Beste medetweakers,
Ik heb sinds een week een nieuwe build en sinds eergister mijn videokaart binnen gekregen (3070ti rog) Lomp groot natuurlijk voor een ITX Build hehe
Helaas past deze grote jongen dus niet in mijn kleine kast van nzxt H210.
Hier onder een lijstje met mijn hardware:
Wat moet het nu worden?
Liefste toch wel een mini itx kast mits het fatsoenlijk past natuurlijk, Ik wil graag nog wat noctua fans er in gooien zodat die goed koelt en lekker stil is.
Maar een stapje groter qua kast is ook niet erg (midi itx) mocht er geen passende itx kast zijn waar deze zware hardware in past
Eisen aan de kast?
Nee mag beide, of helemaal dicht en geen glas. Of glas aan de zijkant vindt ik ook niet zo erg. Wel liefst zo strak mogelijk
Weten jullie wel een kast waar alles fatsoenlijk inpast? Ik zie door de bomen het bos niet meer en ben bang als ik weer een kast koop weer niet past.
Alvast bedankt voor jullie hulp
Ik heb sinds een week een nieuwe build en sinds eergister mijn videokaart binnen gekregen (3070ti rog) Lomp groot natuurlijk voor een ITX Build hehe
Hier onder een lijstje met mijn hardware:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 9 5900X Boxed | € 509,- | € 509,- |
| 1 | Moederborden | ASUS ROG Strix X570-I Gaming | € 258,23 | € 258,23 |
| 1 | Videokaarten | ASUS ROG Strix GeForce RTX 3070 Ti OC Edition | € 1.309,- | € 1.309,- |
| 1 | Behuizingen | NZXT H210 Zwart | € 84,90 | € 84,90 |
| 1 | Processorkoeling | Noctua NH-D15 chromax.black | € 95,90 | € 95,90 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK32GX4M2D3600C18 | € 129,- | € 129,- |
| 1 | Voedingen | Corsair RM850x (2018) (EU-model) Zwart | € 100,90 | € 100,90 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 870 Evo 1TB | € 91,95 | € 91,95 |
| Totaal | € 2.578,88 | |||
Wat moet het nu worden?
Liefste toch wel een mini itx kast mits het fatsoenlijk past natuurlijk, Ik wil graag nog wat noctua fans er in gooien zodat die goed koelt en lekker stil is.
Maar een stapje groter qua kast is ook niet erg (midi itx) mocht er geen passende itx kast zijn waar deze zware hardware in past
Eisen aan de kast?
Nee mag beide, of helemaal dicht en geen glas. Of glas aan de zijkant vindt ik ook niet zo erg. Wel liefst zo strak mogelijk
Weten jullie wel een kast waar alles fatsoenlijk inpast? Ik zie door de bomen het bos niet meer en ben bang als ik weer een kast koop weer niet past.
Alvast bedankt voor jullie hulp