[audio] tag bbcode in reviews

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liberque
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-05 11:35

liberque

Vrijzinnig!

Topicstarter
Ellow,

Nu ben ik een review aan het schrijven over een beamer en ik wilde wat audio toevoegen om de geluidsproductie te laten horen. Netjes gekeken wat voor bbcode hiervoor gebruikt moet worden in de t.net bbcode faq en een -argh- account aangemaakt op Soundcloud omdat die als enige support zou worden. Komt dus hier op neer.

{audio=x,x,titel}url naar soundcloud{/audio}

(bewust {} gebruikt ipv [] op parsen hier te voorkomen)

Dus ik dat netjes gedaan, maar hij wordt dus niet geparsed.

Wat doe ik verkeerd?

edit:
Na wat zoeken op de forums kwam ik een bericht tegen uit 2016 dat de audio tag op geheel t.net werkt, behalve niet bij productreviews. De reden hiervoor zou wellicht zijn dat er geen usercase hiervoor was. Welnu die is dus wel, maar niet getreurd ik heb er met Audioship een Youtube van gemaakt. Wat wellicht wel handig is als het niet geimplementeerd gaat worden is om dit wel even op de T.net BBcode faq te zetten. Bespaart mensen als mij een hoop gezoek voor niks :)

[ Voor 31% gewijzigd door liberque op 05-11-2021 13:39 ]

Try looking into that place where you dare not look! You'll find me there, staring out at you!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

De UBB-faq geldt eigenlijk puur voor het forum, op andere plekken (productreviews, v&a, reacties bij artikelen) zijn er beperkingen mbt de tags die daar ondersteund worden.

Nu zouden we best audio-ondersteuning aan kunnen zetten voor productreviews; ik gok dat dat verder geen problemen (bijvoorbeeld qua layout/styling) zal opleveren.

De reden dat we alleen soundcloud ondersteunen is voornamelijk omdat dat een van de meest populaire sites daarvoor is. Voor elke andere site voor embedded content moet ook weer apart cookie-consent gevraagd worden, en dat houden we graag beperkt.

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liberque
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-05 11:35

liberque

Vrijzinnig!

Topicstarter
Dat de UBB-faq niet geldt voor V&A en reacties bij artikelen daar kan ik volledig in meekomen. Daar wordt niet echt veel layout verwacht, noch gebruikt. Bij productreviews had ik dat echter niet verwacht. Daar zit toch menig Tweaker te knutselen.

Toch als ik de enige ben die er sinds 2016 over zeur dan lijkt het me dat je daar je tijd niet aan moet verspillen en/of het risico dat iets anders hierdoor onderuit gaat.

Het is voor mij best wel lang geleden dat ik een uitgebreide productreview geschreven heb en ik ben dus een beetje het wiel opnieuw aan het uitvinden, maar geloof me dat het echt [vrouwelijk orgaan] is om sommige dingen gedaan te krijgen. Denk hierbij aan PNG's uit Corel Photopaint die niet out of the box werken in de fotoalbums, tabellen die een eigen leven gaan lijden etc., tabelopmaak die gewoon genegeerd wordt... als je iets voor elkaar krijgt zoals je bedoeld heb dan voel je je pas echt een Tweaker.

Het zou echt eens volledig op de schop moeten, maar dan ben ik bang dat heel veel bestaande productreviews helemaal vernaggeld worden... damned if you do and damned if you don't... beetje een rot situatie lijkt me.

Nahja, bedankt iig voor je antwoord ...

enne
Intentionally left blank
Daar staat stiekem toch iets :)

Try looking into that place where you dare not look! You'll find me there, staring out at you!