[Leuk] Nieuwe icoontjes

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:38
Gezien topics als paddenstoelen de grond uit schieten bij wijzigingen die men niet leuk vind, heb ik een halve dag zitten wachten op een topic wat vond dat er nog getweaked moest worden aan de nieuwe icoontjes.

Maar... het is bizar en ongekend... er heeft blijkbaar niemand problemen met de nieuwe icoontjes.

Ik sta versteld :D. De Devherders hebben gewoon een wijziging geïntroduceerd die weerstandsloos is geaccepteerd.

Dus bij gebrek aan feedback hier een compliment!

Goed bezig, leuke update, ziet er prima uit!

FreeReef.nl

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07:51

Sebazzz

3dp

Ik zag geen aankomdiging ervan, dus ik nam aan dat ik in een soort A/B test zit :p

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10:30

Roozzz

Plus ultra

If you can see, look. If you can look, observe

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• World Citizen
He bah, kunnen we die user niet kicken? Hij staat al in het rood dus moest al opletten toch? :+

FreeReef.nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

World Citizen schreef op donderdag 23 september 2021 @ 21:34:
[...]

He bah, kunnen we die user niet kicken? Hij staat al in het rood dus moest al opletten toch? :+
Het probleem is, dat als iemand mij bant, ik mij zelf kan unbannen :+ en ja, dit heb ik proefondervindelijk vastgesteld

De icoontjes zijn wennen, maar het is een stuk moderner :)

• World Citizen
Gropah schreef op donderdag 23 september 2021 @ 21:36:
[...]

Het probleem is, dat als iemand mij bant, ik mij zelf kan unbannen :+ en ja, dit heb ik proefondervindelijk vastgesteld
Ja maar ik vind wel wat Tweakers die de deur mee vast houden. :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0dstsx0gzeMr5Bdl5DVbowALqb8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/6DtTtCPD1r78arOATzTTaMfZ.png?f=user_large

[ Voor 5% gewijzigd door World Citizen op 23-09-2021 21:52 ]

FreeReef.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Gropah schreef op donderdag 23 september 2021 @ 21:36:
[...]

Meh, ik denk dat er met een zak stroopwafels wel iemand is om te kopen })

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

d:)b Verfrissend d:)b

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• World Citizen
F_J_K schreef op donderdag 23 september 2021 @ 21:57:
[...]

Meh, ik denk dat er met een zak stroopwafels wel iemand is om te kopen })
Dat kan geregeld worden... maar weten we zeker dat we niet voor een flesje gaan? Want dan schuif ik die naar binnen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RHZYULbf3l7XcJOjCRKOSQ8U_Og=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/5TgBl1V4q1VftnPA4Jp3xcCx.gif?f=user_large

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14-05 17:02

aex351

I am the one

World Citizen schreef op donderdag 23 september 2021 @ 21:26:
Gezien topics als paddenstoelen de grond uit schieten bij wijzigingen die men niet leuk vind, heb ik een halve dag zitten wachten op een topic wat vond dat er nog getweaked moest worden aan de nieuwe icoontjes.

Maar... het is bizar en ongekend... er heeft blijkbaar niemand problemen met de nieuwe icoontjes.

Ik sta versteld :D. De Devherders hebben gewoon een wijziging geïntroduceerd die weerstandsloos is geaccepteerd.

Dus bij gebrek aan feedback hier een compliment!

Goed bezig, leuke update, ziet er prima uit!
Denk dat weinig mensen het nog echt interesseren of de moeite willen nemen om er een discussie over te starten. Het was mij ook al opgevallen. Ik vind die nieuwe icoontjes 10 keer niets. Zijn groot, passen niet binnen het design en de lijken gemaakt te zijn door iemand die bijziend en kleurenblind is. Of anders een tutorial 'hoe maak ik icoontjes heeft gevolgt op YouTube'

Ik snap werkelijk waar niet dat Tweakers, dat een bedrijf is en het moet hebben van de site/forum zo slecht is met dit soort zaken.

Ze kunnen beter open source icoontjes gebruiken. 100x beter dan dit. Want dit is gewoon slecht.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:20

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

aex351 schreef op zondag 26 september 2021 @ 06:12:
[...]

Denk dat weinig mensen het nog echt interesseren of de moeite willen nemen om er een discussie over te starten. Het was mij ook al opgevallen. Ik vind die nieuwe icoontjes 10 keer niets. Zijn groot, passen niet binnen het design en de lijken gemaakt te zijn door iemand die bijziend en kleurenblind is. Of anders een tutorial 'hoe maak ik icoontjes heeft gevolgt op YouTube'

Ik snap werkelijk waar niet dat Tweakers, dat een bedrijf is en het moet hebben van de site/forum zo slecht is met dit soort zaken.

Ze kunnen beter open source icoontjes gebruiken. 100x beter dan dit. Want dit is gewoon slecht.
Ik denk eerder dat het gewoon wennen is voor je na iets van 10 jaar. Om daar nou zuur over te ranten is best onnodig :/ :/.

* AW_Bos schenkt glas azijn in en schuift deze door.

[ Voor 3% gewijzigd door AW_Bos op 26-09-2021 10:05 ]

☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️

Pagina: 1