mag ik de HK weer in?

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 465 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• answer_man
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-12-2024
nee, maar als ik nou beloof het nooit meer te doen..

en als ik et dan toch doe dat jullie me van heel got bannen?
(dat zou ik nl giga erg vinden :'( )

(mjah, denk niet dat jullie 1 keer iets door de vingers zien heah?)

[Eos 50D] [Tamron 11-18] [Canon 24-85] [Canon 50 1,8] [Sigma 70-200 2.8] [Speedlight 580EX]

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-12 23:20

Klippy

Still Game

Op dinsdag 21 augustus 2001 00:04 schreef Homedisc het volgende:

[..]

Veel onzin posten is niet illegaal (2 weken ban, of meer als het heel erg is), wel warez links posten.
Gaat 't niet om. Vraag is of je iemand na 1 fout kan straffen. Na een ban van zeg een maand denk ik dat 'ie zich volgende keer wel bedenkt voor 'ie weer zoiets post. En anders verdien je idd een ban ja.

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• answer_man
Op dinsdag 21 augustus 2001 00:07 schreef uibeltje het volgende:

[..]

daar gaat het niet om, het ging erom dat je zei dat je het pas na 4 uur gepost had :P
kom op, ik weet niet eens meer wat ik heb getypt!! daar gaat et niet om... ik was zat.

zag alleen die ochtend nog max payne in de titel staan... en daarna: u hebt geen leestoegang tot dit topic

[Eos 50D] [Tamron 11-18] [Canon 24-85] [Canon 50 1,8] [Sigma 70-200 2.8] [Speedlight 580EX]

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op dinsdag 21 augustus 2001 00:03 schreef LiquidSilver het volgende:

[..]

Jij vindt een linkje naar een FTP ernstiger dan 100 onzinnige post op 15 minuten :?

Maar goed ik bemoei me er al niet meer mee, gelijk krijg je hier ook niet snel.
Jammer dat je dat zo ziet, ik ken de situatie niet, dus misschien zou ik niet moeten reageren. Echter... Ik doe het toch :P

Een linkje naar een ftp met illegale shit is idd erger dan een 100 onzinnige posts in 15 minuten, om de doodeenvoudige reden dat we met 100 onzinnige posts zelf wel raad weten en dat de BSA of wie dan ook wel raad weet met onze illegale linkjes (daar kunnen we zelf dus niet over beslissen). Kort gezegd: 1 illegale link kan GoT meer schade opleveren dan 100 onzinnige posts, die trash je of je geeft de user een waarschuwing/(temp) ban (ligt aan de zwaarte van de overtreding) en het probleem is, mits hij er van leert, opgelost. Die illegale link is een groter probleem...

Snappie?

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• R4NCOR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-12 23:07

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Op dinsdag 21 augustus 2001 00:06 schreef JT het volgende:

[..]

Ik ben het wel met hem eens....doe dan gewoon een lange ban van 1 of zelfs 2 maanden...maar permanent ???? Das ook voor veel users uitlokken voor het nemen van meerdere usernames...
Ik vinnet eigenlijk ook wel een beetje overdone, een permanent ban... Wil me verder niet op dun ijs begeven, maar persoonlijk snap ik answer_man's positie wel....

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Op dinsdag 21 augustus 2001 00:09 schreef Rancor1984 het volgende:

[..]

Ik vinnet eigenlijk ook wel een beetje overdone, een permanent ban... Wil me verder niet op dun ijs begeven, maar persoonlijk snap ik answer_man's positie wel....
Op dinsdag 21 augustus 2001 00:08 schreef LiquidSilver het volgende:

[..]

Gaat 't niet om. Vraag is of je iemand na 1 fout kan straffen. Na een ban van zeg een maand denk ik dat 'ie zich volgende keer wel bedenkt voor 'ie weer zoiets post. En anders verdien je idd een ban ja.
We hebben het hier ook over een HK-ban, niet over een GoT-ban...

Dat is ook nog een heel verschil :)

• uibeltje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-12 12:57

uibeltje

Idiotheque

Op dinsdag 21 augustus 2001 00:07 schreef Jotti het volgende:
Het probleem is niet zo zeer dat wij zo super-ongelooflijk-onredelijk zijn :P, maar dat warez posten illegaal is en onzinreplies posten niet. De BSA gaat niet op ons dak zitten omdat iemand veel onzin post ;)
dat zei ik al :P ;)

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Iemands drankgebruik is niet onze verantwoordelijkheid... als jij met je zatte kop allemaal zooi gaat posten, had je maar moeten bedenken dat je niet op GoT moest komen. Ik ga ook niet autorijden als ik gezopen heb.

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-12 21:38

JT

VETAK y0

Op dinsdag 21 augustus 2001 00:09 schreef Grrrrrene het volgende:

[..]

