Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
Ja, direct na bestelling om 14:04.de Foarsitter schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 14:14:
Hebben jullie al een bevestigingsmail ontvangen?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Heb ik dus ook, maar dan via de App. Geen mail gehad en geen afschrijving CC (op 0,00 reservering na dan)Spike_wolf schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 14:18:
Via apple.com nog een keer een CC bevestiging kunnen doen, daar nu een lege pagina met draaiend rondje, maar m'n CC geeft inmiddels een €0 reservering van Apple aan. Eén van de twee is er dan dus toch door gekomen?
edit: net een mail gehad
[ Voor 3% gewijzigd door Imperium op 17-09-2021 14:20 ]
automation fanboy
Zie: Donstil in "[iPhone 13 (mini, Pro, Pro Max)] Ervaringen & Discussie"
[ Voor 47% gewijzigd door Toppe op 17-09-2021 14:30 ]
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
[ Voor 4% gewijzigd door Heijmenberg99 op 17-09-2021 14:21 ]
Ow echt? dank! scheelt een hoop stressToppe schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 14:20:
Afschrijven van je CC gebeurt pas bij versturen!
Het is weer September 2025 :)
Eerst via de app CC betaling bevestigd, toen error in de app. Net via de site, CC bevestigd, en terug naar "hoe wilt u betalen".Imperium schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 14:19:
[...]
Heb ik dus ook, maar dan via de App. Geen mail gehad en geen afschrijving CC (op 0,00 reservering na dan)
edit: net een mail gehad
Maar geen idee of die reservering van de eerste of tweede poging is. Nog geen mail hier.
M'n winkelmandje is wel leeg nu, daar bleef hij net wel in staan.
[ Voor 6% gewijzigd door Spike_wolf op 17-09-2021 14:23 ]
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Nope. Komt bij je eerstvolgende factuur erbijVidaR-9 schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 14:19:
[...]
Hier idem. Ook nog niks betaald trouwens. Jij wel?
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Maar gekozen voor een iDeal betaling en vloog er direct doorheen.
Schijnt dat iDeal wat langzamer is maar het is niet anders
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Tijd: 14:"04
Ordernummer: SISHxxxx654
Geen bevestiging mail

Haters everywhere but I don’t really care
Ik heb deze pagina nooit gekregen omdat ik na Visa bevesting er uit gegooid werd. Maar wel een bevestiging gehad gelukkig via de mailrenegrunn schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 14:24:
Freakin' finally...
[Afbeelding]
Blauw / 512
al van het toilet af? of moet je nog?Famous schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 14:24:
Via de site lukte het opeens wel (iMac).
Maar gekozen voor een iDeal betaling en vloog er direct doorheen.
Schijnt dat iDeal wat langzamer is maar het is niet anders
Hm, ik zie dat het volledige bedrag bij mij gereserveerd is met ook een aparte reservering op €0.
Wellicht nog even wachten, kan me voorstellen dat de betaal systemen op dit moment ook een piek hebben
Haal je bestelnummer ef weg, anders cancel ik je order.renegrunn schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 14:24:
Freakin' finally...
[Afbeelding]
Blauw / 512
Nog niet geweest, loop nu naar de koelkast om een biertje te pakken.
Wat een gestress toch
Die € 0,- is standaard. Is een soort "check". Die verdwijnt zometeen weer.Toppe schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 14:26:
[...]
Hm, ik zie dat het volledige bedrag bij mij gereserveerd is met ook een aparte reservering op €0.
Wellicht nog even wachten, kan me voorstellen dat de betaal systemen op dit moment ook een piek hebben
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Maf, die heb ik dan weer niet gehadHeijmenberg99 schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 14:25:
[...]
Ik heb deze pagina nooit gekregen omdat ik na Visa bevesting er uit gegooid werd. Maar wel een bevestiging gehad gelukkig via de mail
Klopt, maar omdat een aantal andere hier geen reservering hebben op het volledige aankoop bedrag...Rivanov schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 14:27:
[...]
Die € 0,- is standaard. Is een soort "check". Die verdwijnt zometeen weer.

Nog geen mail, maar lijkt er op dat het nu goed ging.
En met wat pech moet ik er twee annuleren straks
[Edit]
Twee reserveringen op m'n CC nu
[ Voor 11% gewijzigd door Spike_wolf op 17-09-2021 14:28 ]
Humankind… be both.
Haha niceFamous schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 14:27:
[...]
Nog niet geweest, loop nu naar de koelkast om een biertje te pakken.
Wat een gestress toch
Zelfde hier, maar mijn winkelwagentje is in elk geval leeg.Spike_wolf schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 14:27:
Op de site nog een keer doorlopen en een "alles is geregeld" bericht gekregen
goed teken dunkt mij
Edit: als ik nu bij mijn bestellingen kijk staat die er ook bij.

[ Voor 8% gewijzigd door Famous op 17-09-2021 14:29 ]
CardMapr.nl ✈ Vind American Express creditcard locaties, en spaar voor (gratis) vluchten!
Nee bij het “gereedmaken voor verzending”Toppe schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 14:20:
Afschrijven van je CC gebeurt pas bij versturen!
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
heb dezelfde besteld. en ook 3x mislukt met cc en uiteindelijk via de website met ideal. Houd het ff in de gaten, want heb wel 2x 0 euro reserveringen op met cc staan nu. Niet dat ik er nog 2 binnen krijg volgende week.matthijst schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 14:25:
Pro Max 13 256 in blauw besteld. Stressvol met geweigerde betalingen tot 3x toe maar gelukt,
[ Voor 8% gewijzigd door Morphine op 17-09-2021 14:31 ]
Sja, zat ook al te kijken of er niet 15k van de rekening af wasSpike_wolf schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 14:27:
Op de site nog een keer doorlopen en een "alles is geregeld" bericht gekregen
[Edit]
Twee reserveringen op m'n CC nu
Komt hij mooi direct in Apple DEP voor mijn MDM oplossing.
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
You know, I rather like this God fellow. He’s very theatrical. A little pestilence here, a plague there... Omnipotence...got to get me some of that.
Die wilde een maat van mij maar had een belangrijke bespreking tot minimaal 14:30, heeft hij ff pechToppe schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 14:31:
Zwart zit op 't moment al op 4-11 oktober
:strip_exif()/f/image/3D7W2stmhnA4n3Z5Bh0hqn4E.jpg?f=fotoalbum_large)
Na een ruime 20 minuten is het gelukt.
Via Apple Store app of via de Apple site )m(via Apple Pay) alleen creditcard mogelijkheid, toen geprobeerd via iDeal en gelukt
Lange wachten is begonnen, vrijdag ff naar oh oh Den Haag
𝚒𝙿𝚑𝚘𝚗𝚎 16 𝙿𝚛𝚘 - 𝖱7 5800𝖷3𝖣 - 𝖷63 - 𝖬𝖲𝖨 𝖱𝖳𝖷2070𝖲 - 32𝖦𝖡-3800 - 2𝖳𝖡 𝖲𝖲𝖣 - 𝖧510 𝖤𝗅𝗂𝗍𝖾
1x 13 Pro Max 'Baby' blauw
1x 13 Starlight voor de vrouw
[ Voor 3% gewijzigd door JWHtje op 17-09-2021 14:35 ]
Besteld:
1x iPhone 13 mini 128GB in "middernacht"
1x iPhone 13 128GB in "roze" (voor mw. Gitarist)
En betaling via iDeal (om problemen met cc te omzeilen).
Grappig genoeg wordt de "gewone" iPhone volgende week vrijdag geleverd en de Mini pas enkele dagen later.
Jep, zowel via de site als de app.renegrunn schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 14:35:
Hmm.. zien jullie al wel de bestelling onder je account? Ik krijg een foutmelding..
Alleen voor de MaxToppe schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 14:31:
Zwart zit op 't moment al op 4-11 oktober
Alle Maxen zijn nu Oktober
De normale Pros nog 24-9
[ Voor 13% gewijzigd door Cloud_VII op 17-09-2021 14:36 ]
jup, te zien via de App als ook de siterenegrunn schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 14:35:
Hmm.. zien jullie al wel de bestelling onder je account? Ik krijg een foutmelding..
Check, vergeten er bij te zetten.
Hartslag zat na bestellen op 96, nu weer op 81... Een iPhone doet gekke dingen met je
@Dennisweb Ook 1 weten te bemachtigen? Ongetwijfeld heb ik er overheen gelezen
[ Voor 13% gewijzigd door Toppe op 17-09-2021 14:37 ]
Raarrr...
