1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS
das wqaar ik was ook alles kwijt, hitman kon mijn armor nog redden toenOp woensdag 05 september 2001 15:30 schreef Canon23 het volgende:
Misschien niet zo leuk, maar ze zouden het ook bij jouw/mij doen.
Gebeurt soms als je je cube bij je draagt. die moet je gewoon in je stash dumpen.Op woensdag 05 september 2001 14:54 schreef Canon23 het volgende:
Eindelijk me 5socket sword nu heb ik HONOR kan hem alleen nog niet dragen maarja dat komt vanzelf.
Heb net nog demonhide armour (skin of the flayed ofzo) exeptional unique gevonden
En een sorce ging dood pleurt haar hele inventory leeg op de grond, heb er 3 amu en een ring + unique boots + jarned gold bol (ofzo). Had helaas geen ruite voor haar rare ancient armour.
(ohja die connection interrupts zijn er nog net ondervonden)
Iemand al ervaring met dat buddy progje, nu het op Europe geïnstalleerd is.
Btw hoe werkt het, ik zag geen extra knopjes.
Disconnecten gebeurt bij mij nog steeds. In-game lag is idd minder heb ik het idee, maar dat kunnen we vanavond pas echt testen.
Btw hoe werkt het, ik zag geen extra knopjes.
Disconnecten gebeurt bij mij nog steeds. In-game lag is idd minder heb ik het idee, maar dat kunnen we vanavond pas echt testen.
ik ben misschien niet zo'n hoog level als jullie, maar ik doe het toch aardig goed voor mijn level char ik heb level 29 barb en level 37 necro
ik heb alleen eigenlijk Sigon's belt nodig, dan heb ik die set compleet. Ik wil hem wel ruilen, ik heb zat andere set items die ik over heb, bv angelic,Infernal,Cathan's,Arcanna's,Hsaruss'
contact maar via icq #69608816
ik kan namelijk niet op battle.net
ik heb alleen eigenlijk Sigon's belt nodig, dan heb ik die set compleet. Ik wil hem wel ruilen, ik heb zat andere set items die ik over heb, bv angelic,Infernal,Cathan's,Arcanna's,Hsaruss'
contact maar via icq #69608816
ik kan namelijk niet op battle.net
Zijn er nou nog US-East Tweakers te vinden?
ALs ze er zijn dan in ieder geval niet erg dik gezaaid.
De "dutch-channel" is altijd nogal leeg en als ik een Tweakers//Got game opstart ben ik altijd een "Lonely Wanderer".
ALs ze er zijn dan in ieder geval niet erg dik gezaaid.
De "dutch-channel" is altijd nogal leeg en als ik een Tweakers//Got game opstart ben ik altijd een "Lonely Wanderer".
Ooit was dit heel stoer: PIII-800, 512 MB, Asus V7100/T(geforce2MX 32 MB), IBM DTLA 30 GB 7200 rpm, Maxtor Diamondmax 40 GB 5400 rpm, Plextor 121032, Terratec Xfire 1024, AOpen DVD 1040 Slot-in, Asus CUV4X, iiYama Vision Master Pro 450
Denk toch dat de meeste op Europe zitten. En Useast lagged my teveel. Europe op dit moment ook maar goed.
Weet niet wat het is maar sinds de server upgrade van Europe wordt ik er konstant uitgepleurd. Connection Interupted *zucht*
Weet niet wat het is maar sinds de server upgrade van Europe wordt ik er konstant uitgepleurd. Connection Interupted *zucht*
There is no art to find the minds construction in the face
En dat terwijl . . .
Blizzard Entertainment is pleased to announce the expansion of the Diablo II European Realm. New servers have been added to increase the capacity of the realm by more than 100 percent. Additional bandwidth has been added to deal with this increased capacity and people should have a noticeable improvement in their game experience. As always, we appreciate your continued support.
-- Blizzard Entertainment
There is no art to find the minds construction in the face
Anoniem: 4743
zullen wel interne problemen zijn (netsplits ofzo) ald ik helemaal reconnecten dan op een andere "gateway" contact maak met europe realm ben ik er meestal van af 
heel vaag, maar ping tijden zijn over het algemeen wel beter nu, niet dat je daar iets aan hebt als je steeds van de server afgedonderd word, maar toch
heel vaag, maar ping tijden zijn over het algemeen wel beter nu, niet dat je daar iets aan hebt als je steeds van de server afgedonderd word, maar toch
Anoniem: 22855
Ik heb sigons voor je, ik heb hem al een tijdje compleet, enne wanneer gingen jullie spelen? vandaag.. das dus vrijdag? Dan kom ik ook wel ff.