Na lange tijd hier te hebben rondgesnuffeld heb ik eindelijk een account gemaakt en bij deze gelijk mijn eerste topic gemaakt.
Ik ben op zoek naar eventuele verbeteringen en/of bottlenecks in mijn huidige apparatuur en advies om in de toekomst van Dolby Atmos te kunnen genieten.
Ook zoek ik een goeie streamer om in de toekomst Tidal Hifi/Atmos muziek te kunnen streamen (idealiter ism Google Assistant) .
Ik luister overdag graag allerlei soorten muziek: hiphop/metal/klassiek met Spotify.
s'Avonds zo nu en dan een goeie actiefilm.
Mijn huidige apparatuur (tv, centre speaker ed) is geinstalleerd in de hoek van de lange zijde van mijn woonkamer (8m x 5m).
Marantz SR6012 receiver
B&W HTM62 center speaker
2x B&W DM603 S3 front speakers (4m uit elkaar)
2x Boston Acoustics a2310 surround speakers (4m uit elkaar oo wandbeugels)
Chromecast Audio (optical in)
Chromecast Ultra (hdmi in)
4k/UHD player Samsung
Alle feedback, opmerkingen en tips zijn welkom!
Ik ben op zoek naar eventuele verbeteringen en/of bottlenecks in mijn huidige apparatuur en advies om in de toekomst van Dolby Atmos te kunnen genieten.
Ook zoek ik een goeie streamer om in de toekomst Tidal Hifi/Atmos muziek te kunnen streamen (idealiter ism Google Assistant) .
Ik luister overdag graag allerlei soorten muziek: hiphop/metal/klassiek met Spotify.
s'Avonds zo nu en dan een goeie actiefilm.
Mijn huidige apparatuur (tv, centre speaker ed) is geinstalleerd in de hoek van de lange zijde van mijn woonkamer (8m x 5m).
Marantz SR6012 receiver
B&W HTM62 center speaker
2x B&W DM603 S3 front speakers (4m uit elkaar)
2x Boston Acoustics a2310 surround speakers (4m uit elkaar oo wandbeugels)
Chromecast Audio (optical in)
Chromecast Ultra (hdmi in)
4k/UHD player Samsung
Alle feedback, opmerkingen en tips zijn welkom!