Edit: krijg nu wel mail "uw bestelling wordt verwerkt"

Kan ook zijn dat ze hadden verwacht dat blauw populairder zou zijn dan het daadwerkelijk is natuurlijk. Je moet er toch een percentage op plakken op voorhand. Ik had graag voor blauw willen gaan maar deze kleur blauw ging hem niet worden (te licht). Als het Pacific Blauw was geweest was dat voor mij iig een no-brainer._Bailey_ schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 14:35:
het feit dat Grafiet al langere levertijden heeft en Sierra Blue niet, wil wel zeggen dat ondanks een nieuwe kleur deze keer niet echt aanslaat bij de mensen.
Hier hetzelfde. Die nieuwe kleur vind ik niet mooiKayos schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 14:37:
[...]
Kan ook zijn dat ze hadden verwacht dat blauw populairder zou zijn dan het daadwerkelijk is natuurlijk. Je moet er toch een percentage op plakken op voorhand. Ik had graag voor blauw willen gaan maar deze kleur blauw ging hem niet worden (te licht). Als het Pacific Blauw was geweest was dat voor mij iig een no-brainer.
Er stond op Reddit een poll waarin 44% toch voor de blauw zou gaan. Dit was een duidelijke meerderheid.LegeBoekenkast schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 14:38:
[...]
Hier hetzelfde. Die nieuwe kleur vind ik niet mooi
Heb zelf ook de Sierra Blue gekozen.
Of ze hebben van blauw een grotere voorraad?Kayos schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 14:37:
[...]
Kan ook zijn dat ze hadden verwacht dat blauw populairder zou zijn dan het daadwerkelijk is natuurlijk. Je moet er toch een percentage op plakken op voorhand. Ik had graag voor blauw willen gaan maar deze kleur blauw ging hem niet worden (te licht). Als het Pacific Blauw was geweest was dat voor mij iig een no-brainer.
Nee. Na half uur nog steeds niks.Limitted schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 14:25:
Iemand bij KPN (verlenging) een bevestiging binnen gehad?
Geen bevestiging mail
Van van die armoedige “gewone” 13 serie heb ik weer de cheap-ass Mini-versielaredo schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 14:39:
Lijkt wel of iedereen een Pro heeft besteld, kom ik aan met mijn armoedige 13
Ik had in de app besteld en Apple Pay mislukte meerdere keren op het factuuradres? naja, uiteindelijk kwam 'ie door en kreeg ik een bevestiging per mail. Omdat ik twijfelde of de order wel doorgekomen was heb ik via de site hem nog eens besteld, toen werd ineens het bedrag van mijn 1e order gereserveerd. (ik had een AW bandje erbij besteld, ander bedrag) En vervolgens weer een 0,00 van waarschijnlijk de tweede order.
Gekke is alleen nu dat op de website alleen de nieuwe order zichtbaar is, en in de app alleen de "oude".
Hopelijk kan ik er zodadelijk 1tje cancellen.
gezeik weer zeg.
Hier één bevestigingsmail nu, en twee reserveringen op de CC.renegrunn schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 14:31:
[...]
Sja, zat ook al te kijken of er niet 15k van de rekening af was
Altijd jammer dat je voorlopig niet in je account naar d bestellingen kunt kijken om te zien wat er doorgekomen is. Maar eentje zit hoe dan ook goed
Humankind… be both.
Hier ook zelfde verhaal; geen bevestiging vanuit KPN (mini 128GB, blue)
Humankind… be both.
Ander device proberen? Lukte bij @Famous ookScrtz schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 14:42:
Ik blijf foutmelding krijgen ,nog steeds niks kunnen bestellen
Dit heb ik nog nooit meegemaakt
Ja PC en iPhone, allebei foutmeldingen pffToppe schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 14:43:
[...]
Ander device proberen? Lukte bij @Famous ook
En op 4G? Ik kon via 4G iPhone wel via de Website bestellen terwijl m'n MacBook op de wifi nog steeds "Moment geduld" liet zien....Scrtz schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 14:44:
[...]
