[T.net] reactie onzichtbaar

Pagina: 1
Acties:

• korenwolf
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Kan iemand deze reactie even bekijken? Toen ik hem vond, was de eerste beoordeling (de +1 of +2 die je krijgt bij het plaatsten van de reactie) om wat voor reden dan ook niet doorgekomen, waardoor de reactie alleen in de platte en niet in de geneste lay-out zichtbaar is.

Thanx! :)

Edit:
En als jullie toch bezig zijn... zouden jullie dan a.u.b. deze dubbelpost van mezelf willen verwijderen? Ik heb écht maar één keer geklikt... |:(

Edit2:
Het begint erop te lijken dat er iets goed mis is op T.net. De reactie waar edit1 een dubbelpost van was (kunnen jullie het nog volgen?) is nu gemodereerd. Ik had hem ingezet op +2 en ik heb een +1 behulpzaam gekregen. :)
Maar nu is ook bij mij (net als bij de eerste melding die ik maakte) de score waarmee ik mijn reactie inzette verdwenen. En dus staat mijn reactie op +1 behulpzaam i.p.v. +3 behulpzaam. Nu is dat nog niet zo erg, maar ik vind het te toevallig dat dat 2x op een avond bij verschillende mensen gebeurt. Kan iemand even kijken of er wat mis is?

Bedankt voor de moeite iig... :)

Never stop seeking what seems unobtainable...

• Cookie
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 13:20
Er gebeurde iets vreemds met die 2 posts van Thor. Ik zag ze beide op +2 staan (door Thor zelf). Vervolgens modereerde ik de eerste met +1 omhoog, en de 2e met -1 omlaag (die is overbodig/dubbel). Één moment later staat de eerste op +1 ipv +3 (dat is ook de enige moderatie in de history van die post op dat moment) en de 2e keurig op +1 ipv +2 (wat correct verwerkt is).

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

Verwijderd

Ik heb er even naar gekeken en de moderatie aangepast. Zou je trouwens in het vervolg dit soort zaken hier kunnen plaatsen? Bvd.

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:11

Arno

PF5A

--> [forum=16] <--

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

Dit is toch niet iets voor TMF (alhoewel) maar toch voor LA :)
Het niet met het modereren zelf te maken maar met een foutje in de "layout" van t.net (kevertje :? )
Het komt wel eens wat vaker voor dat een reactie alleen in plat te zien is en niet in geneste layout.
Wat mij betreft mag dit toch weer terug naar LA :P
Mischien moet een t.net crew lid er eens een beetje tijd aan besteden :)

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

• korenwolf
  • Niet online
Op maandag 20 augustus 2001 07:10 schreef RenevdVeen het volgende:
Ik heb er even naar gekeken en de moderatie aangepast. Zou je trouwens in het vervolg dit soort zaken hier kunnen plaatsen? Bvd.
Dat vind ik eerlijk gezegd nogal een vreemde keuze: TMF is mijn thuisforum, dus ik dacht te weten wat daar thuishoort en wat niet. Dit waren zaken die de normale moderator niet op kan lossen en zijn IMO gewoon een bugje van T.net. Ik weet niet beter of dat hoort in LA.
Sterker nog, als iemand anders deze vraag in het TMF had gesteld, was ik de eerste geweest die hem doodleuk naar LA had doorverwezen. :)

Het maakt allemaal niet zozeer uit; of het nu in LA staat of TMF, ik lees het toch wel.

Toch nog een vraagje: waarom is de dubbelpost blijven staan? In de Mod-FAQ staat namelijk:
Dubbelpost

Een dubbelpost is een per ongeluk dubbel geplaatste posting. Omdat deze postings overbodig zijn, dienen zij naar een eindscore van 0 gemodereerd te worden. Langscruisende Admins zullen de dubbelpostings verwijderen.
Dit vraag ik eigenlijk omdat ik nogal hecht aan de gemiddelde score pér reactie die ik plaats. Naar mijn mening is dat hét getal, waaraan je kunt afleiden of iemand een goede T.net poster is. In tegenstelling tot karma, want ook naarmate de tijd vordert, of het aantal reacties, kun je ook karma verdienen.
Met zo'n dubbelpost geeft die ratio gewoon een vertekend beeld. |:(

