Betere RSS / Pocket ondersteuning

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sc0tTy
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 03-07 12:39
Hallo,

Het aantal keer dat ik de frontpage zie is op 1 hand te tellen; ik vind ze dan ook van elke website inferieur t.o.v. RSS feeds. Naar aanleiding van jullie frontpage post in .Plans stel ik mijn vraag nog maar weer eens :)

Kunnen jullie kijken naar betere RSS / Pocket ondersteuning?
Als abonnee is dat het enige waar ik al jaren om vraag.

Het zou heel simpel al kunnen door een tweede RSS feed d.m.v. een API key aan te bieden die het volledige artikel aanbied. Een hele simpele MVP zou niet meer dan een dag moeten kosten. Het is dat ik al even geen PHP meer heb geschreven anders had ik zelfs aangeboden om het gratis voor jullie te bouwen (ik ben C# hoofdontwikkelaar).

Dat zou ik (maar vast ook andere) heel fijn vinden omdat ik dan eindelijk jullie Nieuws/Plus/Review op mijn Kobo e-reader kan lezen.

Groeten,
Sc0tTy

Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sc0tTy
Is dit iets wat op de lijst gezet kan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• savagenld
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 09:15
Mee eens. Ik hoopte dat het beter ging nu Premium niet meer bestaat. Maar nu is nog steeds niet het complete artikel te lezen omdat Pocket blijkbaar advertenties blokkeert.

Het zou fijn zijn als deze check uitgezet kan worden voor Pocket zodat we de artikelen offline kunnen lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:34

crisp

Devver

Pixelated

savagenld schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 10:48:
Mee eens. Ik hoopte dat het beter ging nu Premium niet meer bestaat. Maar nu is nog steeds niet het complete artikel te lezen omdat Pocket blijkbaar advertenties blokkeert.

Het zou fijn zijn als deze check uitgezet kan worden voor Pocket zodat we de artikelen offline kunnen lezen.
Tsja, advertenties zijn natuurlijk wel onderdeel van ons verdienmodel, dus een mogelijkheid aanbieden om artikelen te lezen zonder advertenties te zien is dan wel een beetje tegenstrijdig.

Voor abonees ligt dat natuurlijk wel anders, maar daar speelt wel de vraag in hoeverre de moeite om zoiets te faciliteren, zonder daarbij een mogelijke loophole voor non-abo's te creëren, opweegt tegen de behoefte. Dat laatste zou dan denk ik eerst onderzocht moeten worden.

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• savagenld
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 09:15
Ik heb advertenties ook aan staan in mn browsers, dus als ik op de "Save to Pocket" knop klik heb ik ze al gezien :). Maar ik begrijp het dilemma...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sc0tTy
Ja een RSS feed voor betalende gebruikers met de volledige content zou voor mij al genoeg zijn. InoReader propt die dan weer in Pocket 🙂
Lijkt mij technisch niet een enorm moeilijke toevoeging, toch?

Meerdere techsites die die optie bieden, zoals Ars Technica.

En ik zou voor die feature best wat extra's willen betalen (heb ik ook via de mail aangegeven toen het Plus abbo er uit ging).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DrDirtyDevil
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 11-07 12:52
Ik zou dit ook erg graag zien.
Pagina: 1