buiten)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Anoniem: 316512

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 20:00
Robbie T schreef op maandag 15 november 2021 @ 14:26:
Inderdaad een leuk idee. Maar dan moet er wel een toepassing zijn voor de print en gevoelsmatig trek je vervolgens een template van thingiverse en zet je de printer aan en ben je weer klaar.
3D printen kan aardig wat tijd in gaan zitten hoor. Naast het fine-tunen van je printer voor het beste resultaat zijn er ook genoeg projecten die uit meerdere prints bestaan. Met de Sliding Legolini ben ik bijvoorbeeld wel even zoet geweest. Op Thingiverse staan ook een heleboel 3D-print projecten waar ook wat elektronica bij komt kijken (RC voertugen en robots bijvoorbeeld).

Je kan ook eens een kijkje nemen in het Minature Wargaming topic. Ook als je zelf geen wargames of D&D speelt kan het leuk zijn om dit soort modellen te bouwen en te beschilderen. Deze hobby is ook goed te combineren met een (resin) 3D printer!

Verder is Lego inderdaad leuk, al merk ik zelf dat mijn Lego interesse bij vlagen komt en dat ik niet altijd zin heb om te bouwen.

Edit - Zeker met het oog op Ugears is een 3D printer een goeie. Kijk bijvoorbeeld eens in de Mechanical Toys categorie op Thingiverse.

[ Voor 9% gewijzigd door ErikT738 op 15-11-2021 15:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:10

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Muziekinstrument? Piano is lage instap, veel muzieksoorten en met electrische piano geen grote ruimte nodig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wormaap
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Als je uGears leuk vindt, misschien reguliere modelbouw?

Ticking away, the moments that make up a dull day

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lollercopter
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 16:29
Cider maken --> Appelsap vergisten is ongeveer 1 uur werk, en dan 3 weken wachten. Totaal kosten: <40 euro voor een gistvaatje + waterslot en wat gist.

Brood bakken --> Gratis hobbie, je heb alles al in huis meestal. Kan ongeloofgelijk goed zijn als je beter wordt (zuurdesem) en je hele huis is blij met je.

Bierbrouwen. Lekker 2 weken naar een pruttelend vaatje kijken, en dan proeven, altijd spannend. En een stuk beter dan uit de winkel als je goed wordt.

Espresso zetten

Mijn laatste 2 hobbies, deze hobbies worden wel snel duur als je de smaak te pakken krijgt xD

[ Voor 37% gewijzigd door Lollercopter op 15-11-2021 15:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Overlegne
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-03 13:01

Overlegne

Calvé Pindabaas

Lockpicking, goedkoop om mee te beginnen en er kan een hoop tijd in gaan zitten.
https://www.youtube.com/w...nnel=LockfallLaboratories

Het Youtube kanaal LockpickingLawyer is ook een geweldige start om geënthousiasmeerd te worden.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-04 18:21
Lollercopter schreef op maandag 15 november 2021 @ 15:00:
Bierbrouwen. Lekker 2 weken naar een pruttelend vaatje kijken, en dan proeven, altijd spannend. En een stuk beter dan uit de winkel als je goed wordt.

Espresso zetten

Mijn laatste 2 hobbies, deze hobbies worden wel snel duur als je de smaak te pakken krijgt xD
Ook gedaan, maar Bierbrouwen is 90% mega-veel afwassen en schoonmaken en 10% plezier ;)

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lollercopter
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 16:29
armageddon_2k1 schreef op maandag 15 november 2021 @ 15:02:
[...]