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

Dat vind ik eerlijk gezegd nogal een vreemde keuze: TMF is mijn thuisforum, dus ik dacht te weten wat daar thuishoort en wat niet. Dit waren zaken die de normale moderator niet op kan lossen en zijn IMO gewoon een bugje van T.net. Ik weet niet beter of dat hoort in LA.
Sterker nog, als iemand anders deze vraag in het TMF had gesteld, was ik de eerste geweest die hem doodleuk naar LA had doorverwezen.
* GiLeX heeft een draadje lopen hierover in SU maar ik ben alleen tegen meerderen dus leg ik het daar af ;(
[topic=209157/1]
er wordt daar niet goed gelezen denk ik :)
dit hoort naar min mening idd ook in LA en niet hier maar ja, wij zijn maar usertjes...
Ik heb het ook namelijk wel eens dat een reactie niet zichtbaar is in geneste terwijl ik thuis in me prefs heb staan dat ik alle reactie's wil zien (niveau -1)
kortom dit lijkt me toch meer een kevertje :)

Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

't is een bekend verschijnsel dat alles wat Tnet moderatie gerelateerd is op TMF hoort in de ogen van velen. Bugs en features ook, terwijl LA als adminforum door oa Femme is ingericht.

Trek het je niet aan als mensen beweren dat een topic op TMF thuishoort terwijl je als die-hardTMFer zeker weet dat 'ie op LA hoort.
Speelt al ruim een jaar en zegt meer over de beperkte IQ's van betreffende GoTmod.

Dan hebben we tegenwoordig ook Jaymz, die moved 'm gewoon terug >:)

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

Trek het je niet aan als mensen beweren dat een topic op TMF thuishoort terwijl je als die-hardTMFer zeker weet dat 'ie op LA hoort.
Speelt al ruim een jaar en zegt meer over de beperkte IQ's van betreffende GoTmod.
hm okay :) maar over het IQ laat ik me niet uit :P ik zou het meer op oostindisch doof willen spelen :)
maar we gaan nu wel offtopic >:) dit draadje loopt weer uit op een van de draadjes die al op LA staan users tegen crew enz enz :)

edit: quoten is ook een vak apart :) tag error

• Cookie
  • Laatst online: 04-07 13:20
Dit vraag ik eigenlijk omdat ik nogal hecht aan de gemiddelde score pér reactie die ik plaats. Naar mijn mening is dat hét getal, waaraan je kunt afleiden of iemand een goede T.net poster is. In tegenstelling tot karma, want ook naarmate de tijd vordert, of het aantal reacties, kun je ook karma verdienen.
Met zo'n dubbelpost geeft die ratio gewoon een vertekend beeld.
Selectieve ontkenning noemen ze dit ook wel eens >:)

Moet ik het nou wéér uit gaan leggen? :+

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Die dubbelpost is nu in ieder geval weg. Maar je hebt volgens mij gelijk dat het reactiesysteem kuren heeft. Er zijn al eens eerder screenshots gepost van vage moderaties en dan heb je nog de mensen 'zonder nick'. Dus je hebt IMO ook gelijk dat het op LA thuishoort.

Professioneel Hyves-weigeraar

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:59

Jaymz

Keep on moving !

Aangezien dit zaken aangaat die Moddereters niet kunnen oplossen, maar alleen kunnn constateren gaat 'ie naar LA :)

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

* Jaymz of iemand anders :? move em back to LA aub :)

lijkt me nu wel duidelijk dat de heer * GiLeX weer eens erg snel(te snel) met z'n actie is geweest :)

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Heee, nu ik dit zo lees valt het kwartje bij mij.
Ik heb het ook al een aantal keren meegemaakt dat een post van mij na een kleine 30 minuten weg was...
En als je hem dan opzoekt dan tref je hem aan in een ongemodereerde staat. :? :? :? :?

Krankzinnige muziek vind je hier.

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Op maandag 20 augustus 2001 11:00 schreef gellie het volgende:
* Jaymz of iemand anders :? move em back to LA aub :)

lijkt me nu wel duidelijk dat de heer * Jaymz weer eens erg snel(te snel) met z'n actie is geweest :)
Ach, we zijn allemaal mensen. Zowieso is dit een questionable Topic, en niet vreemd dattie naar TMF is gegaan :)

• korenwolf
  • Niet online
Op maandag 20 augustus 2001 10:54 schreef WouterTinus het volgende:
Die dubbelpost is nu in ieder geval weg. Maar je hebt volgens mij gelijk dat het reactiesysteem kuren heeft. Er zijn al eens eerder screenshots gepost van vage moderaties en dan heb je nog de mensen 'zonder nick'. Dus je hebt IMO ook gelijk dat het op LA thuishoort.
Dankjewel, Wouter. En ook bedankt voor het gelijk geven.

Hebben jullie dat SU-topic van * korenwolf al gezien? Gellie, bedankt dat je het voor me opnam! M.i. gaan hier twee GoT-moderators gruwelijk de mist in.
Ik wil niet flauw doen...
Maar dat die 'onzichtbaar is' (zet het zichtbare niveau es op -1) ligt puur en alleen aan de moderatie van de post waar dat een reply op is...
Dat neem ik als diehard moderator bijna op als een regelrechte belediging/flame: of ik het reactieniveau even op -1 wil zetten... Tssssss... :(

Note: ten tijde van bovenstaande reply, stond het topic nog in TMF

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Op maandag 20 augustus 2001 11:04 schreef Thor-korenwolf het volgende:

Dat neem ik als diehard moderator bijna op als een regelrechte belediging/flame: of ik het reactieniveau even op -1 wil zetten... Tssssss... :(

Note: ten tijde van bovenstaande reply, stond het topic nog in TMF
Take it easy, take a SiSi :)

• korenwolf
  • Niet online
Op maandag 20 augustus 2001 11:07 schreef Jaymz het volgende:
Take it easy, take a SiSi :)
Of een Fanta, of 3-es, want dat zijn ook lekkere sinas-dranken...

Heej, we willen geen ruzie met de reclame-code-commissie... :P

(Nee, Jaymz, zo zwaar neem ik het niet op, maar ik wilde wel duidelijk aangeven dat me de gang van zaken eerlijk gezegd een beetje tegenviel.)

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:11

Arno

PF5A

Op maandag 20 augustus 2001 09:57 schreef ecteinascidin het volgende:
In t.net termen: -1 Troll !!!!

Je mag jezelf een waarschuwing rijker noemen

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

en bedankt...

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
't is een bekend verschijnsel dat alles wat Tnet moderatie gerelateerd is op TMF hoort in de ogen van velen. Bugs en features ook, terwijl LA als adminforum door oa Femme is ingericht.

Dan hebben we tegenwoordig ook Jaymz, die moved 'm gewoon terug >:)
Als je problemen hebt met het functioneren van een of meerdere moderators, dan kan je dat ook gewoon overleggen met betreffende moderators of een thread openen in LA.
Gaan trollen in serieuze threads van anderen vind ik een lage manier om jouw mening duidelijk te maken, bovendien vind ik jouw opmerking over de intelligentie van anderen weinig genuanceerd en krenkend, dat kan ook anders!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Hooggewaarderde mods, deze opmerking is waarschijnlijk door mijnerzijds ongenuanceerde opmerking helaas uit zijn verband gerukt.

Ik bedoel hiermee te zeggen dat reeds een jaar bij erg veel moderatieopmerking die op LA gepost worden omdat ze niet op TMF thuishoren de opmerking wordt geplaatst "dit hoort op TMF thuis". De lijst van users is waarschijnlijke tientallen pagina's lang, waaruit zo kunnen blijken dat deze vergissing mogelijk te wijten is aan onduidelijkheden van het TMF/LA forum en hun achterligende betekenis.

Voor een die-hard TMF'er die /16 in leven houdt en daar permanent gehuisvest is kan het regelmatig pijnlijk zijn om een probleem op LA te plaatsen (zoals deze) en deze op TMF terug te vinden, wetend dat TMF-problemen nooit op admin-niveau wordt behandelt (want daar is LA voor). In vaktermen heet zoiets "van het kastje naar de muur gaan".

Betreffende een SU-posting waar een TMF'er deze vergissing probeert te corrigeren wordt de gemaakt fout helaas slechts bevestigt. Dat kan gebeuren.

Indien deze opmerkingen als denigerend worden opgevat, dan biedt ik voor mijn deel van het misverstand mijn excuses aan.

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Kern v/h verhaal:

De initiele score, dat is de score die je zelf meegeeft als je een reactie instuurt, verdwijnt, of wordt ik zijn geheel niet meegenomen.

Moddereters kunnen dit pleisteren door een score aan de reactie tot te kennen.

[Analyse]
Ergens is dit topic niet nodig (omdat de score wel goed komt)
Ergens is dit een TMF topic, om te vragen de score recht te trekken
En ergens is dit een LA topic, omdat er gewoonweg wat misgaat.

Aangezien ergens1 en 2 onderhand al plaats hebben gevonden (en dit was van te voren te verwachten) blijft ergens3 over.

