Zou dit een bewuste actie zijn om bovenaan de lijst te komen?
:strip_exif()/f/image/w2giZFeejT1UixrnnVAmoRwi.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/5ufTTk4VYhdTMzdo5l5eWjJ4.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/w2giZFeejT1UixrnnVAmoRwi.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/5ufTTk4VYhdTMzdo5l5eWjJ4.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/hfNYJRO63Ztva6s36uwVwYin.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 7% gewijzigd door MaXeRs op 20-10-2021 09:17 ]
[ Voor 7% gewijzigd door MaXeRs op 20-10-2021 09:17 ]
Verwijderd
Waarom deze klacht in een verzameltopic gooien? Lijkt me een uitgelezen kans voor Tweakers-HQ om dit met MaxICT te bespreken. Kunnen ze dit topic doorsturen, zonder te verzanden in andere zaken.
Dit doet MaxICT aan de lopende band dus vandaar 1 topic. Maar Tweakers doet er niets aan, wat uitermate zwak en respectloos is richting de gebruikers.Verwijderd schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 21:38:
[...]
Waarom deze klacht in een verzameltopic gooien? Lijkt me een uitgelezen kans voor Tweakers-HQ om dit met MaxICT te bespreken. Kunnen ze dit topic doorsturen, zonder te verzanden in andere zaken.
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Verwijderd
Inderdaad, daarom vind ik het een verstandige keuze van TS om deze "op zichzelf staande" klacht een eigen topic te geven. Ik bedoel, alle screenshots bij elkaar, lekker makkelijk.Homeland schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 21:46:
[...]
Dit doet MaxICT aan de lopende band dus vandaar 1 topic. Maar Tweakers doet er niets aan, wat uitermate zwak en respectloos is richting de gebruikers.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2021 22:00 . Reden: Onbeschoft, wegwezen ]
Ik snap je probleem niet zo, de reviews over deze webwinkel zijn duidelijk en de 2,5 sterren geven aan dat het een bedrijf is met problemen.Homeland schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 21:46:
[...]
Dit doet MaxICT aan de lopende band dus vandaar 1 topic. Maar Tweakers doet er niets aan, wat uitermate zwak en respectloos is richting de gebruikers.
De 2,5 sterren is lichtelijk misleidend aangezien 1 ster het minimum is.ELD schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 12:39:
[...]
Ik snap je probleem niet zo, de reviews over deze webwinkel zijn duidelijk en de 2,5 sterren geven aan dat het een bedrijf is met problemen.
Amazon heeft ook regelmatig dit soort prijsverschillen die naderhand niet kloppen bij het doorklikken naar de Amazon site.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq