Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 20:02

Canon23

>>MY<< world

Wat was het recept voor een crafted item ook al weer?

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 24 augustus 2001 15:16 schreef Canon23 het volgende:
Wat was het recept voor een crafted item ook al weer?
Magic of Unique Item + Jewel + Rune + Perfect Gem

Bijv. Magic Full Helm + Jewel + El Rune + Perfect Sapphire wordt Hitpower Helm die een aantal van deze eigenschappen bezit:

- 5% Chance to cast lvl 8 Frost Nova when hit
- Attacker takes damage of 5 - 10
- Knockback

Wanneer je nou de ene eigenschap krijgt en de andere niet heeft volgens mij met het clvl te maken maar weet ik niet precies :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 24 augustus 2001 14:11 schreef DarthRaider het volgende:

[..]

1 pskull + 1soj + non socket item = zelfde item maar dan socketed. dan kon v1.08 niet, en nu wel
Werkt dit ook met Set-items/Unique-items? :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Necrite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-08 18:20
Op vrijdag 24 augustus 2001 15:41 schreef jdvanwijk het volgende:

[..]

nee, dit is in de 1.09 patch gefixt :(

kan volgens mij allen met normal en magical items

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 15:36
Op vrijdag 24 augustus 2001 15:41 schreef jdvanwijk het volgende:

[..]

Dit kan gewoon hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar heb je dat vandaan? Ik heb juist gehoord dat het alleen met normal & magic items werkt. Rare, Set & Unique items vallen dus uit de boot.

Het is toch ook zo dat je maar één Stone of Jordan per game kan vinden, of zeg ik nu iets verkeerds? Ik vind het trouwens ook vreemd dat niemand iets zegt over de Bul Katho's Wedding Band, deze ring vind ik persoonlijk beter dan de SoJ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
Op vrijdag 24 augustus 2001 22:27 schreef Vertex het volgende:
Waar heb je dat vandaan? Ik heb juist gehoord dat het alleen met normal & magic items werkt. Rare, Set & Unique items vallen dus uit de boot.

Het is toch ook zo dat je maar één Stone of Jordan per game kan vinden, of zeg ik nu iets verkeerds? Ik vind het trouwens ook vreemd dat niemand iets zegt over de Bul Katho's Wedding Band, deze ring vind ik persoonlijk beter dan de SoJ.
Het kan wel in rare/unix/set items. Alleen zonde om je soj daaraan op te offeren

Blizzard heeft bij 1.09 ervoor gezorgd dat elke unique/set items maar 1 keer per game kan spawnen.

Ja idd de bull katho's wedding band is beter, maar die is lvl 58 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus je moet er in de expansion voor zorgen dat je een Stone of Jordan en een Bul Katho's Wedding Band weet te vinden. Dat is toch nog +2 to all skills, alleen al van je ringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
Heb ik nu ook al van 2 sojs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 06:32
Op vrijdag 24 augustus 2001 22:27 schreef Vertex het volgende:

Ik heb gewoon de Add socket quest gedaan, en een Perfect Skull toegevoegd aan mijn Unique Stormeye..

I want to live forever, so far.. so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soms heb je nog het geluk dat je na het vervullen van die quest 2 sockets mag toevoegen :9~

Heb ik ook gedaan.. 2 perfect skulls in m'n zwaard gedaan.. gaat wel lekker, health en mana blijven aardig op peil zo :)

Vraagje: Als ik nu ik nightmare weer bij die quest kom, en ik haal hem(natuurlijk), kan ik dan nog een socket toevoegen aan datzelfde zwaard wat ik in normal mode ook al gesocket had?

edit:

tiepvouten weggehaald en wat zinnen veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rashann
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-09 17:28

Rashann

Zoek de hond...

Op zaterdag 25 augustus 2001 02:26 schreef DMaarten het volgende:
Vraagje: Als ik nu ik nightmare weer bij die quest kom, en ik haal hem(natuurlijk), kan ik dan nog een socket toevoegen aan datzelfde zwaard wat ik in normal mode ook al gesocket had?
Nee, al gesocktete items kan niet meer sockets geven helaas...

If nothing is written below, I was the last to reply...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er was iets vreemds met patch 1.09: gisteren bij een vriend gespeeld met z'n tweeën via LAN gespeeld (m'n eigen pc meegenomen). Hij hoste het spel, want hij liep nog een ACT achter op mij.

Alleen af en toe als hij op het "host" knopje drukte en af en toe tijdens het spelen leek het spel bij hem te crashen, terwijl als ik al gejoint was nog wel door kon spelen (maar verder niets meer casten, etc). Op single player had hij er geen last van.

Na lange tijd kwamen we erachter dat het probleem pas onstond tijdens het spelen als hij de kaart probeerde te openen en dat het spel weer verder gaat na een seconde of 20... (maar voordat we daar achter kwamen was ondertussen de reset-knop al versleten).