LA dus :), om dit aan de T.net Admins duidelijk te maken.
Oke, deze zullen vast wel eens op TMF langswippen. Maar met dat argument kun dit op elk forum plaatsen.
[/Analyse]

Kee, ik geef toe dat dit een 'moeilijke' was voor de (GoT)Mods, vandaar ik het niet zo gek vind dattie naar TMF gemoved was, maar da's al rechtgebreid door uw geachte ondergetekende :)

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Op maandag 20 augustus 2001 13:56 schreef Jaymz het volgende:
Kern v/h verhaal:
...
Conclusie:
TMF -> symptoonbestrijding
LA -> probleemaanpak. ;)

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

:)

......en ze leefden nog lang en gelukkig
de meesten dan >:)

Maar * GiLeX vind dat de eerste verhuizer van dit topic, een klein beetje beter naar context moeten kijken van een posting :+ en niet direct moeten zeggen oh t.net en moderatie komt er in voor huppa moven maar naar /16
terwijl het in dit geval om een "bugje" ging :)
en via een zijtak naar de moderaties sprong

Resume:
samen (user <-> crew) kunnen we zorgen dat het goed loopt :)
samen maken we GoT toch :?

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Op maandag 20 augustus 2001 13:58 schreef KexDaFlex het volgende:

[..]

Conclusie:
TMF -> symptoonbestrijding
LA -> probleemaanpak. ;)
Zo zou het moeten zijn ja. Dat probeer ik met iets meer woorden duidelijk te maken :)

• Grrrrrene
  • Niet online
Op maandag 20 augustus 2001 13:08 schreef DSmarty het volgende:

[..]

Als je problemen hebt met het functioneren van een of meerdere moderators, dan kan je dat ook gewoon overleggen met betreffende moderators of een thread openen in LA.
Jeuh, _nog_ een draadje :+

Ecteinnassigeval :+ > Maar over dat ongenuanceerde... Daar hebben we het toch onderhand lang genoeg over gehad via ICQ? Dat je ff wat genuanceerder uit je woorden moet komen? Dit kost je ooit nog eens je GoT-account, en dat zou zonde zijn ;(

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• Femme
  • Laatst online: 02-12 10:19

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Waarschijnlijk is het gewoon een MySQL probleem. Als-ie bijv. geen ID krijgt van de reaktie kan de reaktiescore ook ge-insert worden.

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Het probleem met de ontbrekende username is nu wel opgelost.

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Op maandag 20 augustus 2001 17:28 schreef Femme het volgende:
Waarschijnlijk is het gewoon een MySQL probleem. Als-ie bijv. geen ID krijgt van de reaktie kan de reaktiescore ook ge-insert worden.
Dank u voor uw diagnose. Kunt u hier ook uw oog op richten.

Voornamamelijk de vraag 'wat' er verwacht kan worden en op welke termijn.

Verwijderd

Deze thread geeft eens temeer aan dat tweakers.net aangelegenheden zo SNEL mogelijk van GoT af moeten. Het schept verwarring, zowel aan de bezoekerskant als aan de kant van de crews.

Het t.net moderator forum is om te discussieren over moderatie aangelegenheden, niet om bugs te rapporteren over het moderatiesysteem. Dat een GoT adje dat eventueel niet helemaal begrijpt is niet erg, tenslotte houdt hij/zij zich met GoT zaken bezig en niet met T.net zaken.

Echter, omdat mensen gelieerd aan en werkend met de tweakers.net site en programmatuur HIER terecht moeten, schept dat een probleem: immers, een GoT adje kan de verkeerde conclusie trekken, niet geremd door ENIGE kennis, en daardoor mensen bv uitsluiten van dit forum (*cough* ectein *cough*) en zodoende die persoon het ONMOGELIJK maken om te discussieren over en actief deel te nemen aan tweakers.net gerelateerde zaken, die geen MOER maar dan ook echt GEEN ENE MOER met GoT en zijn Ridders van de Ronde Tafel te maken hebben.

Gelukkig is deze discussie nu aangezwengeld in het t.net crewforum en komt er hopelijk een oplossing die mensen die puur met tweakers.net gerelateerde zaken bezig zijn niet meer confronteert met GoT en GoT's Rechtvaardige OpperRechters (tm).

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Deze thread geeft eens temeer aan dat tweakers.net aangelegenheden zo SNEL mogelijk van GoT af moeten.
Dat is jouw mening.

GoT is onderdeel van Tweakers.net. In de toekomst zou er eerder gezocht moeten worden naar wegen om de integratie tussen GoT en de rest van Tweakers.net te bevorderen ipv een scheiding te maken.

