Ik overweeg mijn zonnepanelen aan te schaffen bij solar-bouwmarkt. Installatie via solar-bouwmarkt ligt dan ook het meest voor de hand. Heeft iemand hier ervaringen mee ? Heb je bijvoorbeeld zelf een legplan gemaakt ?
Dit is meer iets voor een shopreview. Ik zie echter dat Solar Bouwmarkt nog niet tussen de winkels staat. Je zult hem dus even moeten toevoegen: https://tweakers.net/ext/pricewatch.dsp?action=addShop
Maar daar ben je voor nu natuurlijk niet mee geholpen. Wellicht je vraag even opnieuw stellen in het topic Elektriciteit opwekken met zonnepanelen (PV) Deel 10 of zoek in het Duurzame energie en installaties subforum even naar ervaringen met deze webshop.
Een apart topic is wat overbodig (dan hebben we straks talloze topics over solar webshops) dus sluit ik bij deze.
Maar daar ben je voor nu natuurlijk niet mee geholpen. Wellicht je vraag even opnieuw stellen in het topic Elektriciteit opwekken met zonnepanelen (PV) Deel 10 of zoek in het Duurzame energie en installaties subforum even naar ervaringen met deze webshop.
Een apart topic is wat overbodig (dan hebben we straks talloze topics over solar webshops) dus sluit ik bij deze.
[ Voor 3% gewijzigd door ThinkPad op 08-11-2021 12:29 ]
Dit topic is gesloten.