Zoals zovelen ben ook ik aan het denken om zonnepanelen te laten leggen, nu is het voor mij nu niet zo zeer de vraag hoe en wat, maar meer welke keuzes ik ga maken. Mijn keuzes wil ik afstemmen op kwaliteit van de panelen en omvormers. Tevens twijfel ik nog over het type verbinding tussen de panelen.
Ik heb bij diverse aanbieders inmiddels een offerte aangevraagd en ontvangen. Vreemde is dat 2 zeggen dat ik een in serie geschakeld installatie kan kiezen en 2 anderen zeggen paralel omdat er schaduw van de kleine schoorsteen op kan vallen. Hierbij de aanbiedingen welke ik heb ontvangen met merk en type panelen/omvormer.
Concreet gesteld, kunnen jullie mij helpen aan de juiste combi van aanbieder en pv oplossing?:strip_exif()/f/image/Db2UtoNU1HtFnIsV73S9sKYC.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik zal later een zelf gemaakte foto toevoegen
:strip_exif()/f/image/RlebywcGnIRAYrG7uSdWWGbs.jpg?f=fotoalbum_large)
Ja Solar 325 WP JAM60S17
Solaredge omvormer SE2200h met optimizers
Aanbieder 2 NL Zonnepanelen
Ja Solar 365Wp all black
Solaredge omvormer SE2200 hd wave
Aanbieder 3 Zonneplan
Zonneplan 370Wp verder geen type ontvangen omdat zij aangeven dat ze altijd kijken naar de a kwaliteit maar kan verschillen
Zonneplan One omvormer in serie geschakeld
Ik heb twijfel bij deze aanbieder omdat ik niet weet aat ik uiteindelijk ga krijgen, hoe denken jullie hierover? Of wat zijn jullie ervaringen
Aanbieder 3 solar concept (vereniging eigen huis inschrijving)
Longo solar LR4-60HPB-355m 355Wp
Suntech STP390s-C54 390Wp
Goodwe (onbekend type)
Solaredge (onbekend type)
Ik heb bij diverse aanbieders inmiddels een offerte aangevraagd en ontvangen. Vreemde is dat 2 zeggen dat ik een in serie geschakeld installatie kan kiezen en 2 anderen zeggen paralel omdat er schaduw van de kleine schoorsteen op kan vallen. Hierbij de aanbiedingen welke ik heb ontvangen met merk en type panelen/omvormer.
Concreet gesteld, kunnen jullie mij helpen aan de juiste combi van aanbieder en pv oplossing?
Foto's
:strip_exif()/f/image/Db2UtoNU1HtFnIsV73S9sKYC.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik zal later een zelf gemaakte foto toevoegen
:strip_exif()/f/image/RlebywcGnIRAYrG7uSdWWGbs.jpg?f=fotoalbum_large)
Beschikbare (dak)ruimte
26m2Schaduw
Een lage schoorsteen aan de linkerzijdeJaarverbruik
2450KWhHuidige elektriciteitsaansluiting
1 faseBudget en doel
~€ 3500,00 het doel is om het huis te vergroenen en het dekken van mijn huidige energieverbruikWie gaat het project uitvoeren
Dit willen wij uitbesteden aan een partijBijhouden van data
Ik wil de data via een app en/of weblogin bij kunnen houdenReeds verkregen offertes
Aanbieder 1 Volta SolarJa Solar 325 WP JAM60S17
Solaredge omvormer SE2200h met optimizers
Aanbieder 2 NL Zonnepanelen
Ja Solar 365Wp all black
Solaredge omvormer SE2200 hd wave
Aanbieder 3 Zonneplan
Zonneplan 370Wp verder geen type ontvangen omdat zij aangeven dat ze altijd kijken naar de a kwaliteit maar kan verschillen
Zonneplan One omvormer in serie geschakeld
Ik heb twijfel bij deze aanbieder omdat ik niet weet aat ik uiteindelijk ga krijgen, hoe denken jullie hierover? Of wat zijn jullie ervaringen
Aanbieder 3 solar concept (vereniging eigen huis inschrijving)
Longo solar LR4-60HPB-355m 355Wp
Suntech STP390s-C54 390Wp
Goodwe (onbekend type)
Solaredge (onbekend type)
Regio
Noord limburg[ Voor 44% gewijzigd door sjtienuh op 10-11-2021 09:32 . Reden: eigen foto toegevoegd ]