• DSmarty
  • Niet online
Otis,

Als er over bepaalde zaken geen eenduidigheid bestaat, dan is er een CrewForum om deze te bespreken.

Er was een thread in CF over dit verhaal (m.b.t. Ecteinascidin) en daar is een conclusie uitgekomen die door iedereen werd ondersteund.

Ik heb geen enkele reactie van jou gezien...

Ik voel me nu behoorlijk in mijn hemd gezet to be honoust.

Mocht je hierover (wat eigenlijk ook offtopic is) verder spreken, gelieve dat in het daarvoor bestemde forum te doen.

Verwijderd

Op maandag 20 augustus 2001 18:15 schreef Femme het volgende:

[..]

Dat is jouw mening.

GoT is onderdeel van Tweakers.net. In de toekomst zou er eerder gezocht moeten worden naar wegen om de integratie tussen GoT en de rest van Tweakers.net te bevorderen ipv een scheiding te maken.
Als GoT een onderdeel van tweakers.net is, waarom is het dan mogelijk dat iemand die NIETS met GoT te maken heeft, en alleen maar met Tweakers.net, TOCH met GoT in aanraking komt en bv gebanned wordt zodat hij niet meer kan discussieren over hetgeen hij WEL wat mee te maken heeft, nl. tweakers.net.

edit:

Maw: iemand die alleen maar met tweakers.net te maken heeft, waarom kan die persoon dan het discussieren onmogelijk worden gemaakt door iemand die NIETS met tweakers.net te maken heeft, nl. een GoT adje.

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Op maandag 20 augustus 2001 18:18 schreef DSmarty het volgende:
Er was een thread in CF over dit verhaal (m.b.t. Ecteinascidin) en daar is een conclusie uitgekomen die door iedereen werd ondersteund.

Ik heb geen enkele reactie van jou gezien...
T.net crew kan ook niet in het GoT-crew forum.

Professioneel Hyves-weigeraar

Verwijderd

Op maandag 20 augustus 2001 18:20 schreef Otis het volgende:

[..]

Als GoT een onderdeel van tweakers.net is, waarom is het dan mogelijk dat iemand die NIETS met GoT te maken heeft, en alleen maar met Tweakers.net, TOCH met GoT in aanraking komt en bv gebanned wordt zodat hij niet meer kan discussieren over hetgeen hij WEL wat mee te maken heeft, nl. tweakers.net.
Aangezien hij zich net zo goed als ieder ander aan de regels moet houden.
[uitbreiding] Als hij zich misdraagt op een onderdeel van het grote geheel (dus op GoT), wordt hij daar geweerd.
Als iemand die in een vakantiepark op de tennisbaan werkt zich misdraagt en het cafe wordt hij er ook uitgezet.

• DSmarty
  • Niet online
Sorry, dat wist ik niet, ik dacht dat de tw.n crew gewoon toegang in ons forum. Sorry Otis.

Maar alsnog wil je verzoeken om interne verschillen in inzicht ook daadwerkelijk intern te houden.

Verwijderd

Op maandag 20 augustus 2001 18:22 schreef johnny appleseed het volgende:

[..]

Aangezien hij zich net zo goed als ieder ander aan de regels moet houden.
[uitbreiding] Als hij zich misdraagt op een onderdeel van het grote geheel (dus op GoT), wordt hij daar geweerd.
Als iemand die in een vakantiepark op de tennisbaan werkt zich misdraagt en het cafe wordt hij er ook uitgezet.
Uit het cafe, of uit het vakantiepark, zodat hij niet meer bij de tennisbaan kan?

Verwijderd

Op maandag 20 augustus 2001 18:25 schreef DSmarty het volgende:
Sorry, dat wist ik niet, ik dacht dat de tw.n crew gewoon toegang in ons forum. Sorry Otis.
Geen punt. Tot voor kort wisten wij ook niet dat bepaalde GoT mensen WEL in het t.net crew forum konden kijken.
Maar alsnog wil je verzoeken om interne verschillen in inzicht ook daadwerkelijk intern te houden.
Interne geschillen wel. De ban van Ectein is echter een illustratie van het probleem wat speelt: tweakers.net-mensen MOETEN naar GoT om dingen te bespreken. Dat een GoT adje zich daar dan mee gaat bemoeien is dan nog tot daar aan toe, maar zn gedrag resulteert wel in een escalatie van een probleem wat er helemaal niet is: wat te doen met t.net gerelateerde zaken: NOODgedwongen zitten tweakers.net mensen op dit forum en moeten zich maar schikken naar de wetten die GoT-adjes hen opleggen. En ook de straffen die hen worden opgelegd.