Ook gedaan, maar Bierbrouwen is 90% mega-veel afwassen en schoonmaken en 10% plezier ;)
100% de waarheid hier :P
Maar als er direct bier uit zou komen dan hoef je het niet meer te brouwen he :9~

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loonatick78
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22:29
  1. Schietsport, super ontspannend, kan alleen niet thuis.
  2. Vissen, in de winter 's avonds een beetje lastig maar ook heerlijk om te doen.
  3. Plastic modelbouw, niet duur om mee te starten.
  4. Muziek maken, dan wel met instrument of op PC
  5. Schilderen

[ Voor 39% gewijzigd door loonatick78 op 15-11-2021 15:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Invisible_man
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14:45
Wormaap schreef op maandag 15 november 2021 @ 14:57:
Als je uGears leuk vindt, misschien reguliere modelbouw?
Inderdaad, we hebben er zelfs een apart topic voor :) :
Het grote modelbouw topic! Zelf bouw, Die-casts, treinen etc

En inderdaad ook een muziekinstrument. Piano (en gitaar ook wel) zijn inderdaad laagdrempelig, maar elk instrument kan veel voldoening geven. Al is het wel zo dat als je op latere leeftijd begint het allemaal langzamer gaat dan als je het al van jongs af aan doet, maar genoeg tijd in te stoppen als je wilt. Vooral gitaar kan je al vrij goedkoop beginnen en is genoeg online lesmateriaal voor te vinden (al is les nemen zeker niet verkeerd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kzin
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:49
Fotografie?
Je zou je kunnen richten op landschapsfotografie, of op architectuur.
Er zijn genoeg youtube filmpjes te vinden om idee'en op te doen, en je kunt je smartphone gebruiken om eens te kijken of het je interesseert. Als het je war lijkt kun je een (tweede hands) fotocamera kopen, waarmee je meer invloed kunt uitoefenen op het resultaat.

Voordeel is natuurlijk ook dat je er nog eens uit komt ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 107mb
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online
help mij aan een hobby.... volgens mij moet dat uit jezelf komen... wat deed je vroeger op de basisschool graag. De kans is groot dat je dat nu nog steeds leuk vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Laatst online: 17:09

KipCurreh

Nightcrawler

En als je niet wil klooien met lijm etc in de modelbouw, kan je altijd de Gundam versie (Gunpla) eens proberen.
Deze zijn volledig zonder lijm in elkaar te zetten. Maar het moet je wel interesseren natuurlijk ;)
Voor een paar tientjes heb je wel al een kit

Een ooni koda kopen en pizza's beginnen bakken

Beetje wandelen en Pokemon Go/Jurassic world ofzo spelen terwijl

MTB of racefiets kopen (let wel op, dit kan de duurste hobby ooit worden als je 't wat leuk vindt ;))

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arquero
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 15-04 22:03
Lego is al een paar keer vermeld, maar je kunt ook complete sets huren.
In elkaar zetten en weer terug sturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruimel0
  • Laatst online: 06-06 10:38
Ik heb het eerder voorbij zien komen, maar ik was zelf ook altijd fan van uGears en Metal-Earths in elkaar zetten, en toen heb ik ooit een fatsoenlijke model-set gekocht.

Een pakket van bijvoorbeeld een schip kan je inclusief wat basis-gereedschap voor een euro of 250 euro kopen, en was ik bijna een jaar mee zoet - hierdoor toch een stukje goekoper dan uGears etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:15

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Robbie T schreef op maandag 15 november 2021 @ 12:11:
Op de momenten dat ik even niets om handen heb weet ik vaak niet goed wat te doen. Ik mag graag een spelletje spelen op de PS4 of een serie kijken. Maar dit is niet iets waar ik altijd zin in heb en ook niet iets wat altijd kan.

Ik heb 2 kinderen en ze zijn nu in een leeftijd dat ze op een zaterdag bijvoorbeeld bij een vriendje/vriendinnetje aan het spelen zijn. Momenten waarop ik dan dus vrije tijd heb.

Maar op die momenten en ook s'avonds, weet ik eigenlijk niet goed wat ik moet doen. Dit resulteert erin dat ik dan in zo'n stemming kom van "Blegh".

Ik ben dus ook op zoek naar een hobby! Ik mag graag de Ugears (https://ugears-shop.nl/) modellen in elkaar zetten maar een beetje model is best prijzig en heb ik vervolgens binnen 2 weken in elkaar zitten. Best prijzig dus en zodoende niet iets voor een wekelijkse basis.

