Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timk10
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10-06-2024
Timoo_FR schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 16:37:
[...]

Mooi team man. Hoe is Rijkaard? Zie dat je VVD ook op bankie hebt haha, heb nu echt besloten hem te gaan vervangen :)
Rijkaard is een beest man, vooral met een Shadow. Ook nog eens gekocht toen hij 100K cheaper was dan nu. Denk niet dat ik hem voorlopig ga vervangen haha.
Vond Van Dijk best prima, maar die RttK De Ligt voelt beter aan, al is ie ook niet werelds. Met wie ga je Virgil vervangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 03-09 14:29
Ik vind trouwens die pack opening animatie echt helemaal niks dit jaar. Vond het veel leuker dat je wat langer moest wachten op de signalen van een walkout. Nu gaat het allemaal veel te snel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timoo_FR
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18-08 20:14
Timk10 schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 18:47:
[...]

Rijkaard is een beest man, vooral met een Shadow. Ook nog eens gekocht toen hij 100K cheaper was dan nu. Denk niet dat ik hem voorlopig ga vervangen haha.
Vond Van Dijk best prima, maar die RttK De Ligt voelt beter aan, al is ie ook niet werelds. Met wie ga je Virgil vervangen?
Ja ik weet het echt niet man. Was ff vergeten dat de Kanté die ik nog in m'n team had untradable is dus die blijft er sowieso in. Alleen wou ik Marquinhos en Kimpembe achterin en Werner als spits houden maar dat wordt aardig lastig aangezien die Duits is haha.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• DeBers
Yes! Ik hou van de MM. Eerst teleurgesteld door de rotk kaart. Maar wie zit daar achter. :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1lL3oAHCTuWBhDjF8gZyOl44En0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jIKuvrBAfPAyCicH5TG70g1g.jpg?f=fotoalbum_large

Iemand suggesties hoe ik hem in dit team ga krijgen? Ik wil graag raphina houden :(
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nzahuw7aC7mi00dZzqNWZP_N0-g=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/P7KgqzMwCyd2OIulWMCG9c9Q.jpg?f=fotoalbum_large

Of zal ik hem verkopen en bijvoorbeeld son rotk kopen? Keuzes keuzes.

[ Voor 36% gewijzigd door DeBers op 21-10-2021 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timoo_FR
DeBers schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 19:43:
Yes! Ik hou van de MM. Eerst teleurgesteld door de rotk kaart. Maar wie zit daar achter. :)
[Afbeelding]

Iemand suggesties hoe ik hem in dit team ga krijgen? Ik wil graag raphina houden :(
[Afbeelding]

Tja dat gaat heel lastig worden. Ik merk zelf ook dat Brazilianen deze FIFA vaak de boosdoener zijn qua links haha, Marquinhos bijvoorbeeld ook, dan kom je al meteen op Hakimi uit bijvoorbeeld en bij Raphinha is het nog lastiger icm Mbappe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
Timoo_FR schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 20:17:
[...]

Tja dat gaat heel lastig worden. Ik merk zelf ook dat Brazilianen deze FIFA vaak de boosdoener zijn qua links haha, Marquinhos bijvoorbeeld ook, dan kom je al meteen op Hakimi uit bijvoorbeeld en bij Raphinha is het nog lastiger icm Mbappe...
Ja. Ik neig nu toch wel een beetje naar verkopen. 1.3mil is ook wel bizar veel voor een speler die met Black friday al weer 700k zal zijn ofzo.

Maar misschien ga ik er even paar wedstrijden mee spelen om te kijken hoe op hij nu echt is. Met moussa dembele ernaast dan maar. Al vind ik dat echt een proppenschieter.

Of renato sanches kan natuurlijk ook.

[ Voor 16% gewijzigd door DeBers op 21-10-2021 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timoo_FR
DeBers schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 20:28:
[...]

Ja. Ik neig nu toch wel een beetje naar verkopen. 1.3mil is ook wel bizar veel voor een speler die met Black friday al weer 700k zal zijn ofzo.

Maar misschien ga ik er even paar wedstrijden mee spelen om te kijken hoe op hij nu echt is. Met moussa dembele ernaast dan maar. Al vind ik dat echt een proppenschieter.

Haha tja dat zijn dan bijna je enige opties inderdaad. Hier IF Guendouzi als enige van waarde uit de MM, treurig hoor :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 10:13
DeBers schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 20:28:
[...]

