Verwijderen User Review - [EatMyHitzz] [jonaske862]

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtkastje
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 19-09 21:14
Hi,
Periode geleden een moederbord verkocht aan deze gebruiker die uit mijn thuis servertje kwam.
Moederbord nog even gebruikt voordat ik besloot afstand te nemen, toch besloten voor een rackserver te gaan en wou het moederbord gaan verkopen.

Gebruiker zocht een mobo, biedt dit mobo aan.
Lang verhaal kort;
Moederbord opgestuurd, schade opgelopen tijdens verzenden, kan gebeuren, klote natuurlijk, daarom dat ik altijd en alleen verzekerd verzend.

Bij PostNL de claim neergelegd, die gaat het afhandelen. PostNL deed er erg lang over dus heb zelf het geld terugbetaald met de vraag om het moederbord terug te sturen, lijkt me redelijk logisch.
Gebruiker neemt ruim de tijd 'm terug te sturen (3/4 dagen) en eist dat ik €15 verzendkosten vergoed.
Waarop ik netjes antwoord dat ik het raar vindt dat ik €15 moet betalen.
Zonder pardon krijg ik een 1 ster review, terwijl ik alles naar redelijker wijs hebt opgelost.

Edit: Tweakers is vrij mijn berichten na te kijken om het gesprek in te zien.

[ Voor 4% gewijzigd door Nachtkastje op 07-10-2021 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtkastje
Zou hier een mod nog naar kunnen kijken? :)
Dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

How to - Feedback laten aanpassen

Kijk even naar het stukje "werkwijze", je bent in eerste instantie zelf aan zet om er met de andere partij uit te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtkastje
Verwijderd schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 11:48:
How to - Feedback laten aanpassen

Kijk even naar het stukje "werkwijze", je bent in eerste instantie zelf aan zet om er met de andere partij uit te komen.
Hey, gaat 'm helaas niet worden. Ik heb mijn best gedaan om het probleem op te lossen, door direct het geld terug te storten. Om vervolgens een review te krijgen dat ik iemand bewust oplicht |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nachtkastje schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 11:52:
[...]

Hey, gaat 'm helaas niet worden. Ik heb mijn best gedaan om het probleem op te lossen, door direct het geld terug te storten. Om vervolgens een review te krijgen dat ik iemand bewust oplicht |:(
Heb je hem er over geschreven? Getagged hier zodat hij zijn kant van het verhaal kan doen?

Een review enkel verwijderen omdat jij het er niet mee eens bent is niet de bedoeling. Ik zeg overigens niet dat je het verkeerd hebt, daar heb ik verder niets mee te maken - maar hou er rekening mee dat als je die stappen uit de link die ik deelde niet hebt uitgevoerd, een MOD niets voor je gaat doen behalve je nogmaals die link geven en zeggen "lees dit even" (duidelijke oplichtingszaken e.d. daargelaten)