Zoals de titel aangeeft ben ik opzoek naar een complete desktop pc met alle toebehoren erbij zoals een scherm en toetsenbord en muis. Ik ben totaal onbekend met wat ik qua snelheid nodig heb en wat precies bij elkaar past zodat alles op elkaar afgestemd is en goed functioneert.
Mijn doel wat ik er mee wil en wat er op moet zitten:
- moet de recente games zoals Far Cry 6 op de hoogste resolutie kunnen draaien (4k?)
- video bewerken voor Youtube video's
- moet 10 jaar mee kunnen gaan
- 4k scherm (omdat dat toch de toekomst is)
- meerdere snelle usb poorten, hdmi poort, sd kaartlezer
- dvd speler
- aux in en uit
Ik kan zelf geen pc in elkaar bouwen dus er mogen best linkjes gedeeld worden van kant en klare pc's en schermen en toetsenbord en muis.
Ik zoek natuurlijk wel een goeie prijs/kwaliteit verhouding, maar dit zal ongetwijfeld goed komen hier op Tweakers waar kennis van zaken aanwezig is.
Budget heb ik niet echt in gedachten, ik heb zeker wel een max in gedachten maar ik wil graag iets wat lang mee kan dus ik heb er wat voor over. Ik hecht geen meerwaarde aan een fancy kast met waterkoeling en rgb verlichting enz. wat verlichting mag wel maar is geen pre.
Ik hoop voldoende info gegeven te hebben om wat moois bij elkaar te zoeken. Mochten er nog vragen zijn dan beantwoord ik ze graag. Alvast bedankt!
Mijn doel wat ik er mee wil en wat er op moet zitten:
- moet de recente games zoals Far Cry 6 op de hoogste resolutie kunnen draaien (4k?)
- video bewerken voor Youtube video's
- moet 10 jaar mee kunnen gaan
- 4k scherm (omdat dat toch de toekomst is)
- meerdere snelle usb poorten, hdmi poort, sd kaartlezer
- dvd speler
- aux in en uit
Ik kan zelf geen pc in elkaar bouwen dus er mogen best linkjes gedeeld worden van kant en klare pc's en schermen en toetsenbord en muis.
Ik zoek natuurlijk wel een goeie prijs/kwaliteit verhouding, maar dit zal ongetwijfeld goed komen hier op Tweakers waar kennis van zaken aanwezig is.
Budget heb ik niet echt in gedachten, ik heb zeker wel een max in gedachten maar ik wil graag iets wat lang mee kan dus ik heb er wat voor over. Ik hecht geen meerwaarde aan een fancy kast met waterkoeling en rgb verlichting enz. wat verlichting mag wel maar is geen pre.
Ik hoop voldoende info gegeven te hebben om wat moois bij elkaar te zoeken. Mochten er nog vragen zijn dan beantwoord ik ze graag. Alvast bedankt!