Max-ict en foutieve prijs indicatie.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 17-08 20:40
Zou dit een bewuste actie zijn om bovenaan de lijst te komen?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/66ZkTrBApncacNbDz9WvjoWlkgc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/w2giZFeejT1UixrnnVAmoRwi.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NS2hGRSPlRfHIMZmu9Ml-NHMOko=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5ufTTk4VYhdTMzdo5l5eWjJ4.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mnn1Mxr2yuKeVEkD0ebs0aV11fc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hfNYJRO63Ztva6s36uwVwYin.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 7% gewijzigd door MaXeRs op 20-10-2021 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom deze klacht in een verzameltopic gooien? Lijkt me een uitgelezen kans voor Tweakers-HQ om dit met MaxICT te bespreken. Kunnen ze dit topic doorsturen, zonder te verzanden in andere zaken.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 21:38:
[...]

Waarom deze klacht in een verzameltopic gooien? Lijkt me een uitgelezen kans voor Tweakers-HQ om dit met MaxICT te bespreken. Kunnen ze dit topic doorsturen, zonder te verzanden in andere zaken.
Dit doet MaxICT aan de lopende band dus vandaar 1 topic. Maar Tweakers doet er niets aan, wat uitermate zwak en respectloos is richting de gebruikers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
@Bart Zoetmulder gaan we weer …

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Homeland schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 21:46:
[...]

Dit doet MaxICT aan de lopende band dus vandaar 1 topic. Maar Tweakers doet er niets aan, wat uitermate zwak en respectloos is richting de gebruikers.
Inderdaad, daarom vind ik het een verstandige keuze van TS om deze "op zichzelf staande" klacht een eigen topic te geven. Ik bedoel, alle screenshots bij elkaar, lekker makkelijk.

En verder heeft de ervaren Tweaker vast wel een auto-block functie in z'n hoofd zitten (dezelfde functie die automagisch niet op 'Gesponsord','Premium' of 'Plus' klikt)

;w

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2021 22:00 . Reden: Onbeschoft, wegwezen ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ELD
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

ELD

Homeland schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 21:46:
[...]

Ik snap je probleem niet zo, de reviews over deze webwinkel zijn duidelijk en de 2,5 sterren geven aan dat het een bedrijf is met problemen.

Amazon heeft ook regelmatig dit soort prijsverschillen die naderhand niet kloppen bij het doorklikken naar de Amazon site.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
ELD schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 12:39:
[...]

Ik snap je probleem niet zo, de reviews over deze webwinkel zijn duidelijk en de 2,5 sterren geven aan dat het een bedrijf is met problemen.

Amazon heeft ook regelmatig dit soort prijsverschillen die naderhand niet kloppen bij het doorklikken naar de Amazon site.
De 2,5 sterren is lichtelijk misleidend aangezien 1 ster het minimum is.

Daarnaast zou Tweakers best mogen (en misschien zelfs wel moeten, als ze dus om hun bezoekers geven) ingrijpen bij een webshop die stelselmatig de prijzen vals verlaagd om maar bovenaan te staan met een laagste prijs. Amazon zal grotendeels afhankelijk zijn van derde partijen die zelf hun prijs kunnen bepalen. MaxICT doet dit als strategie.
Pagina: 1