Ik wil een Playstation 5 kopen. Wanneer kan dat?

Pagina: 1
Acties:
  • 692 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• londen125
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 16-01 22:45
Het is heel simpel, ik wil een Playstation 5 met Blu-ray. Weet iemand wanneer ik er een kan kopen? En dan niet bij een particulier, en ook niet voor die gekke prijzen. Ik heb het gevoel dat we in een zwart gat zitten met de naam 'Komende 6 jaar geen Playstation verkrijgbaar, wacht maar op de Playstation 6'. Kun je bijvoorbeeld bij Sony pre-orderen? Wat is realistisch hoe lang ik er rekening mee moet houden wanneer er weer wat beschikbaar komt?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-10 21:37
Niemand die dat weet. Schrijf je in bij wat webshops om op de hoogte gehouden te worden over voorraden, en als je er snel bij bent (en bereid bent wat extra's erbij te kopen, wat veel webshops eisen), dan heb je misschien geluk.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-10 21:30

bonzz.netninja

Niente baffi

En volg wat accounts op twitter. Ik zag bijv. dat gamekings pas op twitter poste over een stapel ps5's in de MM in Middelburg.

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 19:09
Zie het [PS5] Pre-order, bestellingen en levertijden topic.

[ Voor 4% gewijzigd door Timothy3000 op 31-10-2021 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-10 20:29
@londen125 Welkom op tweakers! We helpen je hier graag, maar verwachten wel wat eigen inzet voor je een topic met een vraag opent. met wat eenvoudig zoekwerk was je het [ZT] [PS5] Pre-order, bestellingen en levertijden topic tegengekomen, waar je je in had kunnen bijlezen.

Vandaar ook het slotje. Tip: lees ook ons Het algemeen beleid even door :)

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Dit topic is gesloten.