Mbappe is wel echt tering goed in de game. Zoveel mensen streven er naar om hem te kunnen kopen. Maar goed je krijgt er idd ook veel coins voor waardoor je alles een beetje kan upgraden.
Ik zelf had hem gehouden omdat ik hoe dan ook een team wil met hem in de spits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timoo_FR
fifanoob schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 20:37:
[...]

Mbappe is wel echt tering goed in de game. Zoveel mensen streven er naar om hem te kunnen kopen. Maar goed je krijgt er idd ook veel coins voor waardoor je alles een beetje kan upgraden.
Meer meta dan Mbappe ga je het niet krijgen inderdaad haha. Maarja je weet toch gewoon niet meer wat je moet met je coins joh, ik had die Mendy van Chelsea nog in m'n club, ik dacht nou laat ik hem eens gewoon een kans geven aangezien ik op Futbin las dat die echt goed is. En ja hoor, saved me nu al 3x in een potje :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeBers
fifanoob schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 20:37:
[...]

Ik wil uiteindelijk een feyenoord past en present team met gullit, cruijf en rvp. Kan nu wel rpv alvast kopen. En ja. Cruijf is gewoon een feyenoorder :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DeBers schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 20:47:
[...]

Ik wil uiteindelijk een feyenoord past en present team met gullit, cruijf en rvp. Kan nu wel rpv alvast kopen. En ja. Cruijf is gewoon een feyenoorder :p
Vorig jaar gelukt bij mij had cruijf, Gullit en larsson.

Nu kan je rvp, Cruijff , Gullit, larsson en dudek gebruiken _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
Traeces schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 20:54:
[...]

Vorig jaar gelukt bij mij had cruijf, Gullit en larsson.

Nu kan je rvp, Cruijff , Gullit, larsson en dudek gebruiken _/-\o_
Ohja. Vergeten te benoemen. Hoop nog even op mooie kaartjes van de cvs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
https://www.twitch.tv/easportsfifa

ik heb hem op achtergrond aan staan. Je verzamelt op den duur tokens die je kan inleveren voor packs als ik het goed begrijp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-07 10:58
DeBers schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 19:43:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AWqVrLulmgs8YKdmqVOt0bdOxtQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/SdBPaCykI6yfXIk69is2VoYc.png?f=fotoalbum_large

Alleen Fekir op 8... Je kan dat verhelpen door Camavinga te nemen ipv die Urugguyaan mjah :{

Oh wel beetje attack heavy :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperCrisz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10:36
Zo dan.. waarom zou je 131k betalen, tis ook geen klikfout lijkt me.. hij is max 45k waard dit moment..Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hvxENgGx38EKOrlSH5mQToTnNqE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WtDplLqCoSs3fhS4aMlGeLgM.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gurbuh
Coin transfer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
fifanoob schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 21:29:
https://www.twitch.tv/easportsfifa

ik heb hem op achtergrond aan staan. Je verzamelt op den duur tokens die je kan inleveren voor packs als ik het goed begrijp
Op welke manier dan? Neem aan dat je je ergens moet registreren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
saert schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 21:45:
[...]

Op welke manier dan? Neem aan dat je je ergens moet registreren?
euh dunno, je moet geloof ik wat accountjes aan elkaar linken ofzo, ik heb dat vorig jaar al gedaan. Ik zit nu op 81% van een drop. Snap er zelf ook nooit echt wat van ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:30
Gurbuh schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 21:36:
[...]

[Afbeelding]

Alleen Fekir op 8... Je kan dat verhelpen door Camavinga te nemen ipv die Urugguyaan mjah :{

check de silver star van deze week....die kan prima op de plek van valverde. Maar je hebt 5 aanvallers, is dat niet too much?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvbal79
fifanoob schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 21:48:
[...]

euh dunno, je moet geloof ik wat accountjes aan elkaar linken ofzo, ik heb dat vorig jaar al gedaan. Ik zit nu op 81% van een drop. Snap er zelf ook nooit echt wat van ;p
heeft het niet te maken dat je 60 minuten moet kijken?
Zo verdien je de drop

Ga naar een deelnemend live kanaal, inclusief EASPORTSFIFA
Watch for 30 minuten and claim the reward FGS 22 Items
Watch for 1 uur 30 minuten and claim the reward FGS 22 Kits and Badges
Watch for 1 uur and claim the reward FGS Swap Token

[ Voor 29% gewijzigd door bvbal79 op 21-10-2021 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
Ligt et aan mij of is die stream zo brak als wat>?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 08-09 20:48
Morgen de release van een Conference League LW kaart met 84 dribbelen, Sinisterra? 😌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 18-09 10:59
Voor de 5e keer gefaald in de playoffs. Maar 3 wins dit keer, het wordt nog niet echt beter😅. In div 3 win ik wel 75% van alle potjes .