Kan niet goed gaan.

Verwijderd

Op maandag 20 augustus 2001 18:28 schreef Otis het volgende:

[..]

Uit het cafe, of uit het vakantiepark, zodat hij niet meer bij de tennisbaan kan?
Uit het vakantiepark, omdat hij zich misdragen heeft.
Dus het kan als een gunst gezien worden dat iemand die gebanned is van GoT zich nog kan vertonen op tweakers.net.
Op die manier heeft hij dus inderdaad niet de volledige toegang tot zowel GoT als tweakers.net, aangezien die bij elkaar horen, maar daar had hij (algemeen, niet doelend op een bepaald persoon momenteel) voor zijn acties aan moeten denken.

• Grrrrrene
  • Niet online
Op maandag 20 augustus 2001 18:33 schreef Otis het volgende:

[..]

Geen punt. Tot voor kort wisten wij ook niet dat bepaalde GoT mensen WEL in het t.net crew forum konden kijken.
[..]

Interne geschillen wel. De ban van Ectein is echter een illustratie van het probleem wat speelt: tweakers.net-mensen MOETEN naar GoT om dingen te bespreken. Dat een GoT adje zich daar dan mee gaat bemoeien is dan nog tot daar aan toe, maar zn gedrag resulteert wel in een escalatie van een probleem wat er helemaal niet is: wat te doen met t.net gerelateerde zaken: NOODgedwongen zitten tweakers.net mensen op dit forum en moeten zich maar schikken naar de wetten die GoT-adjes hen opleggen. En ook de straffen die hen worden opgelegd.

Kan niet goed gaan.
Daar heb je een zeker punt, maar dat gaat bij Ectein natuurlijk niet op he? Hij was hier notabene mod PMG, dus hij kan nu niet aankomen met het excuus dat hij op T.net zit en "noodgedwongen" hier kwam en "niets" van de hier geldende regels wist :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Verwijderd

Op maandag 20 augustus 2001 18:37 schreef Grrrrrene het volgende:

[..]

Daar heb je een zeker punt, maar dat gaat bij Ectein natuurlijk niet op he? Hij was hier notabene mod PMG, dus hij kan nu niet aankomen met het excuus dat hij op T.net zit en "noodgedwongen" hier kwam en "niets" van de hier geldende regels wist :)
Van de regels zal hij zeker hebben afgeweten :) Hij is overigens ook moderator op t.net, althans dat was hij wel voor lange tijd. Hij kan nu niet het t.net moderator forum in. Dat bedoelde ik.

• DSmarty
  • Niet online
Otis, als je behoefte hebt aan meer tekst en uitleg, kom dan even naar #trueserver

Verwijderd

Op maandag 20 augustus 2001 18:34 schreef johnny appleseed het volgende:

[..]

Uit het vakantiepark, omdat hij zich misdragen heeft.
Dus het kan als een gunst gezien worden dat iemand die gebanned is van GoT zich nog kan vertonen op tweakers.net.
Op die manier heeft hij dus inderdaad niet de volledige toegang tot zowel GoT als tweakers.net, aangezien die bij elkaar horen, maar daar had hij (algemeen, niet doelend op een bepaald persoon momenteel) voor zijn acties aan moeten denken.
Als iemand zich misdraagt in het cafe op het park, maar werkt op de tennisbaan, doet hij wellicht goed werk op de tennisbaan, maar daar heeft hij het cafe helemaal niet voor nodig. Bannen vanhet park en DUS van de tennisbaan slaat nergens op.

Verwijderd

Op maandag 20 augustus 2001 18:44 schreef Otis het volgende:

[..]

Als iemand zich misdraagt in het cafe op het park, maar werkt op de tennisbaan, doet hij wellicht goed werk op de tennisbaan, maar daar heeft hij het cafe helemaal niet voor nodig. Bannen vanhet park en DUS van de tennisbaan slaat nergens op.
Iemand die zich misdraagt in een cafe kan niet zijn functie blijven uitoefenen aangezien zijn imago geschaad is.
Maar dit was slechts een voorbeeld.
Je hebt je gewoon te gedragen op dit deel van tweakers.net
Doe je dat niet, dan mis je - door je eigen schuld - een gedeelte van tweakers.net in totaliteit.