Nu denk ik wel een mooie verklaring gevonden te hebben: zijn pc staat ingesteld om een ip-nummer te ontvangen van een DHCP-server. Ik draai geen DHCP op m'n pc, dus hij kreeg zijn lease niet met als gevolg een ip-nummer in een standaard bepaald bereik (class B, 196.55. ofzoiets). Mijn pc gaf ik gewoon een ip-nummer binnen dat bereik en we konden gewoon connecten.

Als je op het "host" knopje drukt en als je de kaart opent komt je ip-nummer op het scherm. Het lijkt erop alsof het systeem doorheeft dat het geen lease heeft en weer gaat zoeken naar een dhcp-server die het niet kan vinden (herinner je de timeout bij het opstarten van windows als je net je netwerkkaart hebt geinstalleert en geen dhcp hebt draaien?) en dat dan 20 seconden lang lijkt te zoeken, waarbij diablo ondertussen zo'n lag effect lijkt te vertonen bij andere pc's.

Mijn pc had een vast ip-nummer en als ik het spel hoste of een kaart gebruikte was er niets aan de hand. Nadat we dat van die kaart doorhadden, gebruikte hij de kaart niet meer en konden we zonder vertragingen doorspelen (voor hem was het wel wennen, zo zonder kaart :9~ ). Het was zelfs nodig om de tab-toets te verwijderen uit de lijst...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
Op zaterdag 25 augustus 2001 09:46 schreef lnfinitive het volgende:
er was iets vreemds met patch 1.09: gisteren bij een vriend gespeeld met z'n tweeën via LAN gespeeld (m'n eigen pc meegenomen). Hij hoste het spel, want hij liep nog een ACT achter op mij.

Alleen af en toe als hij op het "host" knopje drukte en af en toe tijdens het spelen leek het spel bij hem te crashen, terwijl als ik al gejoint was nog wel door kon spelen (maar verder niets meer casten, etc). Op single player had hij er geen last van.

Na lange tijd kwamen we erachter dat het probleem pas onstond tijdens het spelen als hij de kaart probeerde te openen en dat het spel weer verder gaat na een seconde of 20... (maar voordat we daar achter kwamen was ondertussen de reset-knop al versleten).

Nu denk ik wel een mooie verklaring gevonden te hebben: zijn pc staat ingesteld om een ip-nummer te ontvangen van een DHCP-server. Ik draai geen DHCP op m'n pc, dus hij kreeg zijn lease niet met als gevolg een ip-nummer in een standaard bepaald bereik (class B, 196.55. ofzoiets). Mijn pc gaf ik gewoon een ip-nummer binnen dat bereik en we konden gewoon connecten.

Als je op het "host" knopje drukt en als je de kaart opent komt je ip-nummer op het scherm. Het lijkt erop alsof het systeem doorheeft dat het geen lease heeft en weer gaat zoeken naar een dhcp-server die het niet kan vinden (herinner je de timeout bij het opstarten van windows als je net je netwerkkaart hebt geinstalleert en geen dhcp hebt draaien?) en dat dan 20 seconden lang lijkt te zoeken, waarbij diablo ondertussen zo'n lag effect lijkt te vertonen bij andere pc's.

Mijn pc had een vast ip-nummer en als ik het spel hoste of een kaart gebruikte was er niets aan de hand. Nadat we dat van die kaart doorhadden, gebruikte hij de kaart niet meer en konden we zonder vertragingen doorspelen (voor hem was het wel wennen, zo zonder kaart :9~ ). Het was zelfs nodig om de tab-toets te verwijderen uit de lijst...
geef in zo'n geval de ene computer IP adres 192.168..0.1 em de ander(e) 192.168.0.2/255

werkt stukken beter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op <datum> schreef Warbringer het volgende:
geef in zo'n geval de ene computer IP adres 192.168..0.1 em de ander(e) 192.168.0.2/255

werkt stukken beter...
natuurlijk werkt dat beter, maar ik had geen zin om te gaan rommelen met die pc van die jongen, want hij is niet de enige die daar gebruik van maakt. Bestaande patch-kabel eruit, mijn patch-kabel erin, even ip-veranderen en klaar (op een windows pc moet je eerst nog de installatie cd erin douwen/cabs directory opgeven en rebooten).

[techmode]
(thuis gebruik ik wel 192.168.0.1/24 en 192.168.0.2/24, en eigenlijk zou dat niet eens mogen want ik dacht dat de 0 gereserveerd was)
[/techmode]

Verder vind ik patch 1.09 super goed, want diablo draait nu veel sneller (en veel minder geswap op m'n 128 MB pc'tje).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 25 augustus 2001 08:30 schreef RainManX het volgende:

[..]