Ik vind deze fifa oprecht leuk om te spelen, maar het ontbreekt echt aan content om te spelen als je geen weekend league speelt. Na de 7 wins doe je het nergens meer voor en de potjes in rivals zijn zelden leuk. zodra je 2-0 voorkomt kun je er op wachten tot de tegenstander weggaay

Acties:
  • +2 Henk 'm!
SH-FR schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 22:16:
Morgen de release van een Conference League LW kaart met 84 dribbelen, Sinisterra? 😌
Zou wel goud zijn die haal ik direct 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
fifanoob schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 16:26:
[mbr]* knip * lastig he, rapporteren en negeren...[/mbr]
Mods, lastig he een stukje meelezen. Het was hier een grapje onderling. Om die reden heb ik het ook niet gerapporteerd. Dus ipv zo bijdehand mijn reactie te gaan bewerken kan je misschien zelf ook beter je "werk " doen of in dit geval gewoon niks doen! Dat was ook de reden waarom ik het niet rapporteerde.

Bovendien, zei ik niks kwetsend dus waarom je mijn reactie überhaupt nodig vindt om te wijzigen is mij een raadsel.

[ Voor 8% gewijzigd door fifanoob op 21-10-2021 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 10:05
fifanoob schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 21:48:
[...]

Twitch en je ea account. Rustig aanzetten en zo nu en dan reageren in de chat om zeker te weten dat je kijktijd blijft registeren.

Nu een token en het Gullit tenue sponsored bij Samsung, slim sponsoren in fifa22

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 01:19
Zouden morgen avond de kaarten van de jong en kimpembe wat zakken aangezien er nieuwe kaarten komen
En ik deze 2 spelers graag wil hebben 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
https://www.ea.com/games/fifa/compete/fgs-22
Dus als ik het goed begrijp kan je de maximale beloning voor 4 swap kaarten in april mei ophalen.
Hou op met me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Markvd1984 schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 23:28:
Zouden morgen avond de kaarten van de jong en kimpembe wat zakken aangezien er nieuwe kaarten komen
En ik deze 2 spelers graag wil hebben 😁
De Jong schijnt in team 2 te zitten, dus dan is hou OOP. Zal eerder stijgen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostmakaay
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 18-09 19:09
Overstag gegaan en de Fekir SBC toch gedaan, en nu het volgende team opgezet;

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/v3WOtUqe0MhUDl2kSI03UiwaCeo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/zVacbDdkpe7RuM8PvsXZZKpe.png?f=fotoalbum_large

Twijfel nog wel of Pogba gaat bevallen i.v.m z'n pace, maar daar kom ik snel genoeg achter. In-game switch in naar een 4231 met Rashford in de spits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-09 17:23
Vandaag een hoop kunnen verdienen met de MMs waar ik in geïnvesteerd had. Of nou ja, voor sommige vast niet veel. Maar ik heb m'n Squad mooi wat kunnen upgraden.
Heb er nog niet mee gespeeld, ben benieuwd of de setup met haaland op rechts, IPV in de spits, gaat werken.

(Met manager en loyalty is alles behalve nkunku 10)

Any thoughts?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/j7GzhEHfT8akl2yR1uo9_HPx0wM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PXC3Hetvht4zxcvQ6YBC8Uaj.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 5% gewijzigd door Marcvz op 22-10-2021 02:58 ]

D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:https://www.twitch.tv/marc_streaming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RR21
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-05-2022
Dit weekend ga ik weer voor het eerst WL spelen van fifa 22. Vorig best vaak WL gedaan maar moet je met deze fifa nog ergens rekening mee houden?

Is het bijvoorbeeld beter om wl niet op de vrijdag te spelen omdat de kans groter is dat je tegen betere spelers komt of maakt dit niet zoveel uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 18-09 11:38
Gisteren de playoffs weer gehaald. Verdediging ook gelijk geupgrade, ben benieuwd!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KIw_tt0mzw8qzMnHUPKsZilbhaA=/x800/filters:strip_exif()/f/image/KegObB7dbH8s84kMjpTwm4RB.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
RR21 schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 08:17:
Dit weekend ga ik weer voor het eerst WL spelen van fifa 22. Vorig best vaak WL gedaan maar moet je met deze fifa nog ergens rekening mee houden?

