Laadpaal advies nodig (dubbele)

Pagina: 1
Acties:
  • 294 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sarge78
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 12-04 10:59
Hoi allemaal,

We gaan op heel kort termijn een elektrische auto aanschaffen en volgend jaar komt daar nog een elektrische auto bij.

Montage aan de wand.
Zo wil ik 2 auto's tegelijk op kunnen laden. Load balancer gewenst.
Bij het laadpunt ook kunnen meten verbruik/laden per auto (ivm 2e auto is een lease voertuig).
Ook wil ik gebruik maken van de zonnepanelen (panelen komen in maart), dus wel handig als ik het kan timen of automatisch kan laten regelen.

Er komt 3x25a binnen dus ik zal naar 3x16a aansluiting moeten. Dat is voor de eerste auto balen (die zal dan maar 3,7 kw laden), maar voor de 2e die gaat komen prima.

Ik zie wat soorten en merken aangaat even door de bomen het bos niet meer. Jullie nog tips en adviezen?

23x 405WP + Enphase IQ7+ SW 45graden - Alfen Eve Single Pro 22KW - 3MXM68N + FTXA25AW + FTX35AW + FTXA50AW - Remeha Avanta 28C, vloer = bijverwarming en radiatoren + Brink Excellent 300 WTW PVOutput

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• internet4me
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14:08
Dit is het juiste topic daarvoor. Het grote "thuis laden van je EV" topic.
Verder is je vraag niet zo moeilijk. Deze vraag komt bijna elke dag/week daar voorbij. Binnen enkele minuten heb je een antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16:53

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

Modbreak:Zie de reactie hierboven. Voor dit soort vragen is een eigen topic en sluit ik deze.

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Dit topic is gesloten.