Ik zoek een?
Videokaart, het liefste zo snel mogelijk leverbaar
Wat is je budget?
ik wil niet meer dan 600 euro kwijt zijn, het liefste rond de 550
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren, ik wil een kaart die mij de meeste bang for the buck geeft.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hierbij de specs van mijn huidige PC, er komt nog een upgrade van de voeding bij zodra ik meer weet over de videokaart die ik wil.
ik gebruik de computer voornamelijk voor gamen en af en toe een heel klein beetje (amateuristisch) streamen, de games die ik wil gaan spelen zijn Deathloop, Red Dead Redemption 2, GTA 5, Call of duty warzone/Vanguard (zodra die uit is) en ik wil een klein beetje future proof zijn zodat ik games die nog uit gaan komen kan spelen.
na zelf wat rond te hebben gekeken ben ik op een 6600XT gekomen, of een RTX2060(TI) maar weet niet zo goed welke ik precies wil, vandaar dat ik dit topic open in de hoop wat suggesties te kunnen krijgen van mede tweakers.
Alvast bedankt
Videokaart, het liefste zo snel mogelijk leverbaar
Wat is je budget?
ik wil niet meer dan 600 euro kwijt zijn, het liefste rond de 550
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren, ik wil een kaart die mij de meeste bang for the buck geeft.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 2700X Wraith Boxed | € 242,11 | € 242,11 |
| 1 | Moederborden | Gigabyte B450M DS3H | € 60,52 | € 60,52 |
| 1 | Videokaarten | EVGA GeForce GTX 970 4GB Superclocked ACX 2.0 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Geheugen intern | Kingston HyperX Predator HX432C16PB3K2/16 | € 88,86 | € 88,86 |
| 1 | Voedingen | Corsair Builder CX500 V2 | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 391,49 | ||
Hierbij de specs van mijn huidige PC, er komt nog een upgrade van de voeding bij zodra ik meer weet over de videokaart die ik wil.
ik gebruik de computer voornamelijk voor gamen en af en toe een heel klein beetje (amateuristisch) streamen, de games die ik wil gaan spelen zijn Deathloop, Red Dead Redemption 2, GTA 5, Call of duty warzone/Vanguard (zodra die uit is) en ik wil een klein beetje future proof zijn zodat ik games die nog uit gaan komen kan spelen.
na zelf wat rond te hebben gekeken ben ik op een 6600XT gekomen, of een RTX2060(TI) maar weet niet zo goed welke ik precies wil, vandaar dat ik dit topic open in de hoop wat suggesties te kunnen krijgen van mede tweakers.
Alvast bedankt
Slecht voor je gezondheid en je portomonnee!