Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sterredag
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-05 16:03
Ik zoek een?
Android Tablet.

Wat is je budget?
Max 200 euro

Ik ben voor mijn dochter op zoek naar een tablet ter vervanging van haar mobiele telefoon (Samsung Galaxy J4+ geloof ik). Deze gebruikt ze eigenlijk voornamelijk als tablet. En een groter scherm zou fijn zijn.

Ze is 8 jaar en ik wil dus op dezelfde manier (via google) de restricties in kunnen stellen. Maar daarnaast wil ik wel dat ze ook kan bellen met het apparaat igv noodgevallen en ook whatsapp kan gebruiken bijvoorbeeld.

Kortom ik zoek een tablet die geschikt is voor spelletjes doen en youtube kijken, whatsappen en bellen met minimaal de specificaties van de Galaxy J4+ qua geheugen etc.

Nu ben ik al wezen zoeken, maar bij zoekopties kom ik zelden de functie "bellen" als optie tegen, wat de zoektocht een hele uitdaging maakt. Blijkbaar kan ik er ook niet op vertrouwen dat "simkaart geschikt" ook "bellen geschikt" betekent, maar ook deze functie kan ik vaak niet selecteren in mijn zoekopties. Verder dan 3/4G komen de opties vaak niet en dat schijnt al helemaal niet te betekenen dat er ruimte is voor een simkaart en je ook kunt bellen met de Tablet.

Kan iemand mij helpen aan een aantal opties (refurbished is ook mogelijk) om voor haar een leuk kerstkadootje te regelen? (mijn winkel van voorkeur is Bol.com, maar geen must)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjants
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
De galaxy tabs hebben volgens mij wel een dailer: https://www.samsung.com/us/support/answer/ANS00083152/

[ Voor 37% gewijzigd door arjants op 06-10-2021 00:23 ]

We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:04
Heb je het wel gelezen? Alleen als soort continuity optie naast een andere Samsung telefoon

VoIP via een app is geen optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sterredag
418O2 schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 00:42:
[...]

Heb je het wel gelezen? Alleen als soort continuity optie naast een andere Samsung telefoon

VoIP via een app is geen optie?
VoIP dat is toch vaste telefonie over internet? Ik heb geen vaste telefonie.
IK dacht dat er wel tablets zouden zijn met beloptie, maar dat lijkt dus niet zo te zijn?

Dan gaat het om de mogelijkheid tot het plaatsen van een simkaart ivm instaleren van whatsapp, maar dan moet er dus ook een sms ontvangen kunnen worden ivm verificatie toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:04
sterredag schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 11:42:
[...]

VoIP dat is toch vaste telefonie over internet? Ik heb geen vaste telefonie.
IK dacht dat er wel tablets zouden zijn met beloptie, maar dat lijkt dus niet zo te zijn?

Dan gaat het om de mogelijkheid tot het plaatsen van een simkaart ivm instaleren van whatsapp, maar dan moet er dus ook een sms ontvangen kunnen worden ivm verificatie toch?
VOIP is voice over IP, dat kan via een vaste lijn, maar ook gewoon via apps als zoom/skype. Voor whatsapp heb je volgens mij een telefoonnummer nodig idd.

https://www.phonearena.co...giant-smartphones_id59182

daar zou je mee moeten kunnen bellen, maar is niet per se duidelijk voor mij

[ Voor 5% gewijzigd door 418O2 op 06-10-2021 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 00:18
Deze Tablet heeft LTE ingebouwd, dus je kunt er een SIM kaart in stoppen met een data verbinding, bellen zal dan niet gaan. Dan is het enige nog om een bel applicatie er op te zetten met een VoIP abonnement of zoiets:
pricewatch: Samsung Galaxy Tab A7 LTE (2020) 32GB Grijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Videobellen via oa Hangout, Google workspace etc

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sterredag
Maar kun je dan geen whatsapp gebruiken op een tablet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
sterredag schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 16:31:
Maar kun je dan geen whatsapp gebruiken op een tablet?
Jawel, al moet de sim kaart misschien even in een telefoon voor ontvangst van de activatie sms die je nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedNas74
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 06-05 11:41
Ik heb een goedkope Chinese tablet, waarmee je prima kan bellen. Het is een alldocube iplay 40. Het enige nadeel is dat je bijna geen software updates krijgt op zo'n apparaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aawe mwan
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-05 12:59

aawe mwan

Wat ook leuk is:

Jazeker, het onderwerp „tablet met belfunctie” komt regelmatig terug op Tweakers.
Ik heb zelf bijvoorbeeld ooit gereageerd in dit topic: Belfunctie Tablet Lenovo

„Ik kan ook ICT, want heel moeilijk is dit niet”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
Toevallig heeft mijn moeder nu de Samsung Tab A7 gekocht en daar zit gewoon de bel en sms applicatie op vanuit Samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Pagina: 1