Uhmz... het UTFS is misschien idd niet echt nodig, maar ik vind dat als iets in de search te vinden valt je de mensen daar toch juist op moet attenderen ? Als je dat niet doet zullen ze de search nooit gaan gebruiken... Ik ben zelf ook door zit soort opmerkingen de search gaan gebruiken q=ÞNaar aanleiding van overmatig gebruik van de woorden UTFS (Use The F*cking Search) en RTFF (Read The F*cking FAQ) wil ik hierbij graag even duidelijk maken dat dit niet meer gewenst is.
Als iemand een vraag stelt waarvan het antwoord d.m.v. de search te vinden is dat moet je deze persoon in eerste instantie gewoon helpen. Heb je daar geen zin in post dan niets, maar kom niet met "UTFS" of "RTFF" aanzetten. Ikzelf zal dan wel bepalen of desbetreffend topic dicht gaat of dat hij gewoon open blijft.
Dit alles om de sfeer binnen DOC positief te beïnvloeden
Misschien kun je ervan maken dat je niet UTFS moet zeggen, maar op een normale toon moet vertellen dat iemand in de search vanalles kan vinden over zijn vraag =) en hem misschien nog helpen met wat links die de "helper" in de search gevonden heeft ? =)
Het is maar een suggestie...
GreetzZ MaSsiE