Jammer dat je dat zo ziet, ik ken de situatie niet, dus misschien zou ik niet moeten reageren. Echter... Ik doe het toch :P

Een linkje naar een ftp met illegale shit is idd erger dan een 100 onzinnige posts in 15 minuten, om de doodeenvoudige reden dat we met 100 onzinnige posts zelf wel raad weten en dat de BSA of wie dan ook wel raad weet met onze illegale linkjes (daar kunnen we zelf dus niet over beslissen). Kort gezegd: 1 illegale link kan GoT meer schade opleveren dan 100 onzinnige posts, die trash je of je geeft de user een waarschuwing/(temp) ban (ligt aan de zwaarte van de overtreding) en het probleem is, mits hij er van leert, opgelost. Die illegale link is een groter probleem...

Snappie?
Maar dat het een groter probleem is, betekent niet dat ie er niet van kan leren...dat kan ie wel degelijk....

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• R4NCOR
  • Laatst online: 01-12 23:07

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Op dinsdag 21 augustus 2001 00:09 schreef Grrrrrene het volgende:

[..]

Snappie?
Wijze woorden :) Toch vind ik in dit geval een permanente ban een beetje ongeplaatst....

• Grrrrrene
  • Niet online
Op dinsdag 21 augustus 2001 00:09 schreef answer_man het volgende:

[..]

kom op, ik weet niet eens meer wat ik heb getypt!! daar gaat et niet om... ik was zat.

zag alleen die ochtend nog max payne in de titel staan... en daarna: u hebt geen leestoegang tot dit topic
Ja, is idd heel lullig, maar je komt nog wel vaker thuis met wat alcohol op neem ik aan? Nou, wie verzekert ons dan dat jij over 2 jaar (als je wel om een uur of 4 tot 6 thuis mag komen) niet midden in de nacht zo'n link post? Die blijft dan langer staan met alle gevolgen van dien

Edit: wat wordt er hier ranzig snel gereageerd joh :D

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Op dinsdag 21 augustus 2001 00:09 schreef answer_man het volgende:

[..]

Dus als ik dronken ben, en ik doe dingen die ik erna niet goed weet is dat maar goed en afgedaan?
Nee, je zult zelf voor de consequentie's moeten volgen, had je maar niet dronken moeten worden, want drinken en dronken worden heb je zelf in de hand.

39

• Klippy

Klippy

Still Game

Vindt 't moeilijk worden, ik begrijp hoe answer_man zich voelt, maar de rest heeft ook gelijk, hij was fout ja, maar goed gaat maar erom dat jullie 1 persoon een permante ban geven en opheffen en jullie nu zeggen dat jullie dat nooit doen.

• uibeltje

uibeltje

Idiotheque

Op dinsdag 21 augustus 2001 00:01 schreef uibeltje het volgende:

[..]

misschien dat het posten van illegale links, warez-requests etc zwaarder valt. Is ook logisch, aangezien dat gigantisch strafbaar is. Een flame of nutteloze zooi posten is natuurlijk wat subjectiever en brengt minder "problemen" met zich mee (bij mijn weten bestaat er geen BSA voor flames/trolls of nutteloze posts :P)
Leuk dat de modjes precies hetzelfe posten, maar ik was eerder *D :P ;)

• Grrrrrene
  • Niet online
Op dinsdag 21 augustus 2001 00:12 schreef LiquidSilver het volgende:
Vindt 't moeilijk worden, ik begrijp hoe answer_man zich voelt, maar de rest heeft ook gelijk, hij was fout ja, maar goed gaat maar erom dat jullie 1 persoon een permante ban geven en opheffen en jullie nu zeggen dat jullie dat nooit doen.
Ik snap het probleem ook wel... Mensen beteren hun leven enzo, maar ja... Wat is permanent als permanent tijdelijk wordt?

[sub] * Grrrrrene denkt dat dit zo naar W&L mag [/sub]

• answer_man
Op dinsdag 21 augustus 2001 00:10 schreef Jotti het volgende:
Iemands drankgebruik is niet onze verantwoordelijkheid... als jij met je zatte kop allemaal zooi gaat posten, had je maar moeten bedenken dat je niet op GoT moest komen. Ik ga ook niet autorijden als ik gezopen heb.
nee, maar....
aaah, damn....

weet je hoe moeilijk et voor mij is om uit te leggen?

laat dan eff zien wat ik heb fout gedaan?

dan is et voor mij ook een stuk duidelijker..

ik kan me er dus nix van herinneren. en als je dan je fout niet kan zien, kan je ook niet begrijpen wat je fout hebt gedaan (plaats et dan even in de LA ofzo, zodat ik et kan lezen)

• Klippy

Klippy

Still Game

Op dinsdag 21 augustus 2001 00:13 schreef uibeltje het volgende:

[..]

Leuk dat de modjes precies hetzelfe posten, maar ik was eerder *D :P ;)
Slijmbal :P

• JT

JT

VETAK y0

Op dinsdag 21 augustus 2001 00:11 schreef Grrrrrene het volgende:

[..]

Ja, is idd heel lullig, maar je komt nog wel vaker thuis met wat alcohol op neem ik aan? Nou, wie verzekert ons dan dat jij over 2 jaar (als je wel om een uur of 4 tot 6 thuis mag komen) niet midden in de nacht zo'n link post? Die blijft dan langer staan met alle gevolgen van dien

Edit: wat wordt er hier ranzig snel gereageerd joh :D
Met de gevolgen : dan wel een permanente ban...een HK ban zou op zich nog weinig voorkomen, want hij kan het ook in SG doen of in andere sub fora...

