Hoe refurbished items verwijderen uit zoekopdracht?

Pagina: 1
Acties:
  • 402 views

• RobNL
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 05-07 19:20
Hoi, ik ben op zoek naar nieuwe laptops, maar krijg heel vaak de bekende groene recycle-icoontjes in beeld. Ik zie er geen filter voor om alleen nieuwe producten in beeld te krijgen, hoe krijg ik dit het beste voor elkaar of is dit niet mogelijk?

Voorbeeld:

https://tweakers.net/lapt...TNhqdxrTaYyEWo0VLxgTFh-EF

• Mooijekind
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22:21

Mooijekind

Manager Product Content
Op dit moment is er inderdaad nog geen filter-optie voor refurbished producten. Dit staat wel op de kaart bij mijn collega's van Product.

Echter voor nu kun je de producten wel wegfilteren door de maximale levertijd op 12 dagen te zetten.
Niet helemaal hoe het hoort maar als tussenoplossing werkt het goed :)

• Leon Straathof
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 02-08 23:46
Gaan ze die filter ooit nog maken, of is er een financieel belang bij dat die refurbished items in ieders zoek resultaat komen. Het viel me namelijk op dat je alle winkels kunt verwijderen in de winkel selectie filter, maar dat precies de shops die 2e hands verkopen ook in die lijst niet voor komen en je ze dus ook zo niet kunt verwijderen. Dat lijkt bijna iets te toevallig.

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 03-08 17:47

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Leon Straathof schreef op zondag 2 augustus 2026 @ 23:46:
Gaan ze die filter ooit nog maken, of is er een financieel belang bij dat die refurbished items in ieders zoek resultaat komen. Het viel me namelijk op dat je alle winkels kunt verwijderen in de winkel selectie filter, maar dat precies de shops die 2e hands verkopen ook in die lijst niet voor komen en je ze dus ook zo niet kunt verwijderen. Dat lijkt bijna iets te toevallig.
Omdat hier al een topic voor loopt waar ook dit wordt besproken, sluit ik dit topic. Graag verder in Refurbished in de Pricewatch :) En nee, het is niet expres dat refurbished shops niet in het winkelfilter staan, bij het bouwen van het winkelfilter is daar simpelweg geen rekening mee gehouden. Er zit echt niks financieels achter, anders hadden we ook niet het winkelfilter gemaakt :)

Dit topic is gesloten.