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Zo simpel is het ja. Tweakers.net geeft haar bezoekers met dit forum de mogelijkheid om te discussiëren over problemen op Tweakers.net. Het forum heeft een paar simpele regels en daar moeten de bezoekers zich aan houden.

Verwijderd

Op maandag 20 augustus 2001 18:48 schreef johnny appleseed het volgende:

[..]

Je hebt je gewoon te gedragen op dit deel van tweakers.net
Doe je dat niet, dan mis je - door je eigen schuld - een gedeelte van tweakers.net in totaliteit.
Maar dat wordt dan besloten door 1 enkel persoon, die even vindt dat een ander persoon hier even niet hoeft te komen. rare gang van zaken, temeer omdat die persoon geen fuck met t.net te maken heeft.

Overigens zie ik tweakers.net NIET als een gunst t.o.v GoT maar eerder andersom.

Verwijderd

Op maandag 20 augustus 2001 18:58 schreef Femme het volgende:
Zo simpel is het ja. Tweakers.net geeft haar bezoekers met dit forum de mogelijkheid om te discussiëren over problemen op Tweakers.net. Het forum heeft een paar simpele regels en daar moeten de bezoekers zich aan houden.
Ik zou dan wel je OpperRechters wat betere instructies geven en niet naar eigen persoonlijke willekeur die 'regels' (waar staan die?) te hanteren. Nu is het maar afwachten in hoeverre de tenen van EEN GoT-adje reiken alvorens je van GoT wordt verwijderd, ookal WIL je helemaal niet naar GoT toe maar MOET je wel, want het is nu eenmaal zo (krom) geregeld.

Verwijderd

Op maandag 20 augustus 2001 19:01 schreef Otis het volgende:
temeer omdat die persoon geen fuck met t.net te maken heeft.
Jawel.
We werken allemaal aan 1 site.
Wel met een taakverdeling.
De taak van de GoT-crew is om het forum te onderhouden. Dat dat voor de rest tot consequentie heeft dat iemand niet meer bij een gedeelte forum kan komen wat voor de frontpage gebruikt wordt (TMF) is zijn eigen schuld.

Verwijderd

Op maandag 20 augustus 2001 19:05 schreef Otis het volgende:

[..]

Ik zou dan wel je OpperRechters wat betere instructies geven en niet naar eigen persoonlijke willekeur die 'regels' (waar staan die?) te hanteren. Nu is het maar afwachten in hoeverre de tenen van EEN GoT-adje reiken alvorens je van GoT wordt verwijderd, ookal WIL je helemaal niet naar GoT toe maar MOET je wel, want het is nu eenmaal zo (krom) geregeld.
:?
Als je twijfels hebt bij een beslissing van de GoT crew, kun je daar altijd over praten, maar je hele betoog ging erom, dat de GoT crew geen mensen mag weren van GoT.

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Op maandag 20 augustus 2001 19:05 schreef Otis het volgende:

[..]

Johnnyappleseed: het betoog ging erom dat we geen crew van de FP-afdeling mogen bannen.

Otis-> ik heb grote moeite met je Opperrechters-opmerking. Je doet net alsof de admins solo een ban of iets dergelijks uitvoeren, en dat is pertinent niet waar.

Overigens zijn de regels gewoon te lezen in de diverse FAQ's die op GoT aanwezig zijn.

Verwijderd

Op maandag 20 augustus 2001 19:16 schreef Kaj. het volgende:

[..]

Johnnyappleseed: het betoog ging erom dat we geen crew van de FP-afdeling mogen bannen.
Maakt dan weinig verschil, het principe blijft gelijk.
Alhoewel ik van mening bent dat als je je zo misdraagt dat je een GoT-ban krijgt, je waarschijnlijk ook niet geschikt bent om uberhaupt in de crew te zitten.

Verwijderd

:? Heb ik wat gemist? Is ecteinascidin (ff copy-pasten ;) ) gebanned? Hoezo dan?

edit :
Vanwege dit? Als sommige mods nou niet zo snel op hun teentjes getrapt waren en niet te trots zijn om hun fouten toe te geven, dan was het uberhaupt niet nodig geweest en zouden "we" wat beter met elkaar op kunnen schieten.

Waarom zeg ik dit uberhaupt?

Verwijderd

Op maandag 20 augustus 2001 19:11 schreef johnny appleseed het volgende:

[..]