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

• uibeltje

uibeltje

Idiotheque

Op dinsdag 21 augustus 2001 00:12 schreef LiquidSilver het volgende:
als ze hem zouden unbannen krijg je weer "waarom hij wel en ik niet?"-situaties.

als het hek van de dam is.....

• uibeltje

uibeltje

Idiotheque

Op dinsdag 21 augustus 2001 00:14 schreef LiquidSilver het volgende:

[..]

Slijmbal :P
niet slijmen, gewoon sneller zijn :P *D

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Op dinsdag 21 augustus 2001 00:14 schreef answer_man het volgende:

[..]

nee, maar....
aaah, damn....

weet je hoe moeilijk et voor mij is om uit te leggen?

laat dan eff zien wat ik heb fout gedaan?

dan is et voor mij ook een stuk duidelijker..

ik kan me er dus nix van herinneren. en als je dan je fout niet kan zien, kan je ook niet begrijpen wat je fout hebt gedaan (plaats et dan even in de LA ofzo, zodat ik et kan lezen)
De tekst is ge-edit en kan niet meer worden laten zien op een of andere manier, er zal ongetwijfeld wel iets illegaals hebben gestaan, waarschijnlijk een pub of een link naar een plek waar het te vinden was.

39

• Grrrrrene
  • Niet online
Op dinsdag 21 augustus 2001 00:14 schreef JT het volgende:

[..]

Met de gevolgen : dan wel een permanente ban...een HK ban zou op zich nog weinig voorkomen, want hij kan het ook in SG doen of in andere sub fora...
Zou idd kunnen, maar nu heb je hem wat leuks afgepakt en dat voelt hij wel... Als je hem compleet zou bannen... Tja, da's gewoon overdreven...

• Buzzman
  • Niet online
Op dinsdag 21 augustus 2001 00:14 schreef uibeltje het volgende:

[..]

als ze hem zouden unbannen krijg je weer "waarom hij wel en ik niet?"-situaties.

Jup :)

• JT

JT

VETAK y0

Op dinsdag 21 augustus 2001 00:15 schreef Grrrrrene het volgende:

[..]

Zou idd kunnen, maar nu heb je hem wat leuks afgepakt en dat voelt hij wel... Als je hem compleet zou bannen... Tja, da's gewoon overdreven...
Dit is ook overdreven....denk je dat hij het niet voelt met een ban van 2 maanden ?

Ecodan warmtepomp

• answer_man

[..]

edit:
verkeerde gequote

sjah, hij heeft wel gelijk

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Op dinsdag 21 augustus 2001 00:15 schreef Grrrrrene het volgende:

[..]

idd,
en is ook niet nodig, want voor de rest kan die persoon nog een goede bijdrage leveren aan het forum.
En HK is eigenlijk een beloning voor de mensen die zich "goed" gedragen.

39

• Klippy

Klippy

Still Game

Op dinsdag 21 augustus 2001 00:14 schreef Grrrrrene het volgende:

[..]

Ik snap het probleem ook wel... Mensen beteren hun leven enzo, maar ja... Wat is permanent als permanent tijdelijk wordt?

[sub] * Grrrrrene denkt dat dit zo naar W&L mag [/sub]
Dat is precies mijn punt, jullie geven 2 mensen een permanente ban en zeggen vervolgens tegen de ene: "Je mag weer HK in." en tegen de andere niet.
Blijkbaar vonden jullie 't op 't moment van de ban dus toch ernstig genoeg om een permanente ban van te maken, dus moeten jullie daar ook bij blijven. Het is of bij iedereen weer opheffen of bij iedereen laten staan.

• Klippy

Klippy

Still Game

[..]

Dat bedoel ik. Dit is dus al gebeurd.

• answer_man
Op dinsdag 21 augustus 2001 00:17 schreef Homedisc het volgende:

[..]

idd,
en is ook niet nodig, want voor de rest kan die persoon nog een goede bijdrage leveren aan het forum.
En HK is eigenlijk een beloning voor de mensen die zich "goed" gedragen.
ja maar als iemand iemand vermoord, word ie na 10 jaar ook wel weer vrijgelaten :'(

of eerder wegens GOED GEDRAG

• Grrrrrene
  • Niet online
Op dinsdag 21 augustus 2001 00:18 schreef LiquidSilver het volgende:

[..]

Dat is precies mijn punt, jullie geven 2 mensen een permanente ban en zeggen vervolgens tegen de ene: "Je mag weer HK in." en tegen de andere niet.
Blijkbaar vonden jullie 't op 't moment van de ban dus toch ernstig genoeg om een permanente ban van te maken, dus moeten jullie daar ook bij blijven. Het is of bij iedereen weer opheffen of bij iedereen laten staan.
Weet zo 1-2-3 niet op wie je doelt, maar goed, er ontgaat mij blijkbaar wat. Een perm-ban opheffen gebeurt in principe nooit, tenzij destijds een tempban gewoon belachelijk licht was, maar een perm ban eigenlijk iets te zwaar. Dan evalueren we zo'n user wel gedurende de maanden daarna en tja, we unbannen in principe niet... Maar blijkbaar zijn er uitzonderingen...