Ik heb de modellen van RoboTime al eens geprobeerd want een stuk goedkoper. Helaas zijn de modellen ook minder doordacht en een stuk breekbaarder. Daar haal ik dan ook een stuk minder plezier uit.

Ik heb helaas geen garage of plek om te klussen tot mijn beschikking waardoor iets als vogelhuisjes maken ook niet echt een optie is.

Puzzelen heb ik de rust niet voor en het lezen van een boek lang niet altijd zin in.

Iemand goede tips om mij de winter door te helpen?
toon volledige bericht
Metal Earth. Zeker als je dat op Ali koopt, is de kwaliteit niet slechter dan de officiële Metal Earth-dingen en zeer goed betaalbaar en je bent er echt lang mee bezig. Een fatsoenlijke Metal Earth-kit kost je 'n paar tientjes, maar daar kun je echt goed lang mee bezig zijn.

https://nl.aliexpress.com/item/4001042419685.html kostte bijv. € 26, en daar ben ik anderhalve maand zoet mee geweest, iedere keer 'n paar uurtjes per week.
kruimel0 schreef op maandag 15 november 2021 @ 16:29:
Ik heb het eerder voorbij zien komen, maar ik was zelf ook altijd fan van uGears en Metal-Earths in elkaar zetten, en toen heb ik ooit een fatsoenlijke model-set gekocht.

Een pakket van bijvoorbeeld een schip kan je inclusief wat basis-gereedschap voor een euro of 250 euro kopen, en was ik bijna een jaar mee zoet - hierdoor toch een stukje goekoper dan uGears etc.
Dat kan ook veel goedkoper. https://www.revellspecial...schepen/h-m-s-bounty.html kost bijv. € 16 nu. https://www.revellspecial...-battle-of-trafalgar.html Deze heb ik ook, € 33, heb je de meeste verfjes er al bij, en ben je gegarandeerd 'n jaar verder.

Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18:50

Umbrah

The Incredible MapMan

3D printen én 3D modellen én een GOEDE 3D printer bouwen. Begin met een klein printertje, upgrade hem, ga speedbenchies draaien, en ga dan wat modelbouw er mee doen, zoals:

https://www.myminifactory...-class-dreadnought-148279

Bouw vervolgens omdat het lang duurt een high-end CoreXY 3D printer zoals een V-Core 3 of een Voron 2.4, en ga tegelijkertijd 3D-geprintte vogelhuisjes op Etsy verkopen.

Laat je 3D print modellen escaleren en ga ook D&D spelen. Kom tot de conclusie dat hoewel je mooie modellen en schepen en kastelen kan 3D printen, miniatuurtjes en kleine kanonnetjes (die je misschien zelfs al zelf 3D modelt) zijn lastig (maar niet onmogelijk!) op FDM. Ga met Resin printers aan de gang. Realiseer je dat je eigenlijk een soort fabriek hebt. Geniet er van! Roll een 2d20 psychic damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper92
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14:07
Solo bordspellen?
Zijn zat bordspellen te vinden met leuke solo modus, van korte spellen tot campaigns die 100+ uur duren.

Houtbewerking. Denk aan hout snijden (figuren maken en dergelijke), of bijvoorbeeld maken van kleine dingen: vogelhuisje, schaakbord, kapstok.

[ Voor 37% gewijzigd door Pepper92 op 15-11-2021 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeHoDo
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 18-06 20:11
Nieuwe taal leren?

PSN: plexforce (ps4)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnnaAnjo
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 18-06 15:46
Als je van priegelen houdt miniatuur huisjes knutselen. In vele soorten en maten te verkrijgen bijvoorbeeld https://www.bol.com/nl/nl...llhouse/9300000044986847/ (ook voor veel goedkoper op AliExpress te vinden)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robbie T
Bedankt allen voor alle reacties! Ik denk dat ik maar eens begin met een revell setje; https://www.bol.com/nl/nl...en-570s/9200000079482692/

Zit in het midden qua niveau en ben ik vast een paar uurtjes/weken zoet mee om te kijken of ik hier ook plezier uit haal :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
kruimel0 schreef op maandag 15 november 2021 @ 16:29:

Was dit een "plastic" set of een ander type?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:15

Snuffel

Vroem!

