Hoi allen,
Sinds we ons nieuwe huis zijn gaan betrekken en ik los kon gaan op snufjes en techniek is ons verbuik behoorlijk door het dag gegaan. We gebruiken nu zomaar 700kwh per maand gemiddeld met een 2volw. 2kind huishouden in een 170m2 2 kapper. (modern 2013 bouwjaar)
Nu had ik een offerte opgevraagd bij eneco voor zonnepanelen (weet niet of dit een goede keuze is qua partij)
Zij kwamen met 2 panelen op de oost kant (ivm ochtend zon)
en 7 op de zuikant. Geen op de dakkapel omdat ze dat niet willen en ook geen op het platte deel. Daarnaast hebben we in de tuin ook nog een overkapping staan wat denk ook nog wel kan.
Ze geven een indicatieve opbrengst op van 3064kwh. Persoonlijk zou ik dit gezien ons verbuik hoger willen hebben. Iemand nog ideeen?
Dit is het plan van eneco. (foto gemaakt vanaf maps met noord naar boven.
:fill(white):strip_exif()/f/image/iuZgIiv71Xp0HBOOmXBv3aCD.png?f=user_large)
Huis van de voorkant zodat je iets beter ziet hoe stijl het dak is en de platte delen.
/f/image/Usm6nrATv9vwB213NTv34It9.png?f=fotoalbum_large)
[mbr]Graag aanvullen aan de hand van Tips bij openen offerte topic zonnepanelen.[/mbr]
Sinds we ons nieuwe huis zijn gaan betrekken en ik los kon gaan op snufjes en techniek is ons verbuik behoorlijk door het dag gegaan. We gebruiken nu zomaar 700kwh per maand gemiddeld met een 2volw. 2kind huishouden in een 170m2 2 kapper. (modern 2013 bouwjaar)
Nu had ik een offerte opgevraagd bij eneco voor zonnepanelen (weet niet of dit een goede keuze is qua partij)
Zij kwamen met 2 panelen op de oost kant (ivm ochtend zon)
en 7 op de zuikant. Geen op de dakkapel omdat ze dat niet willen en ook geen op het platte deel. Daarnaast hebben we in de tuin ook nog een overkapping staan wat denk ook nog wel kan.
Ze geven een indicatieve opbrengst op van 3064kwh. Persoonlijk zou ik dit gezien ons verbuik hoger willen hebben. Iemand nog ideeen?
Dit is het plan van eneco. (foto gemaakt vanaf maps met noord naar boven.
:fill(white):strip_exif()/f/image/iuZgIiv71Xp0HBOOmXBv3aCD.png?f=user_large)
Huis van de voorkant zodat je iets beter ziet hoe stijl het dak is en de platte delen.
/f/image/Usm6nrATv9vwB213NTv34It9.png?f=fotoalbum_large)
[mbr]Graag aanvullen aan de hand van Tips bij openen offerte topic zonnepanelen.[/mbr]
[ Voor 12% gewijzigd door mr3000 op 03-10-2021 19:23 ]
:fill(white):strip_exif()/f/image/clVcEJ34k7AQ3uCzfZ1FSvij.png?f=user_large)
/f/image/dkgpKRmbhRpJvidbvuepErxm.png?f=fotoalbum_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/L0C6T59cLzE2TQre6Pg9xx5I.png?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ipuFA594VYlnUartzOHHiPc3.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/3AMirDMafHrnrl7JVf97130g.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/dUWLcNgFaWUsyBnUvpzHZsaM.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/tLWP4ryH12iK0oPb8KLdJSxl.jpg?f=fotoalbum_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/lr02qQR2HLK2akZF1lTF5Y6z.png?f=user_large)