Laten we het er op houden dat we het van "geval" tot "geval" bekijken ;)

• Grrrrrene
  • Niet online
Op dinsdag 21 augustus 2001 00:20 schreef answer_man het volgende:

[..]

ja maar als iemand iemand vermoord, word ie na 10 jaar ook wel weer vrijgelaten :'(

of eerder wegens GOED GEDRAG
Over 10 jaar mag jij HK weer in :+ Deal?

Nee, serieus, ik ga me verder maar niet meer in de discussie mengen, ik heb geen banrechten en ben te kort mod om er iets over te weten wat er in het verleden besloten is...

• answer_man
ja, maar als die text van mij geedit was.. kunnen we er nooit meer achter komen wat er wel stond dus?

"en dus nooit weten hoe erg ik fout was?"

• uibeltje

uibeltje

Idiotheque

Op dinsdag 21 augustus 2001 00:19 schreef LiquidSilver het volgende:

[..]

Dat bedoel ik. Dit is dus al gebeurd.
hmm in dat geval is het wel krom, en hebben we de "waarom hij wel en ik niet?"-situatie nu al te pakken :)
Op dinsdag 21 augustus 2001 00:22 schreef answer_man het volgende:
ja, maar als die text van mij geedit was.. kunnen we er nooit meer achter komen wat er wel stond dus?
Dat zal Traag nog wel weten hoop ik :)

• Klippy

Klippy

Still Game

Op dinsdag 21 augustus 2001 00:20 schreef Grrrrrene het volgende:

[..]

Weet zo 1-2-3 niet op wie je doelt, maar goed, er ontgaat mij blijkbaar wat. Een perm-ban opheffen gebeurt in principe nooit, tenzij destijds een tempban gewoon belachelijk licht was, maar een perm ban eigenlijk iets te zwaar. Dan evalueren we zo'n user wel gedurende de maanden daarna en tja, we unbannen in principe niet... Maar blijkbaar zijn er uitzonderingen...

Laten we het er op houden dat we het van "geval" tot "geval" bekijken ;)
Daar kan ik mee leven met die uitleg.
Ga geen oude koeien uit de sloot halen, maar ik heb bans idd al eens opgeheven zien worden.

Maar in dit geval heeft answer_man dus pech :?
Want ook aan het 'van "geval" tot "geval"' zitten natuurlijk nadelen, de grens is nooit echt te trekken.

• answer_man
Op dinsdag 21 augustus 2001 00:22 schreef uibeltje het volgende:

[..]

hmm in dat geval is het wel krom, en hebben we de "waarom hij wel en ik niet?"-situatie nu al te pakken :)
[..]

nee, nee, nee.. dat bedoel ik niet

ik vroeg me alleen af wat ik fout heb gedaan, en of ik er weer inmocht...

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

eigenlijk niet nee, alleen de mensen die toen der tijd gereageerd hebben misschien en Traag zelf.
Maar ga er nou maar vanuit dat er iets illgaals stond, want anders gaan ze niet al die posts editten en gezegd worden dat er maatregelen worden getroffen.

39

Verwijderd

ik vin dat je na 1 keer nie meteen een ban voor altijd moe krijgen, ben wel eens met een ban van 1 of 2 maanden maar definitieve vin ik wel erg overdreven, net als de dood straf je kan er nie meer van leren!!

• Klippy

Klippy

Still Game

Op dinsdag 21 augustus 2001 00:24 schreef answer_man het volgende:

[..]

nee, nee, nee.. dat bedoel ik niet

ik vroeg me alleen af wat ik fout heb gedaan, en of ik er weer inmocht...
Vraag Traag via ICQ ofzo.

• sewer
  • Nu online

"en dus nooit weten hoe erg ik fout was?"
Waarschijnlijk iets wat je uit je kop wist of in je favorites stond, met je zatte kop zal je denk ik niet eerst een half uur gaan zoeken naar een board :)

Heb je fxp-boards of pubs in je favorieten staan? Zo ja, dan schat ik dat het wel één van die geweest zal zijn.

• answer_man
Op dinsdag 21 augustus 2001 00:22 schreef uibeltje het volgende:

[..]

[..]

maar waar is die traag nou?

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Misschien is het wel verstandig om even af te wachten tot Traag zelf reageert en kan uitleggen over de situatie.
Over je ban, daarover zul je af moeten wachten op antwoord van (wederom) Traag.

39

• answer_man
Op dinsdag 21 augustus 2001 00:24 schreef LiquidSilver het volgende:

[..]

Vraag Traag via ICQ ofzo.
icq doet et niet meer :'( (bij mij dan)

Verwijderd

Op dinsdag 21 augustus 2001 00:24 schreef madmanrules het volgende:
ik vin dat je na 1 keer nie meteen een ban voor altijd moe krijgen, ben wel eens met een ban van 1 of 2 maanden maar definitieve vin ik wel erg overdreven, net als de dood straf je kan er nie meer van leren!!
Het is natuurlijk wel zo dat straffen bedoeld zijn om te voorkomen dat je te ver gaat.