Nee, al gesocktete items kan niet meer sockets geven helaas...
SHIIIIIIITTTT!!! Het zou wel mooi geweest zijn als het wel had gekund! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
Op zaterdag 25 augustus 2001 12:04 schreef DMaarten het volgende:

[..]

SHIIIIIIITTTT!!! Het zou wel mooi geweest zijn als het wel had gekund! :9
Maar wel een beetje overkill lijkt je dat niet ?
een unique met 3 of 4 sockets erin, allemaal perect skulls
heb je iets van 15% life en mana leech per slag.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kwam gister een gast tegen die deelde charms uit van +7 to all skill levels en 100% chance of getting magical item

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
Op zaterdag 25 augustus 2001 13:16 schreef WuKen het volgende:
ik kwam gister een gast tegen die deelde charms uit van +7 to all skill levels en 100% chance of getting magical item
dat is ZEKER weten op OPEN battle.net
die charm kan namelijk NIET bestaan op Closed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Laatst online: 09-09 11:40

^^0nMe

Got Babana&#039;s?

Op zaterdag 25 augustus 2001 14:18 schreef Warbringer het volgende:

[..]

dat is ZEKER weten op OPEN battle.net
die charm kan namelijk NIET bestaan op Closed..
Idd, en ook al zouden ze bestaan, who the fuck is zo dom om super mega uniques uit te gaan delen ;)

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
Op zaterdag 25 augustus 2001 14:22 schreef OO0nMe het volgende:

[..]

Idd, en ook al zouden ze bestaan, who the fuck is zo dom om super mega uniques uit te gaan delen ;)
Yup
met 12 charms zou je dan +84 to skills en 1200% magic find..

Dan ben je nogal Uber..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 25 augustus 2001 12:47 schreef Warbringer het volgende:

[..]

Maar wel een beetje overkill lijkt je dat niet ?
een unique met 3 of 4 sockets erin, allemaal perect skulls
heb je iets van 15% life en mana leech per slag.. :?
mwa.. heb nu 8% life en 6% mana steal.. maar een perfect ruby of wat dan ook voor nog wat xtra damage lijkt me altijd handig, toch? :)
[edit]

Trouwens.. zo'n charm heb ik ook gekregen op open b.net, en het helpt wel ENORM hoor :)
Straks als ik weer thuis ben zal ik de stats ff posten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 25 augustus 2001 14:44 schreef Warbringer het volgende:

[..]

Yup
met 12 charms zou je dan +84 to skills en 1200% magic find..

Dan ben je nogal Uber..
ja idd
maar die dingen zijn veel gewild om te ruilen
enigste wat ik zoek zijn claws, natalya's set items en runes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OK.. de stats van het item dat jullie volgens mij bedoelen, of in ieder geval, het item wat IK heb :) >:)

+7 to all skill levels
107% faster run/walk
107% increased attack speed
511% enhanced defence
400% bonus to attack rating
+ 1013 defence
+ 276 to vitality (based on character level)
+ 276 to life (based on character level)
replenish life +21
damage reduced by 266%
magic damage redyced by 63

Toch niet slecht he >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is daar leuk aan dan? Met die charm ben je binnen de korste keren uitgekeken op Diablo II.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 15:49

Flapmo

and back is gigi!

Ik heb het al voor elkaar, herinstal deed em goed, ben nu level 56 assassin, maar zit al een hele tijd vast in nightmare act 5 - the ancient ones. Al vanaf dat ik level 50 was, en ik maak geen schijn van kans tegen ze..... heeft iemand noch tips (geen cheating) voor het verslaan van deze irritante geesten??
Jah geen tp maken bij ze :P (worden ze weer heel), en verder met verschillende types doen, sorc+ama+barb+pala ofzo. Btw ik heb ze met me sorc lvl 75 in hell gedaan, dat was zwaar klote!! Lvl 90's gingen om de 10 sec dood, ikzelf zo'n 20 keer :D. achja, toen caste een gay ook nog ff toen er eindelijk 2 dood waren een tp voor een net gejoinde, AAAAAAAARG n000000000000b. Uiteindelijk wel gehaald :D.
Op zaterdag 25 augustus 2001 18:03 schreef DMaarten het volgende:
OK.. de stats van het item dat jullie volgens mij bedoelen, of in ieder geval, het item wat IK heb :) >:)

+7 to all skill levels
107% faster run/walk
107% increased attack speed
511% enhanced defence
400% bonus to attack rating
+ 1013 defence
+ 276 to vitality (based on character level)
+ 276 to life (based on character level)
replenish life +21
damage reduced by 266%
magic damage redyced by 63

Toch niet slecht he >:)
Erm, waarom doe je niet meteen alles 999999999999999999? :?

