Bij mijn Airco Tado stelt Tado de airco in op de juiste temperatuur, die gaat dan ook verder alles regelen. De Tado module heeft wel een temperatuur meting maar die wijkt bij mij standaard een graden af, kan je corrigeren, maar Tado verstuurt alleen een signaal naar mijn airco met daarbij de juiste instellingen. Dus temperatuur 20 graden, verwarmen, ventilatie auto. Ik heb een Maxicool wellicht werkt het bij een ander merk anders.-Junkiexp- schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 12:22:
[...]
Ik ben toevallig hiermee bezig, ik heb Wifi bediening op mijn airco en dat werkt prima.
Het gaat er mij om dat de tempertuur niet echt overeenkomt, ik krijg het niet comfortabel in de hele ruimte.
Gebruik jij de thermostaat modus of de normale modus?
Want de thermostaat modus lijkt mij interessant omdat dan de temperatuur op de tado zelf wordt gemeten.
Edit, als ik het goed begrijp zet de Tado de airco op max koelen of verwarmen en schakelt dan uit als de temperatuur is bereikt.
Dat slaat nergens op, slecht voor de levensduur voor je airco, het comfort en het energieverbruik.
Voorbeelden hoe het bij mij is.
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
[ Voor 45% gewijzigd door Daniel. op 06-11-2021 14:36 ]
/f/image/Ch7jeOZ3NLrT9tp7HcPQfASY.png?f=fotoalbum_tile)
/f/image/b7H6fxFrJmMNs0qdtBS7EKdP.png?f=fotoalbum_tile)
/f/image/dvQ47W1hGUvHsoIz6ur8CZib.png?f=fotoalbum_tile)
/f/image/L2MVczXqgLKh004AnJpTPKch.png?f=fotoalbum_tile)
/f/image/MW7ii8lIyE7RuryouAl8OZoh.png?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/teEy0E3s0eUtMtAGnpwoOihi.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/GvVrlIqXgeZ0EBKCwhEVFi03.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/uanl5mQB1wstL8fe3tRK75p2.jpg?f=fotoalbum_large)