• JT

JT

VETAK y0

Ik ga slapen, voor de rest is het nutteloos...je krijgt je gelijk helaas toch niet, hoewel ik het wel met je eens ben, en hier komt toch waarschijnlijk wel een slotje op met de bestempeling 'nutteloos topic'.
Truste.

Ecodan warmtepomp

• answer_man
Op dinsdag 21 augustus 2001 00:27 schreef JT het volgende:
Ik ga slapen, voor de rest is het nutteloos...je krijgt je gelijk helaas toch niet, hoewel ik het wel met je eens ben, en hier komt toch waarschijnlijk wel een slotje op met de bestempeling 'nutteloos topic'.
Truste.
aju

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Op dinsdag 21 augustus 2001 00:26 schreef answer_man het volgende:

[..]

icq doet et niet meer :'( (bij mij dan)
probeer email ofzo, of wacht eventjes totdat hij zelf reageert.
Waarom opeen zo'n haast om van die ban af te komen? je hebt hem al een tijdje en tot morgen of overmorgen wachten kan dan toch ook wel?

39

• JT

JT

VETAK y0

Op dinsdag 21 augustus 2001 00:26 schreef Cheatah het volgende:

[..]

Het is natuurlijk wel zo dat straffen bedoeld zijn om te voorkomen dat je te ver gaat.
Laatste reactie :

Om af te schrikken ja. Als ie een ban van 2 maanden heeft, dan schrikt dat wel genoeg af...

Ecodan warmtepomp

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

ze hebben hier gewoon hun regels als HUN geen warze willen dat moet je dat NIET doen jij bent hier wel de gast ik toch ook als je bij iemand thuis bent ga je toch ook geen illigaale dingen daar doen !
of wel soms?

Verwijderd

Op dinsdag 21 augustus 2001 00:26 schreef Cheatah het volgende:

[..]

ja maar ook bedoelt om ervan te leren, en als answer_man hiervan heeft geleerd is et mooi en als hij er niet van heeft geleerd dan moet de permanente ban maar weer in, maar ik vind dat hij verlopig nog een ban van een maand moet krijgen

• uibeltje

uibeltje

Idiotheque

Op dinsdag 21 augustus 2001 00:25 schreef answer_man het volgende:

[..]

maar waar is die traag nou?
heb geduld. De admins en mods hier zijn geen bots ofzo hoor :) ook zij hebben een social life :P

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Op dinsdag 21 augustus 2001 00:27 schreef JT het volgende:
Truste.
vooroordelen?
Als een topic maar relevant en objectief genoeg blijft is er geen reden om een slotje op te doen.

39

• Klippy

Klippy

Still Game

Op dinsdag 21 augustus 2001 00:28 schreef JT het volgende:

[..]

Laatste reactie :

Om af te schrikken ja. Als ie een ban van 2 maanden heeft, dan schrikt dat wel genoeg af...
Dat zeg ik.

Verwijderd

Laatste reactie :

Mee eens :) Ga maar :z

• answer_man
Op dinsdag 21 augustus 2001 00:28 schreef Homedisc het volgende:

[..]

probeer email ofzo, of wacht eventjes totdat hij zelf reageert.
Waarom opeen zo'n haast om van die ban af te komen? je hebt hem al een tijdje en tot morgen of overmorgen wachten kan dan toch ook wel?
jaja, zoon haast heeft et ook niet (et zou vriendelijk zijn)

maar et gaat erom: het is al een hele tijd terug (voor me vakantie) en toen kreeg ik die meel dat ik een ban had dus (nadat ik erachter kwam dat ik geen leesrecht had)

toen had ik nog 1 reply aan traag gegeven ofzo.

toen moest ik op vakantie

nu ben ik dus weer een tijdje terug, en wou toenet weer eens de HK in (vergeten van die ban)

toen zag ik dat de HK niet meer in mijn lijstje stond op de GOT page.

en dus toen heb ik dit geopend..

• JT

JT

VETAK y0

Op dinsdag 21 augustus 2001 00:30 schreef Homedisc het volgende:

[..]

vooroordelen?
Als een topic maar relevant en objectief genoeg blijft is er geen reden om een slotje op te doen.
Dat isset hem juist...zij vinden het niet relevant omdat zei vinden dat ze gelijk hebben.

Ecodan warmtepomp

• JT

JT

VETAK y0

Op dinsdag 21 augustus 2001 00:31 schreef Cheatah het volgende:

[..]

Mee eens :) Ga maar :z
Dat ga ik nu ECHT :D Truste

Ecodan warmtepomp

• answer_man
Op dinsdag 21 augustus 2001 00:29 schreef uibeltje het volgende:

[..]

heb geduld. De admins en mods hier zijn geen bots ofzo hoor :) ook zij hebben een social life :P
i know.... vroeg me af waar ie was.. misschien dat iemand wist dat ie op vakantie was. en dan wisten we dat ook weer.

en als iemand weet dat ie ligt te slapen weten we dat ook.

maar nix weten is zenuwslopender :)

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Op dinsdag 21 augustus 2001 00:31 schreef JT het volgende:

[..]