Cheat goed of cheat niet, naja, gewoon, CHEAT NIET

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ook weleens dat soort items maar ik gebruik ze alleen om te traden
ik had strax ook een leuke

-30 to strengt
en -nogwa
en -10 lightradius

kut dus

heb ik gratis gekregen
ik heb hem meteen verkocht
ding was niks waard

ik zelf gebruik alleen set-items of runed-items (die rune ik zelf) of iets wat ik vind omdat heel veel gehackt is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wablief :? Ik cheat niet!

Heb dat item gekregen op open b.net. Ik nam gewoon maar aan dat het een rare/unique hell item was of zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Sinds patch 1.09 heb ik regelmatig (1 a 2 keer per uur)last van "lost connection to battle.net" Oftewel, zeg maar dag met je handje naar de items, die je net aan het oppakken bent. Hebben hier nog meer mensen last van?

Voor deze patch, had ik daar totaal geen last van.
(BTW on closed, chello)
Gisteravond 3 uur achter elkaar gespeeld en 5 x eruit "gevallen". Als iemand een tip heeft, graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tip? Speel single player, dan ben je er vanaf :) Nee, ik denk dat dat komt, omdat de servers overbelast zijn. Sinds dat de v1.09 patch uit is zijn er natuurlijk weer meer mensen Diablo II gaan spelen, is denk ik een kwestie van geduld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade
  • Laatst online: 01-03 14:54

Shade

GuRa

Op zaterdag 25 augustus 2001 22:09 schreef DMaarten het volgende:
wablief :? Ik cheat niet!

Heb dat item gekregen op open b.net. Ik nam gewoon maar aan dat het een rare/unique hell item was of zo :)
Dat item is duidelijk gehacked
+7 to all skill levels bestaat niet op een item.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 26 augustus 2001 00:48 schreef Shade het volgende:

[..]

oh.. naja.. ik ga hem toch maar niet wegdoen ;)

en wat betreft die lag op battle.net..
http://www.gamers.nl/nieuws/9345 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Op zondag 26 augustus 2001 01:34 schreef DMaarten het volgende:
en wat betreft die lag op battle.net..
http://www.gamers.nl/nieuws/9345 :)
Thx voor de moral support, maar dat nieuwtje had ik als die-hard blizzard fan, natuurlijk allang op het battle.net realm status forum gelezen. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 26 augustus 2001 00:48 schreef Shade het volgende:

[..]

+1 to all skill levels bestaat wel
da had ik gegambled

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
+2 bestaat ook :)

Dmaarten mieter dat item maar mooi weg, GoTers cheaten NIET

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat klopt :) Code of Honor he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
Op zondag 26 augustus 2001 13:49 schreef SaURoN het volgende:
+2 bestaat ook :)

Dmaarten mieter dat item maar mooi weg, GoTers cheaten NIET

:P
+3 ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-11-2022

lvh

Ja maar da's dan maar voor 1 skill tree
en ook dus voor 1 char.

BV (Heb ik): Gaean Amulet
+3 to elemental skills (enkel druid dus)
Op zondag 26 augustus 2001 14:34 schreef HitmanWVU het volgende:

[..]

+3 ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
Op zondag 26 augustus 2001 15:39 schreef R4C00N_SL4Y3R het volgende:
Ja maar da's dan maar voor 1 skill tree
en ook dus voor 1 char.

BV (Heb ik): Gaean Amulet
+3 to elemental skills (enkel druid dus)
[..]
Ja ok dat is waar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe kan ik sockets in set items krijgen??
of is dat gehacked?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
dat kan volgens mij niet meer sinds 1.09 maar zoveel verstand heb ik er nie van :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Laatst online: 11-09 15:49

Flapmo

and back is gigi!

Kan wel, gewoon Act5 q1 doen :)

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=Indigo=-
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:31
Ik heb nu deze armor:

Rattlecage
Gothic Plate
Afbeeldingslocatie: http://www.battle.net/images/battle/diablo2exp/images/items/uniques/rattlecage.gif
Defense: 328-335
Required Level: 29
Required Strength: 70
Durability: 255
+200 Defense
25% Chance of Crushing Blow*
Hit Causes Monster To Flee 40%*
+45 To Attack Rating

Ik wil er nu een socket in laten maken, maar ik vroeg mij af welke gem/rune ik er het beste in zou kunnen doen.
Een shael/pul rune lijkt me eigenlijk wel het beste, maar ik denk dat ik daar niet zomaar aan kan komen.

Ik ben een lvl34 dualclaw assasin en ik gebruik vooral phoenixstrike, burst of speed en shadowmaster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik moet die natalya armor hebben en dan heb ik set compleet
ik geef er alles voor wat je wilt en wat ik niet heb kan ik altijd voor je zoeken (ik heb veel mensen die meezoeken dus binnen een week heb ik het meestal wel gevonden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 26 augustus 2001 21:01 schreef -=Indigo=- het volgende:
Ik heb nu deze armor:

Rattlecage
Gothic Plate
[afbeelding]
Defense: 328-335
Required Level: 29
Required Strength: 70
Durability: 255
+200 Defense
25% Chance of Crushing Blow*
Hit Causes Monster To Flee 40%*
+45 To Attack Rating

Ik wil er nu een socket in laten maken, maar ik vroeg mij af welke gem/rune ik er het beste in zou kunnen doen.
Een shael/pul rune lijkt me eigenlijk wel het beste, maar ik denk dat ik daar niet zomaar aan kan komen.

