Gedeelte van artikel na delen met pocket

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• savagenld
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 06:45
Ik gebruik Pocket (het vroegere Read it later) om mijn artikelen op te slaan, zodat ik ze later op mijn Ereader kan lezen.

Perfecte workflow. Alleen wanneer ik Tweakers (plus) artikelen deel met Pocket, worden alleen de eerste alinea's opgeslagen in Pocket.

Het maakt niet uit hoe ik een artikel opsla, of op welk apparaat ik het open. Het is altijd maar een gedeelte van het artikel dat ik kan inzien.

Is dit een bug of een feature?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Blijkbaar doet Pocket zelf een request om het artikel op te halen, en Pocket heeft natuurlijk geen volledige toegang tot Plus-artikelen. Als we Pocket zouden herkennen en wel die toegang zouden geven dan zouden we zo een achterdeur creëren waarmee iedereen via Pocket toegang tot Plus-artikelen zou kunnen krijgen, en dat is uiteraard niet de bedoeling.

Ik ben bang dat we hier dus weinig aan kunnen/gaan doen...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sc0tTy
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15:37
Volgens mij zou het aanbieden van een private rss feed (op basis van api key oid) dit probleem moeten kunnen oplossen. Ik heb op andere sites waaronder Ars nooit problemen hierheen.

Ook ik zou heel graag een goede pocket ondersteuning willen zien.

Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Sc0tTy schreef op maandag 30 mei 2022 @ 22:15:
Volgens mij zou het aanbieden van een private rss feed (op basis van api key oid) dit probleem moeten kunnen oplossen. Ik heb op andere sites waaronder Ars nooit problemen hierheen.

Ook ik zou heel graag een goede pocket ondersteuning willen zien.
Dat zouden we dan eens moeten onderzoeken :) Ik tag @jelle. even om dit op de lijst te zetten.

Intentionally left blank

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sc0tTy
Oeh dat is fijn om te horen!

Ik had hier al een draadje voor gestart : Betere RSS / Pocket ondersteuning

Ik zou echt eeuwig dankbaar zijn als ik eindelijk artikelen in m'n rss feed of op m'n e-reader kan lezen.

Ter info: het gaat ook mis bij niet plus artikelen. Eigenlijk alle artikelen met meerdere paragrafen.

[ Voor 18% gewijzigd door Sc0tTy op 30-05-2022 22:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Sc0tTy schreef op maandag 30 mei 2022 @ 22:49:
Oeh dat is fijn om te horen!

Ik had hier al een draadje voor gestart : Betere RSS / Pocket ondersteuning

Ik zou echt eeuwig dankbaar zijn als ik eindelijk artikelen in m'n rss feed of op m'n e-reader kan lezen.

Ter info: het gaat ook mis bij niet plus artikelen. Eigenlijk alle artikelen met meerdere paragrafen.
Dat klopt, we hebben nooit complete artikelen via RSS beschikbaar gesteld. Als we een manier kunnen vinden om dat alleen voor abo's wel te doen dan is dat denk ik een mooie extra feature :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15:44

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Er bestaat al een rssID: https://gathering.tweaker...essages/2098020?rssID=xxx

Die is hier toch prima voor geschikt?

[ Voor 8% gewijzigd door Dirk op 31-05-2022 22:41 ]

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sc0tTy
Dirk schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 22:40:

Ik neem aan dat dit een reactie is voor @crisp ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Dirk schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 22:40:

Die werkt alleen voor forum RSS-feeds, en niet voor artikelen (die ook weer eens via feedburner gaan - misschien moeten we daar ook maar eens vanaf).

[ Voor 6% gewijzigd door crisp op 02-06-2022 10:43 ]

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jnaeff
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-07 15:03
Iemand hier nog een update over. Ik liep hier ook tegen aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaspermalfroid
  • Laatst online: 03-09 18:45
Dit werkt nog steeds niet. Ik zou graag langere reviews en teksten opslaan via Pocket en op mijn Kobo e-reader lezen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

kaspermalfroid schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 07:31:
Dit werkt nog steeds niet. Ik zou graag langere reviews en teksten opslaan via Pocket en op mijn Kobo e-reader lezen.
Da's vreemd, want we hebben geen plus-artikelen meer.

Als het gaat om het lezen van complete artikelen vanuit de RSS-feed; ik denk niet dat we dat gaan ondersteunen, voornamelijk vanuit financiële motieven (gemis bannerinkomsten).

[ Voor 23% gewijzigd door crisp op 10-02-2023 07:49 ]

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaspermalfroid
crisp schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 07:36:
[...]

Da's vreemd, want we hebben geen plus-artikelen meer.

Als het gaat om het lezen van complete artikelen vanuit de RSS-feed; ik denk niet dat we dat gaan ondersteunen, voornamelijk vanuit financiële motieven (gemis bannerinkomsten).
Voorbeeld: ik wil graag de Athom Homey Bridge Review lezen op m'n e-reader. Daarvoor ga ik eerst naar de single page weergave https://tweakers.net/reviews/10854/all/athom-homey-bridge-goedkoop-lokkertje-naar-pro-smarthome.html, en click vervolgens op de "save to pocket" knop in Firefox.
Wanneer ik nu het artikel wil lezen in Pocket, kan ik enkel de eerste paragrafen lezen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QLJndUWc7pNth3FS35Q-R0tD9Ow=/x800/filters:strip_exif()/f/image/RvQhaFLQmoI8p50L8zouLVw6.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 7% gewijzigd door kaspermalfroid op 10-02-2023 08:00 . Reden: kleinere screenshot ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

kaspermalfroid schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 07:56:
[...]

Voorbeeld: ik wil graag de Athom Homey Bridge Review lezen op m'n e-reader. Daarvoor ga ik eerst naar de single page weergave https://tweakers.net/reviews/10854/all/athom-homey-bridge-goedkoop-lokkertje-naar-pro-smarthome.html, en click vervolgens op de "save to pocket" knop in Firefox.
Wanneer ik nu het artikel wil lezen in Pocket, kan ik enkel de eerste paragrafen lezen:
[Afbeelding]
Dat ligt dan aan Pocket, die blijkbaar alleen de eerste article-sectie ziet.

Je zou dit bij Pocket kunnen melden :) https://help.getpocket.com/article/863-pocket-developer-faq

Intentionally left blank

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kaspermalfroid
crisp schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 08:08:
[...]

Dat ligt dan aan Pocket, die blijkbaar alleen de eerste article-sectie ziet.

Je zou dit bij Pocket kunnen melden :) https://help.getpocket.com/article/863-pocket-developer-faq
Bedankt voor de tip, zonet gemeld bij Pocket support!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ray1979
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 08-09 20:50
kaspermalfroid schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 22:17:
[...]

Bedankt voor de tip, zonet gemeld bij Pocket support!
Dit werkt nog steeds niet helaas. Ooit reactie van Pocket gehad?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• kaspermalfroid
Ja:
Thank you for contacting Pocket support.

It sounds like you’ve found an issue with how Pocket identifies the article content (text, images, videos) and displays it in Article View. We try very hard to capture the entire article correctly, but sometimes we have trouble.

I was able to reproduce the issue you’ve found with tweakers.net, and have filed a bug report so we can try and get it fixed for you.

Thanks for taking the time to send us this report. If you find any other article issues, please feel free to send them our way.
Pagina: 1