:?
Als je twijfels hebt bij een beslissing van de GoT crew, kun je daar altijd over praten, maar je hele betoog ging erom, dat de GoT crew geen mensen mag weren van GoT.
Nee mijn betoog ging er om, dat het krom is dat mensen van tweakers.net op GoT moeten zijn en dan het risico lopen door GoT mensen te worden geweerd, wat onzinnig is want ze hebben met dat forum geen moer te maken.

Verwijderd

Op maandag 20 augustus 2001 19:33 schreef Trashbash het volgende:
:? Heb ik wat gemist? Is ecteinascidin (ff copy-pasten ;) ) gebanned? Hoezo dan?

edit :
[..]

Vanwege dit? Als sommige mods nou niet zo snel op hun teentjes getrapt waren en niet te trots zijn om hun fouten toe te geven, dan was het uberhaupt niet nodig geweest en zouden "we" wat beter met elkaar op kunnen schieten.
Precies.

Verder zegt hij "beperkt", niet: "Laag". maw: wellicht geen Mensa materiaal maar bv tov Mensa materiaal 'beperkt'.

ergo: je kunt het dus anders uitleggen, maar omdat 1 enkel persoon dat niet kan, of weer eens verkeerd opvat, grijpt hij naar het ban-middel.

Verwijderd

Op maandag 20 augustus 2001 20:00 schreef Otis het volgende:

[..]

Nee mijn betoog ging er om, dat het krom is dat mensen van tweakers.net op GoT moeten zijn en dan het risico lopen door GoT mensen te worden geweerd, wat onzinnig is want ze hebben met dat forum geen moer te maken.
Waarom is dat krom?
Ze hebben zich toch net zo goed aan de regels te houden?
Zo'n soort verantwoordelijkheidsgevoel met je als crewlid sowieso wel hebben, dus wat is het probleem?

Verwijderd

Op maandag 20 augustus 2001 20:03 schreef Otis het volgende:
ergo: je kunt het dus anders uitleggen, maar omdat 1 enkel persoon dat niet kan, of weer eens verkeerd opvat, grijpt hij naar het ban-middel.
Om 1 zo'n uitspraak wordt niemand gebanned.
Dat is ook niet het geval.

• DSmarty
  • Niet online
Otis, ik denk dat er wat onduidelijkheden zijn.

Ecteinascidin heeft een tijdelijke ban van twee weken voor Gathering of Tweakers.
Dit vanwege het overtreden van de forum-regels (zie FAQ).
Hiervoor zijn meerdere malen waarschuwingen uitgedeeld en gesprekken over geweest via ICQ. (door meerdere personen).

De GoT-Crew heeft als geheel besloten toch een duidelijk signaal te sturen, de tempban. Het is geenszins een beslissing van een enkele mod/admin maar van het gehele team.

Ik hoop dat je onze beslissing hieromtrend respecteert.

Na deze twee weken is Ecteinascidin weer van harte welkom, zei het dat hij zijn posts iets anders dient op te stellen.

Het gaat mij helemaal niet om de inhoud van de posts, hij had vaak goede punten, maar alleen om de manier waarop het gebracht werd. (op een manier die niet is toegestaan, d.m.v. trolling)

DSmarty

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-12 21:38

JT

VETAK y0

Op dinsdag 21 augustus 2001 10:01 schreef DSmarty het volgende:
Otis, ik denk dat er wat onduidelijkheden zijn.

Ecteinascidin heeft een tijdelijke ban van twee weken voor Gathering of Tweakers.
Dit vanwege het overtreden van de forum-regels (zie FAQ).
Hiervoor zijn meerdere malen waarschuwingen uitgedeeld en gesprekken over geweest via ICQ. (door meerdere personen).

De GoT-Crew heeft als geheel besloten toch een duidelijk signaal te sturen, de tempban. Het is geenszins een beslissing van een enkele mod/admin maar van het gehele team.

Ik hoop dat je onze beslissing hieromtrend respecteert.

Na deze twee weken is Ecteinascidin weer van harte welkom, zei het dat hij zijn posts iets anders dient op te stellen.

Het gaat mij helemaal niet om de inhoud van de posts, hij had vaak goede punten, maar alleen om de manier waarop het gebracht werd. (op een manier die niet is toegestaan, d.m.v. trolling)

DSmarty
Maar waarom al naar 1 flame ? Normaal pas na 2 waarschuwingen ofzo....ik krijg een beejte de indruk dat jullie hem hebben geband omdat hij jullie heeft beledigd ipv (1 van) de users. En omdat hij het modteam heeft verlaten om redenen die zowel jullie weten als ik een heel sterk vermoden van heb...

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Pagina: 1