Ik ben een lvl34 dualclaw assasin en ik gebruik vooral phoenixstrike, burst of speed en shadowmaster.
Dat is een verdomd lekker armortje :9~
Waar heb je die vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkpie
  • Laatst online: 06-09 09:19

Frenkpie

"Crocs Rule !"

Op zondag 26 augustus 2001 21:46 schreef DMaarten het volgende:

[..]

Dat is een verdomd lekker armortje :9~
Waar heb je die vandaan?
tss da armor is nix
mijn baba heeft een ornate plate met +800 def en nog wat shit erbij
da's pas lekker
en ik heb nog een lance met 273 max damage :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Ik kan maar geen goed armor vinden :(
Ik loop nu met lvl 58 op hell met een armor van 280 def ofzo. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jezus man.. waar halen jullie al die lekkere armortjes vandaan? Ik heb nu lv 38 nightmare Act2, en ik loop nog rond met een armor van 204 ;(

I can feel a great lot of jaloersheid omhoogkomen.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkpie

Frenkpie

"Crocs Rule !"

Op zondag 26 augustus 2001 22:33 schreef SaURoN het volgende:
Ik kan maar geen goed armor vinden :(
Ik loop nu met lvl 58 op hell met een armor van 280 def ofzo. ;(
het maakt niet uit hoeveel def je hebt. het gaat om life leech en veel life hebben !! VEEEEL belangrijker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Op zondag 26 augustus 2001 23:01 schreef frenkpie het volgende:

[..]

het maakt niet uit hoeveel def je hebt. het gaat om life leech en veel life hebben !! VEEEEL belangrijker
dat is ut um nou net hij heeft niks extra's
:(
Dus als iemand een gotter wil helpen met zijn afgedankte armor :D contact -=[SaURoN]=- op closed b.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
Op zaterdag 25 augustus 2001 22:23 schreef Azqi het volgende:
Sinds patch 1.09 heb ik regelmatig (1 a 2 keer per uur)last van "lost connection to battle.net" Oftewel, zeg maar dag met je handje naar de items, die je net aan het oppakken bent. Hebben hier nog meer mensen last van?

Voor deze patch, had ik daar totaal geen last van.
(BTW on closed, chello)
Gisteravond 3 uur achter elkaar gespeeld en 5 x eruit "gevallen". Als iemand een tip heeft, graag.
same here, ben er alleen nog niet uit waardoor dit gebeurd.
De laatste tijd is het minder. Ik zal eens navragen op m'n werk bij chello of ze iets weten daar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
Bandbreedte van b.net word verdubbeld. Ik neem aan dat dat voldoende is. Hebben jullie ook last van die vette lange wachtrij voor een game aanmaken op closed b.net?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurf
  • Laatst online: 10:09

Smurf

Detri

ja, die wachtrij is weer terug van weggeweest helaas...
gelukkig heb je nu niet, nadat je heb gewacht, 9 van de 10 keer "failed to join game"

)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wachtrij is wel wel verkort, gaat bij mij iig stuk sneller :)

Maar ik heb wel vaak dat ik uit een game donder :( Zelfs om 4 uur snachts, ofzo....

Ligt aan iets in B.net voor die patch had ik het niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkpie

Frenkpie

"Crocs Rule !"

* Frenkpie speelt diablo2 al sinds patch 1.01 (een dag later kwam 1.02 uit)

ik speel het nu nog steeds en ik heb het FLINK zien veranderen (verbeterd en verslechterd)

ik heb al verschillende chars gehad en heb nog
dit zijn ze zo ong.:
baba level 77 (heb ik nog)
baba level 38 (heb ik ook nog)
baba level 30 (maandag mee begonnen ben nu hard mee aan et spelen)
sorc level 46 (heb ik nog)
sorc level 76 (heb ik niet meer)
paladin level 38 (heb ik niet meer)
paladin level 28 (heb ik nog)
necro level 34 (heb ik nog)
amazone level 29 (hardcore) (heb ik niet meer: verloren door lag :( )

nou dit waren ze zon beetje die ik allemaal heb gemaakt :)
ik heb nou ook flink wa goede spullen voor mijn nieuwe chars :)

daarom heb ik nu een superbarb van level 30 (heeft damage van 101 - 480)

ik krijg van mijn spullen + 4 to all skill levels :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

't enige wat ik zelf erg jammer vind is dat het bijna onmogelijk is om nog met een necro te spelen... de lol is er iig wel goed vanaf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
Ja veel te veel lagg. Niemand wil een necro in een baalrun hebben, want dan leggen wij het loodje door de lagg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Vind ik nou ook, Mijn favo was altijd necro maar dat is nu ook afgelopen. Heb ik leuke spullen gevonden.