Dat isset hem juist...zij vinden het niet relevant omdat zei vinden dat ze gelijk hebben.
voorbeeld?

39

Verwijderd

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Laatste reactie :

--------------------------------------------------------------------------------
mee eens

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Leuke discussie, maar ga maar :Z , want er gaat niks veranderen... ik heb al zoveel draadjes gezien die precies verlopen als deze: user vindt dit, crew vindt van niet, sommige users zijn het eens met crew, anderen met user.

Zijn geen van beiden van plan van mening te veranderen, dr gebeurt dus ook niks.

Verspilde tijd :z

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Verwijderd

Op dinsdag 21 augustus 2001 00:33 schreef Homedisc het volgende:
voorbeeld?
Homedisc: JT zegt net (op ICQ) dat hij al slaapt >:) *D :) :z

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Op dinsdag 21 augustus 2001 00:36 schreef Cheatah het volgende:

[..]

Homedisc: JT zegt net dat hij al slaapt >:) *D :) :z
Duh, dat heb ik ook gelezen (pas nadat ik mijn post had ge-submit)

39

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
wat ik me afvroeg: wat is er met die andere users gebeurd waarvan de reply ook gedelete was??? (Fallen_Angel etc)

toch niet allemaal perm ban, want dan vind ik t niet meer normaal, 1 perm ban vind ik al niet normaal........geef die jongen toch gewoon 2 weken ban of voor mijn part 2 maanden, dan weet ie t ook wel dat hij fout zat |:(

PIII 800@804 Mhz

• answer_man
;(mwhouahdenk dat traag al ligt te slapen, of ergens op het forum ronddoolt.

moderator info:

(iig me mail doet et niet meer: (da.mod@12move.nl) dus graag mailen naar: ah_its_you@hotmail.com)

(uitleg bovenstaande: ik had een tot een paar maanden geleden telefoon internet. nu heb ik chello verdeeld over 3 computers maar de mailadres van chello is van me ouders. deze willen dus niet dat ik in hun mail lees, dus heb ik geen betaalde mailserver meer waarmee ik ook kan versturen (en gegevens 12move kwijtgeraakt |:().
als dit probleem van ah_its_you@hotmail.com een probleem is laat het me dan even weten (graag wel op ah_its_you@hotmail.com))

Verwijderd

[..]

Laatste reactie :

mee eens

• Grrrrrene
  • Niet online
Op dinsdag 21 augustus 2001 00:46 schreef answer_man het volgende:
;(mwhouahdenk dat traag al ligt te slapen, of ergens op het forum ronddoolt.

moderator info:

(iig me mail doet et niet meer: (da.mod@12move.nl) dus graag mailen naar: ah_its_you@hotmail.com)

(uitleg bovenstaande: ik had een tot een paar maanden geleden telefoon internet. nu heb ik chello verdeeld over 3 computers maar de mailadres van chello is van me ouders. deze willen dus niet dat ik in hun mail lees, dus heb ik geen betaalde mailserver meer waarmee ik ook kan versturen (en gegevens 12move kwijtgeraakt |:().
als dit probleem van ah_its_you@hotmail.com een probleem is laat het me dan even weten (graag wel op ah_its_you@hotmail.com))
code:
1
[12:33am] Traag is now known as Traag|ZZZzzzZZzzZz

Duidelijk
code:
1
[01:05:27] *** Grrrrrene|leren|DND is now known as Grrrrrene|ZzZzZzZzZ

Ook duidelijk

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-12 16:59

BrZ

Op dinsdag 21 augustus 2001 00:46 schreef answer_man het volgende:
(en gegevens 12move kwijtgeraakt |:()
Wel een beetje offtopic... maarrr, moet ik ff een abonnements bevestiging op laten sturen, ik werk nl bij 12move :+

• Engineer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 23:56

Engineer

Software

Op dinsdag 21 augustus 2001 00:34 schreef madmanrules het volgende:
quote:
Laatste reactie :

mee eens
Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/i/quote.gif moet je gebruiken :)

• answer_man
Op dinsdag 21 augustus 2001 01:14 schreef BrZ het volgende:

[..]

Wel een beetje offtopic... maarrr, moet ik ff een abonnements bevestiging op laten sturen, ik werk nl bij 12move :+
joah, doe maar :)

wat moet je weten dan?

• answer_man
ok... een dagje verder, wacht met spanning op reactie van Traag

• HariZ
  • Laatst online: 03-10 23:02
Op dinsdag 21 augustus 2001 12:33 schreef answer_man het volgende:
ok... een dagje verder, wacht met spanning op reactie van Traag
Ff een vraagje van mij (een collega-HK-ban-slachtoffer wegens posten van teveel onzin in te korte tijd :)).
Waarom wil je zo graag weer terug in HK? Ik zit er nu al een paar weken niet meer in vanwege mijn ban en ik heb er geen problemen mee. GoT is nu voor mij weer wat het eerst was: Een technisch forum, met als leuk extraatje SG enzo erbij. HK werd voor mij op het laatst echt een forum an sich. Ik was er niet meer weg te krijgen. Nu besef ik, dat als je onzin wilt posten, je naar FOK! ofzo moet gaan (doe ik zelf niet, maar oké). Je wilt toegang hebben tot HK omdat je weer mee wilt doen aan de onzindiscussies? Je kunt beter blij zijn met je ban. Als ik hoor wat er nog over is van de HK, wil je daar niet eens meer naar binne. Succes met proberen van het terugkrijgen van je toegang, maar ik geef je weinig kans...

