Ik heb een Lenovo Tab P10 64GB Wifi + 4G , en heb daar verschillende simkaarten van verschillende providers in gezet ,waar je wel mee kunt bellen in een gsm , maar niet in mijn tablet . Kan ik ergens in mijn tablet een belfunctie aanzetten ? Mobiel internet werkt overigens wel met die simkaarten in mijn tablet.
Zit er wel een contacten/telefoon app op?
Misschien een rare vraag maar waarom zou je willen bellen met een tablet?
Misschien een rare vraag maar waarom zou je willen bellen met een tablet?
Weet een beetje van veel dingen en veel van een paar dingen.
Het is een tablet, geen telefoon. Die simkaart kan je erin doen voor mobiel internet, bellen gaat gewoonweg niet werken met je tablet.
The devil is in the details.
Ligt er ook weer aan wat je onder 'bellen' verstaat natuurlijk... Skype, WhatsApp enzovoort werkt weer wel.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ik wist dat die opmerking ging komenCLB schreef op woensdag 25 december 2019 @ 15:00:
Ligt er ook weer aan wat je onder 'bellen' verstaat natuurlijk... Skype, WhatsApp enzovoort werkt weer wel.
The devil is in the details.
I know
Ik had het ook tegen TS, al was dat niet helemaal duidelijk.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ik heb ook een tablet met belfunctie, maar van een ander merk. Bij mij is het bellen niet uit te schakelen: als er een SIM in zit, dan logt hij in op het mobiele netwerk. Je hebt gewoon de Android "Contacts" en "Phone" apps, net als op een mobiele telefoon. Zie je die? Ik neem aan dat je al wel geprobeerd hebt om vanaf een andere telefoon het nummer te bellen dat je er in hebt zitten.Cor1950 schreef op woensdag 25 december 2019 @ 14:46:
Kan ik ergens in mijn tablet een belfunctie aanzetten ?
Bij mij was het zo dat de mobiele banden die de tablet ondersteunt niet optimaal zijn voor Nederland, wat dus betekent dat je slechte dekking hebt en dat je dan ook regelmatig niet bereikbaar bent zonder dat je het zelf in de gaten hebt. Voor mij is dat een reden om een toestel niet meer te gebruiken. Verder is het bellen zelf met een tablet eigenlijk ook alleen praktisch met een headsetje. Al met al vind ik een telefoon met hotspot-functie veel handiger dan een mobiele module ingebouwd in een tablet.
„Ik kan ook ICT, want heel moeilijk is dit niet”
Met bellen bedoel ik echt bellen , whatsapp gaat natuurlijk wel. Ik heb de app Smart Notify - Dialer geprobeerd , maar daar doet ie het ook niet mee. Ook gebeld worden lukt niet , op het uitbel apparaat krijg ik te horen : ontvanger niet bereikbaar of zoiets. Verschilt trouwens nog van welke provider de geplaatste sim is. Maar ik heb het niet echt nodig uiteraard, ging er alleen vanuit dat het zou moeten werken, is toch ook Android. Vraag mij af of bijv. onder LineageOs het wel zou werken, maar ga dat voorlopig niet proberen , te riskant.
Ga er maar gewoon vanuit dat het niet werkt. Er zijn tablets die die functie hebben, maar dat zijn er heel weinig. De 4g kaart is alleen maar voor mobiele data.
Ok, ga er niet mee verder. Bedankt iedereen voor de antwoorden
Pagina: 1