Uni Herophant Trophy met +2 necro skills en +1 curse en nog wat.

Maar ja niemand wil het hebben omdat niemand meer Necro speelt *zucht*

En ik vond Necro juist gaaf om te doen.

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enigma69855
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-03-2022

Enigma69855

Candle in my eye.......

Ik ben level 56 assasin, en heb net wat leuke scissors quhab met 2 sockets, zet daar 2 perfect emeralds in en je hebt 201 poison damage over 7 seconds erbij. Hoe die aan die 201 komt is mij een raadsel, de mensen bij blizzard kunnen volgens mij niet helemaal goed tellen. (100+100=200 !201)

Ik heb verder ook nog maar een armr met 159 defense, maar wel met 4 sockets, skul 2 jewels, en nog iets wat ik zo niet weet. Geven samen 30% to al resistances 9 life regeneration. dus dat ding doe ik nog lang niet weg.

Wegens verhuizing te koop gevraagd: Sociaal leven in omgeving Arnhem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mwa, de lag valt nog wel mee als je met een necro speelt..

tis alleen dat een necro gewoon bijna niets doodkrijgt op hell... (imunes enzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Op maandag 27 augustus 2001 09:24 schreef Enigma69 het volgende:
Ik ben level 56 assasin, en heb net wat leuke scissors quhab met 2 sockets, zet daar 2 perfect emeralds in en je hebt 201 poison damage over 7 seconds erbij. Hoe die aan die 201 komt is mij een raadsel, de mensen bij blizzard kunnen volgens mij niet helemaal goed tellen. (100+100=200 !201)

Ik heb verder ook nog maar een armr met 159 defense, maar wel met 4 sockets, skul 2 jewels, en nog iets wat ik zo niet weet. Geven samen 30% to al resistances 9 life regeneration. dus dat ding doe ik nog lang niet weg.
Kan aan mij liggen maar zo goed is dat niet.

Ben eergisteren een nieuwe pala begonnen en die is nu lvl 31. Heb een hammer dmg 65-111 en doe lekkere dmg met vengeance en draag een armor van 532.

Heb ook een lekkere axe gevonden voor mijn Druid :) 256-440 dmg 2 sockets muhahaha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enigma69855

Enigma69855

Candle in my eye.......

Mijn assasin heeft 2 claw class weapons, ik doe nu in totaal met elk van deze wapens ongeveer 600-700 damage, dit gecombineerd, is dat een aardige slagkracht.....

Als je dan ook nog burst of speed aan hebt dan is act 5 op nightmare makkelijk to doen tot je bij de ancients komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Je moet gewoon 1 claw gebruiken want die skill waarmee je blokt met dual claws heeft een veel lager percentage dan wanneer je bijv. Sigons gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enigma69855

Enigma69855

Candle in my eye.......

Claw mastery + dual claw skills zorgt voor een ongeevenaarde damage. Het blokt niet goed, maar als je je tegenstander 2x zo snel plat hebt dan valt het nog wel mee denk ik.

Wat ik net lees op http://www.diabloII.net
Simulate Extra Players: Something we didn't comment on on the readme page is this great change for play off the realms.

Typing "players X", where X is a number between the current number of players and the maximum (8), in the message box will now set the effective number of players in the game (in single player, open Battle.net and TCP/IP games only).
This means you can simulate from 2-8 players in your game, which will make it harder but give you much more experience and more item drops. Each additional player adds 100% to the monster's hps, .67% to the experience awarded. So simulate an 8 player game they'll have 8x normal hps and give 5.67x the normal experience.
Dit lijkt mij erg leuk voor alle single players zoals ik, en de item drops gaan er misschien voor zorgen dat ik toch nog een leuk nieuw armor krijg. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frim
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
die players ding is wel lachen tegen b.v. The Countess, waarbij zei de eerste keer dan 64 runes dropped, of bij de hellforge, waarbij je een shitload aan gems krijgt.. ik heb het alleen emt 6 player mode geproeberd, maar als dat met 64 werkt.. heb je opeen 64 "eld" runes, yeah!

wat ik wel jammer vind is dat ze de rarity van de nieuwe items naar beneden hebben geschroefd: runes worden niks meer waard omdat je ze van de countess kan krijgen, nieuwe uniques en sets kun je gaan gambelen, de uberdrops van de bosses helpen ook mee om de items meer common te maken, het wordt weer net zoals in D2C, alleen dan ipv SOJ's gebruiken Constricting Rings als currency.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Maximum is 8 spelers jezelf meegerekend. Lijkt me logisch . .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enigma69855

Enigma69855

Candle in my eye.......