Ja PC en iPhone, allebei foutmeldingen pff
Welke kleur?klopping schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 14:41:
Via de app ging het niet goed met creditcard betaling. Op de website wel, maar hellas nu levering tussen 4-11 okt
Crap. Had de bevestingspagina nog open staan en wou even screenshot maken van m’n bestelnr. Is de pagina opeens pleiteNikopolides schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 14:43:
[...]
Hier ook zelfde verhaal; geen bevestiging vanuit KPN (mini 128GB, blue)

Ben inmiddels een half uur bezig om de roze iPhone 13 128GB te bestellen voor mijn vrouw, betaling telkens geweigerd of ik krijg een json foutmelding te zien.

Nu nog een hoesje. Normaal nam ik altijd het originele leren Apple hoesje van 45 euro. Die is er blijkbaar niet meer, alleen een variant met MagSafe? Weet iemand toevallig of dat extra gewicht / dikte met zich meebrengt? Of is het nog steeds het normale volledig leren hoesje?
Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !
Ik heb hem binnen. Is exact het zelfde. Alleen zie je in de binnenkant een afdruk zitten van de MagSafe connector. Geen extra gewicht of dikte voor zover ik met het oog kan zienDrardollan schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 14:47:
Zo, 13 Pro Grafiet 128GB is besteld. Orderbevestiging binnen, levering 24 september
Nu nog een hoesje. Normaal nam ik altijd het originele leren Apple hoesje van 45 euro. Die is er blijkbaar niet meer, alleen een variant met MagSafe? Weet iemand toevallig of dat extra gewicht / dikte met zich meebrengt? Of is het nog steeds het normale volledig leren hoesje?
[ Voor 5% gewijzigd door Toppe op 17-09-2021 14:49 ]
Er staat iets bij over magneetjes? Vind het maar onduidelijkToppe schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 14:48:
[...]
Ik heb hem binnen. Is exact het zelfde. Alleen zie je in de binnenkant een afdruk zitten van de MagSafe connector. Geen extra gewicht of dikte voor zover ik met het oog kan zien
Thanks iig!
Dit is wat ik bedoelDrardollan schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 14:50:
[...]
Er staat iets bij over magneetjes? Vind het maar onduidelijk
Thanks iig!
:strip_exif()/f/image/Mv0ltDXMOZZWR5xiLL5on2GU.jpg?f=fotoalbum_large)
En de screenprotector's van Belkin zijn er ook weer: https://www.apple.com/nl/...Bf658c9%2B970da9%2B158b06
[ Voor 15% gewijzigd door Toppe op 17-09-2021 14:51 ]
Ja lijkt me wel. Das “nieuw” dus wordt om die reden alleen al meer gekozen.Toppe schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 14:40:
[...]
Of ze hebben van blauw een grotere voorraad?
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
[ Voor 99% gewijzigd door Blubkens op 07-10-2021 14:42 ]
Heb je niet dat die ring door gaat schijnen na verloop van tijd?Toppe schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 14:48:
[...]
Ik heb hem binnen. Is exact het zelfde. Alleen zie je in de binnenkant een afdruk zitten van de MagSafe connector. Geen extra gewicht of dikte voor zover ik met het oog kan zien
Ja, maar bij vrouwlief haar hoesje (transparant) zie je echt een witte ring zitten. Wint niet echt de schoonheidsprijs.Blubkens schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 14:52:
[...]
Volgens mij zit dat in alle hoesjes voor iPhones met MagSafe om de aansluiting tussen hoes en connector beter te maken.
Dat ziet er gewoon normaal uit. Geen idee wat die ringen dan doen. Ik laad altijd draadloos op (QI), dus ik denk dat het verstandig is dat ik daar ook een bijpassend hoesje bij heb.Toppe schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 14:51:
[...]
Dit is wat ik bedoel
[Afbeelding]
En de screenprotector's van Belkin zijn er ook weer: https://www.apple.com/nl/...Bf658c9%2B970da9%2B158b06
Hier ook nog nietLimitted schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 14:25:
Iemand bij KPN (verlenging) een bevestiging binnen gehad?
Geen bevestiging mail
Ik denk dat dit jaar KPN degene is met achterstanden
Apple kan wel leveren, maar KPN kan de aanvragen niet aan.
