Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aviv1
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 04-02 22:08
Hallo,

Ik ga eerdaags een nieuwe TV kopen. Dan lijk je bij een dure TV al gauw 300-500 euro te kunnen besparen door bij een firma als El-Vidas of TV-Reus te kopen.

Vandaag ook even wezen kijken bij Media Markt. De verkoper begon er zelf over: koop niet via Bol.com, parallelle import, Oost Europese modellen, geen garantie etc etc.

Nu heb ik zoiets van, die TV's komen allemaal uit de zelfde fabriek toch? Of staat er ergens een cheap-ass LG fabriek in Oekraïne waar ze bewust een minder goede TV maken met goedkopere onderdelen? Lijkt me niet lol

Oh, en de boekjes zijn niet in het Nederlands. Wat een drama!!? Die boekjes gaan bij mij toch gelijk de blauwe bak in.

Dan heb je gewoon 14 dagen recht op retour. Tijd genoeg om vast te stellen dat de TV deugt.

Kan iemand mij uitleggen waarom ik 400 euro meer betaal bij een BCC/Coolblue/MM ?

Let me share my screen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VFRRijder
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06:09
Volgens mij maakt het helemaal niet uit nee. Waar je wel even op moet letten is voor cashbacks oid dat die modellen soms uitgesloten zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Funky22
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 10:57

Funky22

Guild invite

https://discord.gg/x8uWt9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Polderviking
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 10:43
De verkoper begon er zelf over: koop niet via Bol.com, parallelle import, Oost Europese modellen, geen garantie etc etc.
Wij van WC eend...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Racing-Paradise
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 27-10 21:12
n=1

Maar een vriend van mij heeft in ieder geval een onmogelijke hoeveelheid gezeik met El-Vidas over een bij hun aangeschafte (via Bol.com) Samsung tv waarvan de hdmi poorten kapot zijn. Ze maken het je zo moeilijk mogelijk om je garantie te claimen, nemen geen verantwoordelijkheid en handelen niet naar de regels van het consumentenrecht.

Service kost geld, ik zou persoonlijk ver weg blijven van dergelijke resellers op het bol.com platform.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Funky22
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 10:57

Funky22

Guild invite

Tv smits, Platte tv (hard onderhandelen, Stevens Budel (geen webshop)
Via mail of in de winkel zelf (niet via tel) zou je nog kunnen verschieten voor welke prijs je een tv kan krijgen tov een Grijze import winkel

https://discord.gg/x8uWt9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HereIsTom
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-02-2023
Aviv1 schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 10:49:
Hallo,

Ik ga eerdaags een nieuwe TV kopen. Dan lijk je bij een dure TV al gauw 300-500 euro te kunnen besparen door bij een firma als El-Vidas of TV-Reus te kopen.
Je kijkt zeker nooit naar Radar en Kassa?
Daar had je kunnen zien wat voor ellende je allemaal op je hals haalt bij deze websites.
Ten eerste zijn TV’s inderdaad vaak iets anders gemaakt voor de Nederlandse markt, zoals bijv. Ziggo geschikt, veiligheid e.d.
Ten tweede staan deze winkels erom bekend om tweedehands spullen als nieuw te verkopen.
Als je graag een paar honderd euro zo wilt besparen dan wens ik je succes, je kan wel in je recht staan, maar je moet het ook nog zien te krijgen!

 iPad Pro 12.9 | Sony 55A89 4K OLED Smart Android TV | Mobile:  iPhone 8 Plus 64GB | Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moriaty
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13:18
Voor de beste aanbiedingen even bellen of chatten met ‘normale’ winkels.
Zie oa dit topic: OLED Televisies aanbiedingen- & kortingscodetopic

[ Voor 8% gewijzigd door Moriaty op 07-10-2021 23:04 ]

"640K ought to be enough for anybody." - Bill Gates, 1981

Pagina: 1