• answer_man
tsjah...

ik kwam er niet echt zo superveel (hing meestal ook nog wel bij DOC/HA enzo rond. (spielerij ook wel)

maar als ik daar alle topics wel zonbeetje had gehad, dan ging ik efftjes de HK in om te ontspannen, en wat melige dingen te lezen :)

dat was het meer voor mij.

Verwijderd

Op dinsdag 21 augustus 2001 00:07 schreef Jotti het volgende:
De BSA gaat niet op ons dak zitten omdat iemand veel onzin post ;)
Sinds wanneer kan de BSA in de HK? Zijn ze al langer dan 60 dagen geregistreerd of hebben ze meer dan 150 tech-posts? Dacht het niet. :)

• answer_man
Op dinsdag 21 augustus 2001 14:08 schreef Prankster het volgende:

[..]

Sinds wanneer kan de BSA in de HK? Zijn ze al langer dan 60 dagen geregistreerd of hebben ze meer dan 150 tech-posts? Dacht het niet. :)
smart*** ;)

• sorted.bits
  • Laatst online: 05:32
zo zie je maar weer :

drank maakt meer kapot dan je lief is.

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 12:29

Sharky

Skamn Dippy!

Op dinsdag 21 augustus 2001 14:32 schreef XTracer het volgende:
zo zie je maar weer :

wow. mooie afsluiting. :*

This too shall pass

• answer_man
Op dinsdag 21 augustus 2001 14:32 schreef XTracer het volgende:
zo zie je maar weer :

jah.....

en das zo irritant :{

• sorted.bits
  • Laatst online: 05:32
Nou kan ik natuurlijk de "ouder" gaan uithangen en zeggen dat je met je verantwoordelijkheden moet kunnen omgaan.

Als jij je niet kan beheersen als je drank op hebt, wie zegt me dan dat jij niet in de auto stapt next-time als jij dronken bent. Het is een kromme vergelijking, maar leer eerst eens verantwoordelijk te worden.

• answer_man
Op dinsdag 21 augustus 2001 14:59 schreef XTracer het volgende:
Nou kan ik natuurlijk de "ouder" gaan uithangen en zeggen dat je met je verantwoordelijkheden moet kunnen omgaan.

Als jij je niet kan beheersen als je drank op hebt, wie zegt me dan dat jij niet in de auto stapt next-time als jij dronken bent. Het is een kromme vergelijking, maar leer eerst eens verantwoordelijk te worden.
1 keer gigantisch te ver gegaan (over me nek enzo) en nu lus ik geen drank meer (alleen breezer, maar na 2 vink et ook wel zat)

Verwijderd

Op dinsdag 21 augustus 2001 14:59 schreef XTracer het volgende:
Verantwoordelijkheid heeft niets met leeftijd te maken imho. Het kan met de jaren komen, maar sommige mensen kennen het hele woord niet. :)

• OldButNotSoWise
  • Laatst online: 19-02 21:38

OldButNotSoWise

TUFKAHBM

Op dinsdag 21 augustus 2001 15:12 schreef Prankster het volgende:

[..]

Verantwoordelijkheid heeft niets met leeftijd te maken imho. Het kan met de jaren komen, maar sommige mensen kennen het hele woord niet. :)
Ja hee :(
Gaan we het nu ineens over mij hebben :?

:+ :P

• answer_man
ik vraag me af waarom Traag nou nog nix gepost heeft, aangezien hij de ban heeft uitgedeeld :{

• OldButNotSoWise
  • Laatst online: 19-02 21:38

OldButNotSoWise

TUFKAHBM

Op dinsdag 21 augustus 2001 15:48 schreef answer_man het volgende:
ik vraag me af waarom Traag nou nog nix gepost heeft, aangezien hij de ban heeft uitgedeeld :{
Mijn waarde collega zit hoogst waarschijnlijk zich uit de naad te werken bij een klant.

En volgens mij is het een migratieproject dus tja, dat is het ene moment rust en het andere moment hectisch.

Zou zeggen "Even geduld A.U.B."

;)

• answer_man
is het niet mogelijk traag in de topictitel te zetten, zodat hij weet dat et voor hem is, en dat ie even een kijkje komt nemen?