Wat dacht je van RC modelbouw?
Kan je heerlijk je ei in kwijt, is knutselen, tweaken en rijden/vliegen/varen tegelijk (net wat je leuk vindt)

Zelf bouw ik RC auto's en heb er erg veel plezier aan/mee.
  • Het in elkaar zetten vind ik leuk en werkt ontspannend
  • Het tweaken van die dingen altijd weer een uitdaging (hoeveel harder kan ik nog gaan en wat heb ik er voor nodig)
  • Repareren van die dingen is gelijk aan bouwen (en ja, er gaat echt wel eens wat kapot)
  • Kinderen vinden het vaak ook leuk om te doen
  • Je komt nog eens buiten
Enige nadeel dat ik kan noemen: het kost geld. Maar ja, iedere hobby kost geld.

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bones
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:21
Tekenen, schilderen of 3d modelling/animatie... of fotografie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
Snuffel schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 12:30:
Wat dacht je van RC modelbouw?
Kan je heerlijk je ei in kwijt, is knutselen, tweaken en rijden/vliegen/varen tegelijk (net wat je leuk vindt)

Zelf bouw ik RC auto's en heb er erg veel plezier aan/mee.
  • Het in elkaar zetten vind ik leuk en werkt ontspannend
  • Het tweaken van die dingen altijd weer een uitdaging (hoeveel harder kan ik nog gaan en wat heb ik er voor nodig)
  • Repareren van die dingen is gelijk aan bouwen (en ja, er gaat echt wel eens wat kapot)
  • Kinderen vinden het vaak ook leuk om te doen
  • Je komt nog eens buiten
Enige nadeel dat ik kan noemen: het kost geld. Maar ja, iedere hobby kost geld.
Heb je een linkje ofzo waar je zoiets begint (rc model)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:15

Snuffel

Vroem!

Robbie T schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 12:34:
[...]

Heb je een linkje ofzo waar je zoiets begint (rc model)
Jawel hoor, er is genoeg te vinden daarover op internet:

Hier
Of hier
En zelfs hier op tweakers is er een topic
Reddit heeft een aantal subkanalen dedicated aan RC

Er zijn veel opties in RC auto's, en voor iedere stijl van rijden is er wel wat te vinden: dragrace, driften, bashen, crawlen, off-road, on-road, noem maar op.

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kruimel0
  • Laatst online: 06-06 10:38
Robbie T schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 12:23:
[...]

Was dit een "plastic" set of een ander type?
Nee, hout+doek+spijkers+touw etc. Ik had deze: https://artesanialatina.n...ip-kit-8421426224115.html Op deze site staan ook de bouw-instructies, zodat je kan kijken wat er ongeveer van je verwacht wordt.

Ik kan het merk zeker aanraden, misschien kan je wel ergens een goedkopere (web)winkel vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loonatick78
  • Laatst online: 22:29
Ben eigenlijk wel benieuwd of TS al een keuze gemaakt heeft.

edit: Niet goed gelezen, staat er al.

[ Voor 25% gewijzigd door loonatick78 op 16-11-2021 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cass Casey
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:10
Robbie T schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 12:23:
Bedankt allen voor alle reacties! Ik denk dat ik maar eens begin met een revell setje; https://www.bol.com/nl/nl...en-570s/9200000079482692/

Zit in het midden qua niveau en ben ik vast een paar uurtjes/weken zoet mee om te kijken of ik hier ook plezier uit haal :-)
Goede keus. Ik wacht op deze: https://www.revell.de/en/...ed-sr-71-a-blackbird.html. Jaren niet meer gebouwd, maar dit vliegtuig intrigeert me al m'n hele leven. Maat van me, die veel meer ervaring heeft met modelbouw, gaat hem ook kopen. Kunnen we samen bouwen.

The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.

Pagina: 1