thuiswinkel-online.nl

Pagina: 1
Acties:
  • 1.829 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karel-lodewijk
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 24-03 14:47
Iemand hier ervaring mee ?

Ik ben er op geraakt via een link via google shopping en heb een bestelling geplaatst.

Het is een beetje verdacht dat ze laten weten dat door een storing in hun betaalsysteem je voorlopig enkel per overschrijving kan betalen.

Ik kan hun bedrijfsgegevens (kvk/btw) ook niet terugvinden.

thuiswinkel-online.nl
High Tech Campus 10
5655 CM Eindhoven
Nederland
E-mail: info@thuiswinkel-online.nl
KvK-nummer: 43186495
BTW-identificatienummer: NL843741513B01

Anderzijds ziet hun website er professionieel uit en worden mails vriendelijk en in correct Nederlands beantwoord en zeggen ze dat ze gewoon recent zijn opgericht.

Dus ik ben er nog niet uit of het gewoon wat kinderziektes zijn of een poging tot fraude.

Een overschrijving ga ik voorlopig niet riskeren. Ze gaan me laten weten als je wel (terug) met kredietkaartkaart kan betalen, dat durf ik nog wel te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:04

Perkouw

Moderator General Chat
Modbreak:Dit topic krijgt van mij een slotje. Zie ook Shopping Forum Beleid en dan met name;
Regelmatig zien wij dat gebruikers topics openen met de vraag of een bepaalde shop die niet in de Pricewatch Shopreview genoemd wordt betrouwbaar is. Veelal bieden deze shops populaire producten aan voor zeer scherpe prijzen. SF is niet de juiste plek voor dit soort topics. Als je op internet geen ervaringen kunt vinden over deze shop, dan is het onwaarschijnlijk dat gebruikers op GoT er wel ervaring mee hebben. Om die reden zijn dergelijke topics niet discussiewaardig en dit soort topics zullen dan ook voorzien worden van een slotje. Je kunt uiteraard altijd een verzoek indienen om een shop toe te voegen aan de ShopReview. Zie hiervoor deze link.

Dit topic is gesloten.