(niet opdringerig bedoeld, maar misschien had ie geen zin om in dit topic te kijken omdat het zo snel zo groot geworden was)

• Sundead
  • Laatst online: 27-04-2024
<lekker bemoeien>

Is dit niet en goede aanleiding om voor eens en altijd een duidelijke grens te trekken waar je een permanenente ban op krijgt, en waarop niet, het mag misschien voor de meesten duidelijk zijn, maar een hoop snappen het blijkbaar nog niet, dus als daar duidelijkheid in kan worden verschaft, dan heb je ook niet meer van dat soort "hij wel en ik niet topics"

tis misschien niet 1..2..3 gerealiseerd, maar tis heus wel mogelijk naar mijn inzicht....
</lekker bemoeien>

• Arno
  • Laatst online: 13:11

Arno

PF5A

Ik heb op een persoonlijk verzoek via ICQ nog even met een admin erover gesproken, maar er is helaas weinig goeds voor de topicstarter uitgekomen, sorry

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• answer_man
bummer....

mjah, nix aan te doen dan..

weet je nog wat ik heb gezegd dan? (ik niet, en het was geedit volgens sommigen)

• Sassie
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 02-12 21:11
Op dinsdag 21 augustus 2001 16:19 schreef Sundead het volgende:
<lekker bemoeien>

Is dit niet en goede aanleiding om voor eens en altijd een duidelijke grens te trekken waar je een permanenente ban op krijgt, en waarop niet, het mag misschien voor de meesten duidelijk zijn, maar een hoop snappen het blijkbaar nog niet, dus als daar duidelijkheid in kan worden verschaft, dan heb je ook niet meer van dat soort "hij wel en ik niet topics"

tis misschien niet 1..2..3 gerealiseerd, maar tis heus wel mogelijk naar mijn inzicht....
</lekker bemoeien>
Is een goed idee!

Zet het dan in de faq (met disclaimer erbij dat het niet voor alle gevallen op hoeft te gaan).

• Arno
  • Laatst online: 13:11

Arno

PF5A

Op dinsdag 21 augustus 2001 17:04 schreef answer_man het volgende:
weet je nog wat ik heb gezegd dan? (ik niet, en het was geedit volgens sommigen)
Je postte een pub vol met illegale zut, dacht ik

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• answer_man
Op dinsdag 21 augustus 2001 17:09 schreef Traag het volgende:

[..]

Je postte een pub vol met illegale zut, dacht ik
ik zou et niet weten, maar ik heb geen bekende pubs.
(nooit vergenoeg in verdiept om er 1 of meer te vinden)
dus misschien was het iets anders.. (dat jij zag als pub/warez)

• Sassie
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 02-12 21:11
|:( Dit stond ook al in het begin van deze topic.

• BrZ
  • Laatst online: 02-12 16:59

BrZ

Op dinsdag 21 augustus 2001 02:15 schreef answer_man het volgende:

[..]

joah, doe maar :)

wat moet je weten dan?
Je emailadres was genoeg... is onderweg :D

• JT

JT

VETAK y0

Op dinsdag 21 augustus 2001 14:08 schreef Prankster het volgende:

[..]

Ja.....das wel waar.....dus ze kunnen het niet zien...

Ecodan warmtepomp

• intert0y
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-03 15:17
Ik vind persoonlijke een permban voor HK ook vrij streng maar ja ik bepaal de regels niet.

Wel vind ik een waarschuwing vooraf wel altijd eerst op zijn plaats. Ik zie wel vaker warezlinks staan maar krijgen die gasten dan ook altijd meteen een ban. Is me eigenlijk nooit opgevallen.

maarja. Dit is dus wat ik er van denk

ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!

• da_rippah
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
Op dinsdag 21 augustus 2001 15:02 schreef answer_man het volgende:

[..]

1 keer gigantisch te ver gegaan (over me nek enzo) en nu lus ik geen drank meer (alleen breezer, maar na 2 vink et ook wel zat)
Altijd lachen als in oosterbeek de politie langskomt en dan doen alsof je je enkel verstuikt hebt ofniet vincent?? >:) :)

• pica
  • Laatst online: 02-12 23:38
Ja, en aangezien ik de HK weer in mag wou ik alle lieve adjes en modjes en zelfs de usertjes bedanken :) .

I LOF YALL! :P

Steam

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 12:29

Sharky

Skamn Dippy!

Op maandag 03 september 2001 19:30 schreef JeanLucPicard het volgende:
Ja, en aangezien ik de HK weer in mag wou ik alle lieve adjes en modjes en zelfs de usertjes bedanken :) .

wij (althans ik) houden ook van jou! *D

This too shall pass

Verwijderd

Ik wil toch een laatste poging wagen. Zouden jullie niet een keer naar het topic kijken waarom ik een HK ban heb gekregen, en even in alle redelijkheid overleggen. Ik heb gewoon niets illegaals gedaan, helemaal totaal niets, geen warez aangeboden/gerequest, helemaal niets. Please, take a little look (ik weet niet meer welke maar het was een max payne topic door mij gestart)

• Gardocki
  • Niet online
Op maandag 03 september 2001 19:30 schreef JeanLucPicard het volgende:

had jij een permanente ban of een temp. ban :?

They made me do it.

• GaMeOvEr
  • Laatst online: 12:25

GaMeOvEr

Is een hork.

Voor iedereen met een HK-ban !

[topic=220018/1/50]

Aannames zijn fataal.

Pagina: 1 2 Laatste