In het verleden had je ook enkele minuten later in 'mijnkpn' een aanpassing in de einddatum, die is nu ook nog altijd hetzelfde.
ach ze hebben een week om bij te komen
EDIT 14:05 besteld, 15:02 bevestiging ...
[ Voor 3% gewijzigd door FreshMaker op 17-09-2021 16:07 ]
Geen idee, Heb de 12 overgeslagen. Wellicht dat ze je meer kunnen vertellen daarover in de iPhone 12 topicComilion schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 14:52:
[...]
Heb je niet dat die ring door gaat schijnen na verloop van tijd?
Ai das zuur, maar denk dat er stormloop is en ze het straks allemaal bijwerken, en anders ff bellen met helpdesk 0800 0402VidaR-9 schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 14:47:
[...]
Crap. Had de bevestingspagina nog open staan en wou even screenshot maken van m’n bestelnr. Is de pagina opeens pleite
FreshMaker schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 14:53:
[...]
Hier ook nog niet
Ik denk dat dit jaar KPN degene is met achterstanden
Apple kan wel leveren, maar KPN kan de aanvragen niet aan.
In het verleden had je ook enkele minuten later in 'mijnkpn' een aanpassing in de einddatum, die is nu ook nog altijd hetzelfde.
ach ze hebben een week om bij te komen![]()
Zal maandag wel via Coolblue bestellen, ga geen 10 keer opnieuw proberen.
Mail duurde hier ook wel zeker 30 minuten. Dus ik zou mij nog niet teveel zorgen maken.VidaR-9 schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 14:47:
[...]
Crap. Had de bevestingspagina nog open staan en wou even screenshot maken van m’n bestelnr. Is de pagina opeens pleite
Had ik ook de eerste keer, gelukkig 2e keer wel goed gelukt.BlazeMuis schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 14:47:
iPhone 13 Pro 128GB Sierra Blue kunnen bestellen een half uur geleden.
Ben inmiddels een half uur bezig om de roze iPhone 13 128GB te bestellen voor mijn vrouw, betaling telkens geweigerd of ik krijg een json foutmelding te zien.
Idem hier. Al is het de 2e keer wel gelukt met CC.Mrk87 schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 14:56:
Wat een gekloot was dit. Allerlei foutmeldingen met de creditcard betaling. Uiteindelijk maar via iDeal betaald. Hopelijk blijft de leverdatum gelijk.
[ Voor 122% gewijzigd door Blubkens op 07-10-2021 14:42 ]
Ik heb een bevestigingsmail dat mijn bevestiging onderweg ishaltec schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 14:55:
Hier bevestigingsmail ontvangen van KPN..(14:35, besteld rond 13:58)
[...]
:strip_exif()/f/image/H9YRiB38ZqA2FS7k1EWqFgSu.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 42% gewijzigd door VidaR-9 op 17-09-2021 15:01 ]
Daar past de Wallet volgens mij niet op... laat ze die nou echt perse moeten, anders hoeft ze geen iPhone 13 ("Dan kan ik net zo goed dit hoesje (Flip case) houden.")Blubkens schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 14:57:
[...]
Spigen maakt ze zonder ring.
https://www.spigen.com/co...id?variant=39985454284847
Was well goedkoper geweest.
Daar zit je ook goed met evt. Garantieafhandeling.ZlM01 schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 14:56:
Probeer nu al 20 minuten te bestellen via de site. Telkens fout bij het betalen "Er is een fout opgetreden. Probeer het later opnieuw."
Zal maandag wel via Coolblue bestellen, ga geen 10 keer opnieuw proberen.
13Pro Grafiet. verwachte levertijd week 39(DE)
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Helaas nog niet de privacy screenprotector....Toppe schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 14:51:
[...]
Dit is wat ik bedoel
[Afbeelding]
Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
Misschien denk ik iets te simpel, maar als de wallet erop zit zie je de ring niet, toch..?Toppe schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 14:59:
[...]
Daar past de Wallet volgens mij niet op... laat ze die nou echt perse moeten, anders hoeft ze geen iPhone 13 ("Dan kan ik net zo goed dit hoesje (Flip case) houden.")
Was well goedkoper geweest.
Controleer eerst of je reactie niet beter past in:
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
[iPhone 13, Mini & Pro] Accessoires, hoesjes & wallets