Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roijroij
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 14-05-2024
Mijn vraag
Zelf wil ik graag Disney+ via mijn tv's kunnen streamen. Boven staat mijn pc met een HDMI kabel, alleen beneden heb ik die optie niet.

Helaas heeft de TV niet de optie om de app te installeren. Heb wel wat gezien wat betreft mediaspelers via chromecast, maar weet niet zo goed welke goed werken.

Wat zou het advies zijn om Disney+ op een oude smartTV te laten werken?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Phillips TV 50PUS6203/12
Saphi

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Via miracast wil hij niet de video's van disney + streamen.
Geen mogelijkheid gevonden om de google playstore of disney+ zelf op de tv te installeren.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:27

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Chromecast, Apple TV, klein PC'tje, opties genoeg waarvan de eerste twee het makkelijkst qua bediening (via smartphone).

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-10 20:22

DarkSide

theres no place like ::1

Chromecast?
Disney app op de telefoon en dan casten naar de chrome cast

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roijroij
PD2JK schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 11:46:
Chromecast, Apple TV, klein PC'tje, opties genoeg waarvan de eerste twee het makkelijkst qua bediening (via smartphone).
Zag op youtube inderdaad ook wel veel verschillende dingen voorbijkomen Firestick etc. Maar denk dat ik dan maar gewoon een chromecast moet gaan proberen ;) Dan zie ik dus niks over het hoofd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ad de Jong
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:37
Chromecast TV, hier op de slaapkamer tv waar ik alleen WiFi heb en het werkt perfect.
Dan heb je geen tv nodig omdat de Chromecast TV een eigen afstandsbediening heeft.

Wil je je telefoon gebruiken dan een normale Chromecast een optie.
Beide hangen uit het zicht achter de tv en hebben alleen een voedingskabel nodig.

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-10 20:22

DarkSide

theres no place like ::1

Chromecast met google tv kan idd ook.
Die heb ik ook. Maar de disney app switch 9/10 x niet over naar HDR (alle andere apps doen dat wel).

Vind het dus een ruk app op de Google TV.

Denk niet dat je TV HDR ondersteund dus dan zou het nog wel een optie kunnen zijn.
Werken met de AB en door de content heen bladeren is wel fijner dan dan op de telefoon en casten. imo.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roijroij
Ik ga inderdaad de chromecast met google TV bestellen om dat uit te proberen.
Vind inderdaad via de telefooncasten niet altijd even handig, maar als er geen andere optie is.

In ieder geval bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:37
Ik had hem besteld gewoon om te kijken wat het is en wat het voor mij zou kunnen en nog geen moment spijt van gehad.

Er zijn ook bumpercase verkrijgbaar voor de afstandsbediening mocht het nodig zijn.
Je zou dan hier even doorheen kunnen spitten voor tips.

Mijn profiel op Discogs

Pagina: 1