Is het bijvoorbeeld beter om wl niet op de vrijdag te spelen omdat de kans groter is dat je tegen betere spelers komt of maakt dit niet zoveel uit?
Mijn voorkeur gaat uit naar zaterdag middag, de meeste goede spelers zeuren dan over delay en spelen niet. Ik zelf merk nooit iets van delay en speel zoveel mogelijk op zaterdag en zondag

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09:37
Haha, geniaal. Zie dit net langskomen op Twitter en scrollde even door de tijdlijn van de club. Grappig dat ze ook redelijk actief aandacht besteden aan FIFA :) Het is uiteindelijk 1-1 geworden...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_dY6HDsvAfw_CeO6w2Pt06OTutc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fRFVZe75MBfVpFaBFKR7gXXh.jpg?f=fotoalbum_large

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeBers
Gurbuh schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 21:36:
[...]

[Afbeelding]

Thanks! Hier ga ik eens mee aan de slag. Goeie om Mbappe terug te zetten naar cvm. Had ik nog niet gedaan. Heb nu MArtial er in gezet. Maar die is het niet helemaal voor mij. Overigens vind ik een zeer aanvallend team niet zon probleem. Ik ben niet zo goed in aanvallen. Maar wel in verdedigen. 1 goede cvm is voor mij voldoende, maar vind het vooral fijn in het geval van de 4312 dat er in potentie 5 man de 16 in schuiven.

Gisteren even met Mbappe getest. En die ga ik dus wel houden. Belachelijk wat hij allemaal raak schiet en de ballen die hij aanneemt ondanks dat ik verwacht dat de verdediger hem heeft.
Ik wacht tot hij dropt onder de 1.1mil. Dan verkoop ik hem voor BF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
bvbal79 schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 21:51:
[...]

check de silver star van deze week....die kan prima op de plek van valverde. Maar je hebt 5 aanvallers, is dat niet too much?
:D Dan heb je 6 aanvallers, en wie wil er nou met een silver in zn team spelen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18-09 22:28
allstarted1 schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 10:57:
Haha, geniaal. Zie dit net langskomen op Twitter en scrollde even door de tijdlijn van de club. Grappig dat ze ook redelijk actief aandacht besteden aan FIFA :) Het is uiteindelijk 1-1 geworden...

[Afbeelding]
Spartak had ook een mooie nadat Daka van Leicester 4(!) goals tegen ze maakte:
https://www.instagram.com/tv/CVSnp2clDdk/?hl=nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Whatsausername
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 20-03 17:01
Gisteren Cristiano Ronaldo gepackt uit een Marquee Matchup SBC :)

Dus, ik ben in één klap ineens 1,4 miljoen rijker. Iemand die voor die prijs een leuk elftal in elkaar kan flanzen? Liefst met Frenkie de Jong (heb ik al)

Ik twijfel namelijk teveel over mn eigen creaties en ben benieuwd naar jullie input. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
Gurbuh schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 11:24:
[...]

:D Dan heb je 6 aanvallers, en wie wil er nou met een silver in zn team spelen?
Hij zegt ST, maar deze knakker is een betere cm dan spits. Ik ga hem in mijn zilveren team ook als cm neerzetten met powerhouse erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
DeBers schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 12:58:
[...]

Hij zegt ST, maar deze knakker is een betere cm dan spits. Ik ga hem in mijn zilveren team ook als cm neerzetten met powerhouse erop.
84 als CM, tsjah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-09 17:23
Vraagje.
Je wissels hebben altijd 5 chem begreep ik.
Maakt de positie nog iets uit? Dus loont het om een sp een cam te maken als je hem altijd wisselt met je starting cam?

D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:https://www.twitch.tv/marc_streaming

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
Marcvz schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 13:12:
Vraagje.
Je wissels hebben altijd 5 chem begreep ik.
Maakt de positie nog iets uit? Dus loont het om een sp een cam te maken als je hem altijd wisselt met je starting cam?
Nope. Begin opstelling is bepalend voor de chem van de basisspelers. Je wisselspelers hebben idd 5 chem. Als je dus een wisselspits in op goal neerzet behoudt hij 5 chem.

Mocht je in je startopstelling speler A hebben die een spits is, maar je hem ingame wisselt naar de cam positie, hoef je daar dus ook niks voor te veranderen behalve je ingame opstelling. Qua chem blijft je spits hetzelfde behouden als je start opstelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatsausername
Een beginnetje gemaakt van een mogelijk team, maar hoe ga ik in godsnaam De Bruyne en Kimpembe op full chem krijgen

Ik zal denk ik wat spelers moeten opofferen :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/q_CjA27jImgclwbiigxFphpJN4Y=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IcOi1Eb4ckAXfM5FwFeKgmXl.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• biertje79
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 08:29
Sowieso Donnaruma op doel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
Whatsausername schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 13:28:
Een beginnetje gemaakt van een mogelijk team, maar hoe ga ik in godsnaam De Bruyne en Kimpembe op full chem krijgen

Ik zal denk ik wat spelers moeten opofferen :P

[Afbeelding]
Met Donnaruma op goal en Jesus in de spits ben je er volgens mij al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destroye
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09-09 09:28
DeBers schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 13:33:
[...]

Met Donnaruma op goal en Jesus in de spits ben je er volgens mij al.
Lloris in de goal, met Donnaruma op goal zal Van Dijk geen volledige chemistry halen. En dan met Jesus in de spits staat iedereen op full chem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
destroye schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 13:35:
[...]

Lloris in de goal, met Donnaruma op goal zal Van Dijk geen volledige chemistry halen. En dan met Jesus in de spits staat iedereen op full chem
Zeker? Ook niet met Robertson en De bruyne?
Anders misschien beter Areola. Lloris doet rare dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatsausername
destroye schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 13:35:
[...]

Thanks! Dit was 'm inderdaad. Alleen niet zo'n fan van Lloris, maarja... :P

Ook nooit met Jesus gespeeld. Is het wat?

Lukaku zou ook nog kunnen?

[ Voor 3% gewijzigd door Whatsausername op 22-10-2021 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10:38
Whatsausername schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 13:39:
[...]

Thanks! Dit was 'm inderdaad. Alleen niet zo'n fan van Lloris, maarja... :P

Ook nooit met Jesus gespeeld. Is het wat?

Lukaku zou ook nog kunnen?
Lukaku is super goed als je er mee kan spelen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Markvd1984
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CA7fWQCp7npWWOs4GkVqFp242wI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/K5OVOonMaGPwmuB5d7RoHiia.jpg?f=fotoalbum_large
Na 4 x in playoffs maar 2x te winnen
Nu de 1e 5 potten in play-off gewonnen
Mss beter playoffs spelen als mensen al wl spelen 😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual_T
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 06-09 18:30
Verbinding hier is echt verschrikkelijk, champions. Is dit altijd zo? Eerste weekend champions finals hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:31
De verbinding is echt verschrikkelijk deze middag, moest in de playoffs de laatste 2 potten winnen, uiteraard ging dat niet. Nu weer weer proberen 1500 punten te harken.
Wat ook wel echt gaar is, zolang je in die playoff zit en je speelt rivals krijg je er geen punten bij, je begint dus pas opnieuw te sparen als de playoff (of finals) voorbij zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
Hier nergens last van.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Whatsausername
Nog even een fotootje.

Ik moest met mn slaperige hoofd even 2x knipperen vannacht. En dat uit een simpel SBC pakketje. Dat zijn de lekkerste! :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xQUNYqtdSTIns4hmPYLsbIrWl1A=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dJrRS21QzuAANBzJo01i5Kri.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Draft was de verbinding ook niet best , maar Rivals speelt echt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biertje79
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 08:29
Ben benieuwd wat het niveau vanavond 00:00 is als ik thuis uit werk ben. Als het goed is zijn dan alle kinderen naar bed en hoop ik mijn eigen niveau tegen te komen 🙈

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 10:05
Start gemaakt met 4-2-3-1 omdat de 4-3-1-2 echt niets meer deed voor me.

Merk alleen dat m'n wingers teveel aan de zijlijn staan ondanks instructies de 16 inkomen maar miss is dat ook wat wennen :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nMttJz1MGtbT45VXp65t-4Be820=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fkRxffiDShY4L0HwpzSe9RuL.jpg?f=fotoalbum_large

De jong en wijnaldum als beide cdm de rest laat zich wel raden.

