Goedemiddag, voor op kantoor willen we 2 nieuwe pc’s samenstellen. Momenteel werken we op ongeveer 5 jaar oude pc’s met intel i7-6700,Nvidia GTX970, 16gb ram en Samsung evo 860? Ssd. Omdat we software developers zijn en de pc 24/7 aan hebben en elke dag minimaal 8 uur erop werken willen we graag stabiele betrouwbare setups. De huidige setup draait als een zonnetje, echt 0 problemen mee gehad maar wordt uit voorzorg vervangen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het hoofddoel is programmeren. Daarnaast wordt er af en toe gebruik gemaakt van 3D cad software (Fusion 360) en wordt er heel af en toe een game op gespeeld.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het losse systeem (zonder toetsenbord, muis, scherm etc. Mag ongeveer tussen de €1000 en €1500 kosten waarbij goedkoper uiteraard altijd fijner is
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
We willen graag een volledig nieuwe setup. Behalve muis en toetsenbord. Schermen worden wellicht 3 x 27” of 2x 34” ultrawides
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
-
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet per se, al heb ik goede ervaring met de garantie van Corsair
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik denk dat een 2TB m.2 ssd voldoende moet zijn. Liever alles op een snelle ssd dan losse hdd’s erbij
Ga je overklokken?
Nee, het systeem moet vooral stabiel draaien
Wat verwacht je van ons?
Wat raden jullie aan, zat zelf te denken aan een i7-10700k, 32gb ram geheugen, samsung 980 Pro 2TB en een Nvidia GTX-1660, maar misschien sla ik hiermee de plank volledig mis.
Ik hoor graag wat jullie aanraden
Alvast bedankt
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het hoofddoel is programmeren. Daarnaast wordt er af en toe gebruik gemaakt van 3D cad software (Fusion 360) en wordt er heel af en toe een game op gespeeld.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het losse systeem (zonder toetsenbord, muis, scherm etc. Mag ongeveer tussen de €1000 en €1500 kosten waarbij goedkoper uiteraard altijd fijner is
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
We willen graag een volledig nieuwe setup. Behalve muis en toetsenbord. Schermen worden wellicht 3 x 27” of 2x 34” ultrawides
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
-
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet per se, al heb ik goede ervaring met de garantie van Corsair
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik denk dat een 2TB m.2 ssd voldoende moet zijn. Liever alles op een snelle ssd dan losse hdd’s erbij
Ga je overklokken?
Nee, het systeem moet vooral stabiel draaien
Wat verwacht je van ons?
Wat raden jullie aan, zat zelf te denken aan een i7-10700k, 32gb ram geheugen, samsung 980 Pro 2TB en een Nvidia GTX-1660, maar misschien sla ik hiermee de plank volledig mis.
Ik hoor graag wat jullie aanraden
Alvast bedankt