Ik dacht ook ergens gelezen te hebben dat het 64 was, maar 8 staat in dat stukje dat ik net quote.

O ja en werken runewords nou eigenlijk in singleplayer?? Ik wil namelijk ff die NefLum proberen, moet een leuk armor zijn. (smoke heet ie volgens mij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het zijn idd 8 spelers MAXIMAAL, alleen kun je in OFFLINE of TCP/IP games de count op 64 zetten, hierdoor krijg je dus meer exp.

Dat is ook waarom je op battle.net zo snel kan lvlen, meer spelers, dus sterkere monsters, dus meer XP.

Dit is nu ook te simuleren in Niet B.net games.

En dat van die lagere rarity is onzin, Magic Find lvls zijn hard naar beneden, en de Countess dropt alleen maar low en medium lvl rare runes. (tot nr #11 dacht ik)

Echt goede spullen blijven erg zeldzaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor meer info, check deze site

Is erg veel nuttige info te vinden en staan ook alle nieuwe dingetjes uitgelegd, de Items zijn alleen nog niet ge-update naar v 1.09.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en hier voor het hele verhaal..

sorry, voor 3 post onder elkaar maar me cookie deed vaag als ik wilde editten :( en ik heb geen zin om mijn password op te vragen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb het ff opgezocht, dr is ergens een "hack" te krijgen waardoor je 64 man kan simuleren

:+
toch me paswoord maar ff opvragen
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enigma69855

Enigma69855

Candle in my eye.......

Maar zijn die runewords nou enabled in single player?? want ik meen ergens gehoord te hebben dat dit in 1.08 wel zo was en in 1.09 niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade

Shade

GuRa

Op zondag 26 augustus 2001 13:44 schreef WuKen het volgende:

[..]

+1 to all skill levels bestaat wel
da had ik gegambled
Ja duh.... :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe gebruiken jullie eigenlijk gamble? Ik kopieer eerst mijn Diablo II save map, en dan ga ik eens gamble gebruiken.

Klote items > save map terug zetten
Goede items > save map laten staan

Het is veel werk om iedere keer die save map terug te zetten, maar het loont wel. Werkt uiteraard alleen voor single players.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enigma69855

Enigma69855

Candle in my eye.......

Op maandag 27 augustus 2001 16:33 schreef Vertex het volgende:
Hoe gebruiken jullie eigenlijk gamble? Ik kopieer eerst mijn Diablo II save map, en dan ga ik eens gamble gebruiken.

Het is veel werk om iedere keer die save map terug te zetten, maar het loont wel. Werkt uiteraard alleen voor single players.
Dit gaat iets makkelijker, maak alle bestanden in de map alleen lezen, ga dan in het spel en gambellen, zit er nix bij, dan terug naar menu en opnieuw starten (saves zijn niet aangepast door alleen lezen). Zit er iets leuks bij, dan gewoon met alt-tab naar windows, en alleen lezen weer uit zetten. terug naar diablo en saven.

Ik gamble trouwens zelf bijna nooit, zit toch nooit iets leuks bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

.d2s op read only zetten, game in gamble

als je tevreden bent, ff alt tab en dan de d2s van read only af halen

werkt veel makkelijker, maar ik gamble nooit, gewoon veel +chancew to find magic items dragen en dan item hunten :)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Gewoon online op closed bnet spelen is veel leuker dan dat gecheat. De kick als je immortal's stone crusher vind is dan veel groter :)

En met patch 1.09 werken runes nu ook in single player.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rashann
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-09 17:28

Rashann

Zoek de hond...

Op maandag 27 augustus 2001 14:46 schreef Enigma69 het volgende:
Maar zijn die runewords nou enabled in single player?? want ik meen ergens gehoord te hebben dat dit in 1.08 wel zo was en in 1.09 niet.
Het is juist precies andersom, in 1.08 deden ze het niet. En nu in 1.09 dus wel... (check hier voor runewords)

If nothing is written below, I was the last to reply...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
Ik heb een 5 socketed bow/lance nodig :) voor amnelithtirsol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU

Dat is hetzelfde als cheaten......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit noem ik eerder een handigheidje, niet cheaten. Net als ik ook deed in act 5, toen je een item kon laten soceten.. meestal maar 1, maar na een aantal pogingen had ik 2 sockets :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=Indigo=-
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:31
Heeft er iemand mischien een Shael of Pul rune in de aanbieding?
Ik wil er nl graag eentje hebben maar ik kan er maar geen vinden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog een aantal Sheal runes, wat bied je ? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

Lijkt het jullie niks om een permant game te hebben
met naam: Tweakers password: GoT

waar wij tweakertjes met elkaar kunnen vecht, ruilen of gewoon spelen?