Nog 120 k om te verbeteren over. Iemand een leuke tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markmaas
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 10-08 15:28
Die Fekir kaart kwam ik vanmiddag regelmatig tegen in de WL playoffs pff heeft me flink frustratie opgeleverd niet te verdedigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Markmaas schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 18:01:
Die Fekir kaart kwam ik vanmiddag regelmatig tegen in de WL playoffs pff heeft me flink frustratie opgeleverd niet te verdedigen
Die vent is echt een tank , loopt gewoon door.
Indd hele irritante speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual_T
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 06-09 18:30
Wat bevindingen na een eerste keer Champions te hebben gespeeld..

Het is minder leuk, vooral omdat je ook een punt krijgt als je verliest. Ik heb nu volgens mij 3e rank van boven gehaald, met een premium totw pack en een jumbo rare players pack. Ter illustratie, in fut 21 haalde ik vaak gold 2/1. Het lijkt dus fors makkelijker om leuke rewards te halen?

Ook veel quiters, dus mensen gunnen je een gratis win. Dat verpest best wel de lol? Klinkt gek, maar ik werk liever voor m'n wins :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tygovd
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 23-10-2021
...Beste mensen,
wereldklasse vindt ik iets te moeilijk, en professioneel is te makkelijk.
Ik heb op professioneel al twee keer makkelijk gewonnen met Barcelona tegen bayern in career mode, waardoor het niet zo leuk is, want dan maakt het niet veel uit hij sterk je selectie is.
Daarom zou ik professioneel iets moeilijker willen maken.
hebben jullie een idee, hoe ik professioneel iets moeilijker kan maken?
Vooral offensief is het iets te makkelijk.
alvast bedankt

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 18-09 12:36
Heb een paar sbc's gedaan waar ik weer wat leuks uit kreeg...zoals een Solksjaer en een Milito.
Oftewel heb mijn team weer verbouwd :)
Op de bank Bruno Fernandes, KDB, Pogba, Son, Pedro, Fofana...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/i4RBg8yUkFaSOMf6Fd_umtMd7Go=/800x/filters:strip_exif()/f/image/KzVSrxIaonw7YzdVZKA6B4bL.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markvd1984
Augy schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 17:52:
Start gemaakt met 4-2-3-1 omdat de 4-3-1-2 echt niets meer deed voor me.

Merk alleen dat m'n wingers teveel aan de zijlijn staan ondanks instructies de 16 inkomen maar miss is dat ook wat wennen :)

[Afbeelding]

De jong en wijnaldum als beide cdm de rest laat zich wel raden.

Nog 120 k om te verbeteren over. Iemand een leuke tip?
Ik had met de wingers hetzelfde en die 2 opstellingen
Ik ben 4321 gaan spelen
Werkt perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramViking
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 21-01-2023
Hoe zie je in de fut play-offs en champions hoeveel wedstrijden je gewonnen hebt? Nergens te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
BramViking schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 19:03:
Hoe zie je in de fut play-offs en champions hoeveel wedstrijden je gewonnen hebt? Nergens te zien.
in het midden van je scherm als je bij fut champs zit. Zie bv de foto van mark1984 van vandaag 14:51

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramViking
fifanoob schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 19:08:
[...]

in het midden van je scherm als je bij fut champs zit. Zie bv de foto van mark1984 van vandaag 14:51
Daar staat alleen de punten en de resterende wedstrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
BramViking schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 19:09:
[...]

Daar staat alleen de punten en de resterende wedstrijden.
Dan kan je het toch uitrekenen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeghoofd21
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:36

Leeghoofd21

Wat een leuke ondertitel

Met 1 hand spelen?

HANDTEKENING!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulPaulPaul83
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 30-11-2022
Kun je je playerpicks bewaren voor de volgende week? Of krijg je sws dan spelers uit deze totw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramViking
fifanoob schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 19:11:
[...]

Dan kan je het toch uitrekenen?
Het punt is dat het er niet staat. Wat nergens op slaat en gewoon getoond had moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18-09 22:28
BramViking schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 19:33:
[...]

Het punt is dat het er niet staat. Wat nergens op slaat en gewoon getoond had moeten worden.
Wins zijn niet meer zo relevant nu je beloond wordt op basis van punten en die ook krijgt bij een verloren wedstrijd.
Is toch een vrij eenvoudige rekensom, 20 wedstrijden, 4 punten voor winst en 1 bij verlies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Iemand idee wanneer en of de icon swaps nog komen ?
Kan me herinneren dat vorig jaar ook rond deze tijd was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tygovd
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 23-10-2021
Is dat een grap?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07:48
BramViking schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 19:33:
[...]

Ik ben het met je eens hoor. Als ik het verdeel over 2 dagen weet ik soms ook niet of ik nu 3 of 4 wins had.
Was een kleine moeite geweest om het ergens te vermelden. Kleiner dan het uitrekenen in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timoo_FR
Fekir SBC toch ook nog maar even gedaan. Alleen Muller voor hoeven kopen dus was een makkie.

Twijfel nu om Varane te kopen voor naast baby Campbell of nog een icon, iemand hier met Varane? Is ie echt die prijs waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timoo_FR
Hahahaha een inform en de Bruyne uit het SBC pakketje ook nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Timoo_FR schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 20:04:
Fekir SBC toch ook nog maar even gedaan. Alleen Muller voor hoeven kopen dus was een makkie.

Twijfel nu om Varane te kopen voor naast baby Campbell of nog een icon, iemand hier met Varane? Is ie echt die prijs waard?
Ik heb zelf geen ervaring met Varane, maar hoor wel dat bijv. Kimpembe en Marquinhos minstens net zo goed zijn, en goedkoper. Met die 2 heb ik wel gespeeld, en dat beviel erg goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timoo_FR
Moody2204 schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 20:05:
[...]

Ik heb zelf geen ervaring met Varane, maar hoor wel dat bijv. Kimpembe en Marquinhos minstens net zo goed zijn, en goedkoper. Met die 2 heb ik wel gespeeld, en dat beviel erg goed.
Ja daar wil ik iets mee maken, maar is erg lastig qua links met de spelers die ik nu heb (en wil houden) helaas…

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Finals zijn echt niet te spelen continu icoontjes tot haperingen aan toe.

Same shit different year…..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BramViking
dutchgio schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 19:42:
[...]

Wins zijn niet meer zo relevant nu je beloond wordt op basis van punten en die ook krijgt bij een verloren wedstrijd.
Is toch een vrij eenvoudige rekensom, 20 wedstrijden, 4 punten voor winst en 1 bij verlies.
Het gaat dus niet om de rekensom, het is gewoon onlogisch om dat niet bij te houden. Het is zoals een scoreboard zonder cijfers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
Traeces schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 20:25:

Dan is t toch je eigen internet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
BramViking schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 20:40:
[...]

Het gaat dus niet om de rekensom, het is gewoon onlogisch om dat niet bij te houden. Het is zoals een scoreboard zonder cijfers.
Je score board is het aantal punten..

In rivals staat toch ook nergens hoeveel je gewonnen hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Het was logischer geweest als ze gewoon het aantal wins-losses neer hadden gezet. Het is geen onoverkomelijk probleem, maar ik ben nogal vergeetachtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wErudite schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 20:45:
[...]

Dan is t toch je eigen internet?
Ik heb vanmiddag nergens last van, nu moet ineens me internet zijn dan. Die servers zijn gewoon weer veel te vol.

Vind altijd zo’n makkelijk antwoord dan ligt het aan je internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glasscar
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-09 16:06
Tot twee keer toe ben ik tegen hele vervelende spelers aangelopen. Die scoren 1-0 en gaam met 8 man achterin de bal rond blijven spelen. De eerste vanaf minuut 60 en de tweede vanaf minuut 20.

Iemand enig idee wat je hier tegen kan doen? Pressing, 100 diepte, 4 aanvallers laten jagen. Niets helpt. Mijn team loopt automatisch weer achteruit.

Is dit een bug of iets dergelijks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
Traeces schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 21:09:
[...]

Ik heb vanmiddag nergens last van, nu moet ineens me internet zijn dan. Die servers zijn gewoon weer veel te vol.

Vind altijd zo’n makkelijk antwoord dan ligt het aan je internet.
Heb zelf echt nergens last van, net als een hoop anderen. Ik vind het juist heel erg makkelijk om alles maar te blamen op EA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wErudite schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 21:13:
[...]

Heb zelf echt nergens last van, net als een hoop anderen. Ik vind het juist heel erg makkelijk om alles maar te blamen op EA.
Sure je hebt gelijk vent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry Nak
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 05-08 01:15
Traeces schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 20:25:

Bij mij gaat het nu zo belachelijk soepel. Ik kan de snelheid bijna niet aan. Maar ik heb ook een week niet gespeeld. Weer even wennen denk ik.

