"it's nice to be important, but it's more important to be nice"
But does it float?JeroenE schreef op zondag 28 november 2021 @ 17:41:
Ik heb toch nog iets weten te verzinnen, namelijk een amfibievoertuig. Die zijn er meestal al lelijk uit, dus dat past goed bij mijn 'ontwerp'

Foto kopen? stuur DM! - If you're Mappy and you know it clap your hands *clap clap* - Stem voor betere forum-updates!
Ik dacht dat ik één van m'n gedeelde creaties tijdig tot final had gemaakt, maar blijkbaar niet op tijd.
Dus ofschoon héél tijdig m'n creatie (locomotief) gedeeld... staat het woordje final er te laat bij

(edit) @chrisO Bedankt!
[ Voor 6% gewijzigd door Gim op 29-11-2021 10:53 ]
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
De loco van Gim had mijn stem ook. Terechte winnaar, erg leuke gedaan!
Grote Enphase topic • IQ Gateway uitlezen • PVOutput
PV 10,7kWp O/W • WP Panasonic KIT-WC07K3E5 7kW • Airco ME MSZ HR50VF 5kW • Gasloos per 11-2023
Het nieuwe topic is ook weer online!
:strip_exif()/f/image/wkthbDyvVCHChYcZyJJNDoWb.jpg?f=fotoalbum_large)
If the whole universe has no meaning, we should never have found out that it has no meaning: just as, if there were no light in the universe and therefore no creatures with eyes, we should never know it was dark. Dark would be without meaning - C.S. Lewis
Ook wel grappig om te zien dat sommigen next level gingen qua presentatie en er wat animatie of photoshop skills tegenaan gooiden om hun MOC te presenteren. Niet noodzakelijk natuurlijk, maar wel leuk om te zien hoe enthousiast men is
De DJ Booth van @Schildje en de City micro build van @D75 vond ik persoonlijk erg geslaagd, evenals de Heftruck van @Hampie91. Die sprongen er voor mij uit op basis van allereerste indruk. Maar zeker, heel veel creatieve, enthousiaste inzendingen zoals de waterski op trailer (@rvtk), de helikopter (@mir4dor), enzovoort. Stiekem geneigd om iedereen dan likes te geven

Even terugkomend op de micro build. Gepoogd iets met een brug te maken wat jammerlijk faalde. Vervolgens komt @D75 met een clean ontwerp van een 'brug' met trein en city skyline. Respect ervoor!
Ik was allang blij dat het me met het 'verhaaltje' van de machinist vergeven was dat m'n locomotief MOC een paar wielen te weinig had
[ Voor 19% gewijzigd door Gim op 01-12-2021 13:45 ]
Je had je minifig heel tasctisch gepositioneerdGim schreef op woensdag 1 december 2021 @ 13:17:
Ik was allang blij dat het me met het 'verhaaltje' van de machinist vergeven was dat m'n locomotief MOC een paar wielen te weinig hadTwee wielen aan elke kant zag echt te karig uit; de gok gewaagd omdat ik er verder gewoon blij mee was
Vond 'm op het randje hoor.....en je gewoon een like gegeven
Felici aan allen, de winnaars maar ook alle deelnemers.
Was leuk om mee te doen.
Nu mag ik m'n creatie weer omtoveren tot een rallywagen. Nice!
Hier zou een signature kunnen staan. En die staat er dus ook.
Thanks @Gim voor het compliment! Ik vond het ook echt leuk om eens wat verder te gaan met studio (vroeg ooit eens opgestart vond het te complex), en een pdf te maken zodat anderen mijn ontwerp ook op kunnen bouwen. Sowieso leuk om eens weer niet een standaard dingetje op te bouwen, maar mijn eigen fantasie de vrije loop te geven (want daar is Lego uiteindelijk voor bedoeld).
Van harte gefeliciteerd met je MOC (my own child)Raznov schreef op woensdag 1 december 2021 @ 15:52:
Gefeliciteerd allemaal! Ik heb uiteindelijk dan niet gewonnen, maar ben 2 dagen terug opnieuw vader geworden, dus voor mijn gevoel heb ik sowieso gewonnen.
Thanks @Gim voor het compliment! Ik vond het ook echt leuk om eens wat verder te gaan met studio (vroeg ooit eens opgestart vond het te complex), en een pdf te maken zodat anderen mijn ontwerp ook op kunnen bouwen. Sowieso leuk om eens weer niet een standaard dingetje op te bouwen, maar mijn eigen fantasie de vrije loop te geven (want daar is Lego uiteindelijk voor bedoeld).
If the whole universe has no meaning, we should never have found out that it has no meaning: just as, if there were no light in the universe and therefore no creatures with eyes, we should never know it was dark. Dark would be without meaning - C.S. Lewis
Moeder en Fleur maken het goedGim schreef op woensdag 1 december 2021 @ 15:55:
[...]
Van harte gefeliciteerd met je MOC (my own child)Vrouw en kind gezond hopelijk. Geniet ervan; je hebt zeker gewonnen!
Hij is aan het overwegen om de base-plate te gaan inzetten voor een rugversterking en zich dan op Rebrickable te presenteren, maar het is ook aanlokkelijk om zichzelf weer terug te transformeren naar de originele Quattro. We zullen zien hoe het afloopt...
Felicitaties en complimenten aan alle inzenders (en speciaal aan @Raznov) !
Ik deel de mening van @Gim dat deze challenge hele gave werken heeft opgeleverd, heel leuk om inspiratie op te doen van iedereen en de verschillende invalshoeken te zien! Mijn persoonlijke favorieten zijn de DJ Booth van @Schildje en de B.A.D.A.S.S. van @Reinier, maar het was lastig kiezen uit zoveel mooie inzendingen!
Ben benieuwd wat de nieuwe challenge ons gaat brengen: extra lang, lockdown, vakantietijd: goede ingrediënten voor heel veel moois!
Op naar de volgende maand, hopelijk doen er dan weer zoveel mensen mee met deze leuke challenges!
Je kunt je creaties delen tot en met
28 november 23:59.
Stemmen
29 november 0:00 t/m 1 december 12:00.