(mochten jullie er oren naar hebben, dan moet je alleen nog iemand vinden die de game dag en nacht wilt open houden)

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Op maandag 27 augustus 2001 18:44 schreef Canon23 het volgende:
Lijkt het jullie niks om een permant game te hebben
met naam: Tweakers password: GoT
(mochten jullie er oren naar hebben, dan moet je alleen nog iemand vinden die de game dag en nacht wilt open houden)
Dat schiet niet op. Als ik 1 keer act 5 op normal gedaan heb, kan iedereen daarna die act niet meer doen. (mits je de game dag en nacht openhoudt) Dat betekent dat je toch iedere keer een nieuwe game moet openen. Kun je net zo
goed gewoon kijken of een game met die naam, op het moment actief is, als jij online bent. En anders gewoon zelf openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Gister is mijn hc pala gedood door lag :'( (was lvl 34)
R.I.P. DoomPala

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

Op maandag 27 augustus 2001 19:05 schreef Azqi het volgende:

[..]

Dat schiet niet op. Als ik 1 keer act 5 op normal gedaan heb, kan iedereen daarna die act niet meer doen. (mits je de game dag en nacht openhoudt) Dat betekent dat je toch iedere keer een nieuwe game moet openen. Kun je net zo
goed gewoon kijken of een game met die naam, op het moment actief is, als jij online bent. En anders gewoon zelf openen.
Smart thinking, maar als je hem zelf opent blijft je hetzelfde probleem houden.

Dushet doel moet veranderen naar een trading game en exp game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat moeten jullie me toch eens uitleggen, je hebt normal, nightmare & hell, maar wat is hardcore dan? Komt dat na hell difficulty?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 27 augustus 2001 21:23 schreef Vertex het volgende:
Dat moeten jullie me toch eens uitleggen, je hebt normal, nightmare & hell, maar wat is hardcore dan? Komt dat na hell difficulty?
Als een speler Hardcore is, dan houd dat in dat ie niet meer met ze poppetje kan spelen als ie dood is.

Met andere woorden, sterf je in het spel, is je poppetje en equipment voorgoed verloren :) Alleen voor de mensen met stalen zenuwen dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
denk als ik door lag dan doodt ga mep ik van narigheid D2 kapot :D
ben nogal agressief :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geloof me, je zal dan niet de eerste zijn :)

Je zal door lag je lvl 80 char verliezen :(

RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*muis verdwijnt door bureaublad, monitor vliegt vrolijk uit et raam, pc-kast stuiterd de trap af*
Dat is een denkbare reactie >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Emmer met water valt uit de badkamer de trap op over de computer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade

Shade

GuRa

Beetje treurig kijken...
En een nieuwe char maken en hopen dat je deze keer niet last van lag hebt :) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Op maandag 27 augustus 2001 22:32 schreef Urios het volgende:
*muis verdwijnt door bureaublad, monitor vliegt vrolijk uit et raam, pc-kast stuiterd de trap af*
Dat is een denkbare reactie >:)
er valt regelmatig een schroevedraaier tegen de muur. mijn vos32 valt ook wel eens >:)
of niet HitmanWVU ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
Op maandag 27 augustus 2001 23:06 schreef SaURoN het volgende:

[..]

er valt regelmatig een schroevedraaier tegen de muur. mijn vos32 valt ook wel eens >:)
of niet HitmanWVU ;)
LOL. Hij heeft gaten in de muur zitten van die vos :) en zijn athlon posters hebben ook een verkorte levensduur gekregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurf
  • Laatst online: 10:09

Smurf

Detri

Hardcore roels gewoon :) Mijn barbie was lvl88 toen ie doodging door een timeout. Maar dan begin je toch gewoon een nieuwe, en lvl88 is nu een stuk makkelijker dan voor de expantie.

)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkpie

Frenkpie

"Crocs Rule !"

Op dinsdag 28 augustus 2001 03:04 schreef smurv het volgende:
Hardcore roels gewoon :) Mijn barbie was lvl88 toen ie doodging door een timeout. Maar dan begin je toch gewoon een nieuwe, en lvl88 is nu een stuk makkelijker dan voor de expantie.
dan gaat da van )(#%U@*#+()%&*@#$%^ als die doodgaat he?

ZWAAR KUT vind ik het dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Is er nog iemand die necro speelt . . zo ja dan heb ik leuke items in de aanbieding :) Acc : Bathamel of Bathsy
Ik zoek Immortal's pillar.

Trouwens zijn er al mensen die Sacred Armors hebben gezien want volgens mij zitten die er nog niet in. Heb ze in ieder geval nog nooit gezien. Zou zonde zijn want zo krijg ik mijn Immortal set nooit compleet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

Wie heeft er nog 2 zweihanders in de aanbieding?

Ze moeten beide 3 sockets bevatten!!

Ik kan alleen gold aanbieden(of je moet genoegen nemen met een rare helm waarvan de armor49 het beste is of 2 set items van berserker's set).

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste