Ik ben op zoek naar een setje draadloze oordoppen om tijdens m'n werkdagen te gebruiken.
Belangrijk is dat deze zowel verbonden met m'n iPhone alsook Windows PC tegelijk kunnen zijn zodat 'k naadloos muziek vanaf m'n telefoon/pc kan afspelen maar ook altijd direct bereikbaar ben via een telefoon-belletje of teams-call via PC.
Ik begreep dat Multipoint Bluetooth dit zou moeten verzorgen, maar er wel nog wat haken en ogen zijn betreft de verschillende invullingen hiervan.
Kleine quote van Soundguys.com:
Daarnaast specifiek, ben eventueel al aan 't neigen naar de Huawei Freebuds Pro, zouden deze aan bovenstaande wensen voldoen?
Belangrijk is dat deze zowel verbonden met m'n iPhone alsook Windows PC tegelijk kunnen zijn zodat 'k naadloos muziek vanaf m'n telefoon/pc kan afspelen maar ook altijd direct bereikbaar ben via een telefoon-belletje of teams-call via PC.
Ik begreep dat Multipoint Bluetooth dit zou moeten verzorgen, maar er wel nog wat haken en ogen zijn betreft de verschillende invullingen hiervan.
Kleine quote van Soundguys.com:
Nu ben ik dus vooral benieuwd hoe ik hierin kan discrimineren bij m'n zoektocht naar aantrekkelijke producten.Bluetooth multipoint doesn’t necessarily mean that you can stream media from two devices at a time. Few headsets support this properly, and most are limited to designating one device as a media player and the other strictly for pushing notifications through. Other devices, like the Sony WH-1000XM4, only support multipoint connectivity over the AAC Bluetooth codec. It’s a mixed bag and something that’s rarely stated in marketing copy.
Daarnaast specifiek, ben eventueel al aan 't neigen naar de Huawei Freebuds Pro, zouden deze aan bovenstaande wensen voldoen?