[ Voor 9% gewijzigd door Harry Nak op 22-10-2021 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gruys7
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 25-11-2024
Eerste rival wedstrijd, ik zet 2 leenspelers in, wedstrijd nog niet begonnen en verbinding gaat verloren. Nu kan ik die leenspelers wel een wedstrijd minder gebruiken, kan ik hier iets tegen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Glasscar schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 21:11:
Tot twee keer toe ben ik tegen hele vervelende spelers aangelopen. Die scoren 1-0 en gaam met 8 man achterin de bal rond blijven spelen. De eerste vanaf minuut 60 en de tweede vanaf minuut 20.

Iemand enig idee wat je hier tegen kan doen? Pressing, 100 diepte, 4 aanvallers laten jagen. Niets helpt. Mijn team loopt automatisch weer achteruit.

Is dit een bug of iets dergelijks?
Gebruik je de R1 knop ook? Dan laat je een andere speler van je team druk zetten, dat doe ik vaak en dan bestuur ik mijn eigen speler richting zijn keeper/laatste man zodat hij bijna altijd vooruit moet.

Maar het is heel irritant en heel vaak lukt het mij ook niet, of hij gaat dan opeens wel aanvallen/counteren en ben ik de lul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glasscar
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-09 16:06
fifanoob schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 21:34:
[...]

Gebruik je de R1 knop ook? Dan laat je een andere speler van je team druk zetten, dat doe ik vaak en dan bestuur ik mijn eigen speler richting zijn keeper/laatste man zodat hij bijna altijd vooruit moet.

Maar het is heel irritant en heel vaak lukt het mij ook niet, of hij gaat dan opeens wel aanvallen/counteren en ben ik de lul.
Ook dat. En R1 is nutteloos als hij crosspasses blijft spelen en twee linies van 4 man heeft staan. En dan ook nog berichtjes sturen als ik mijn controller weg leg. Het is maar waar je je lol uit haalt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
Meer mensen die elke wedstrijd begin 2e helft een enorme lag ervaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
Kan er ook niks aan doen, moet je de anderen reacties ook eens lezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:07

DirtyBird

Praktiserend denker

Ik doe dat ook. Ik vind prof ook iets te makkelijk, maar als je met 1 hand speelt (is even wennen) kom je dan uiteindelijk wel op een goed niveau.
Eventueel je control scheme op two button zetten.

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Glasscar schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 21:58:
[...]

Ook dat. En R1 is nutteloos als hij crosspasses blijft spelen en twee linies van 4 man heeft staan. En dan ook nog berichtjes sturen als ik mijn controller weg leg. Het is maar waar je je lol uit haalt.
Klopt hoor, zo herkenbaar, dat zijn de tryharders van deze game. Als ik achter kom in de WL is het heel vaak dat tegenstander zo gaat spelen. Sowieso vind ik het al heel snel storend als tegenstanders traag spelen. 10x rondspelen en zodra ik maar even druk zet is het snel bal passen.. ZZZzzz ik blijf dan op den duur stil staan. Heb wel eens gehad dat ze zo spelen terwijl ik 2-0 voor sta dan denk ik al helemaal oke gozer wat jij wil. En dan drukken ze op pauze als ik stil blijf staan en gaan ze berichtjes sturen haha, wel vermakelijk :+
Maar ja als ik achter sta dan is het :( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timoo_FR
saert schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 22:04:
Heb dit probleem al zo vaak voorbij zien komen maar heb er zelf echt nog nooit last van gehad. Echt vreemd, speel je toevallig op PS5? Misschien dat het een platform specifiek probleem is

[ Voor 3% gewijzigd door Timoo_FR op 22-10-2021 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
Pfffff. 2 100k packs en 1 50k pack en Parejo als beste |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Timoo_FR schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 22:12:
[...]

Heb dit probleem al zo vaak voorbij zien komen maar heb er zelf echt nog nooit last van gehad. Echt vreemd, speel je toevallig op PS5? Misschien dat het een platform specifiek probleem is
same here hoor. Elk jaar hoor en lees ik dit soort problemen, heb er zelf nooit last van. Ik weet niet beter dan hoe het nu aanvoelt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online

Satom

Verzamel ervaringen

saert schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 22:04:
Ik ben al blij als de tweede helft überhaupt start. Heb nu al meerdere potjes achter elkaar die worden gestopt halverwege de eerste helft..
Pagina: 1 ... 24 ... 128 Laatste