Samsung tv defect na 3 jaar, Webwinkel geeft niet thuis

Pagina: 1
Acties:
  • 5.944 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackz0r NL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-12-2021
Beste mensen,

Ik heb eind juni 2018 een Samsung tv gekocht bij
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
, namelijk de UE49MU6100. Sinds een paar maanden zijn er duidelijke vlekken aanwezig in het beeld, die steeds erger lijken te worden (zie foto). Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/b7tIJUbMqqXwMIyq835NuIge80Q=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AmyltNe7HGEtLG9MNupgVhj0.jpg?f=fotoalbum_large

Nu heb ik via *knip* een prijsopgave op laten stellen ter reparatie, omdat ik benieuwd was hoeveel het zou kosten om de tv te laten maken. Volgens Servilux (reparatiebedrijf) moet het scherm vervangen worden. De prijsopgave waar zij mee kwamen bedraagt zo'n €320, zelfs met een tegemoetkoming van Samsung van €143 (normaal gesproken dus €463).

Ik vind dit nogal buiten proportie als je kijkt naar de aankoopprijs en de leeftijd van de tv. Ik heb al meerdere malen contact gehad met *knip* en zij vertelden mij simpelweg dat, doordat Samsung mij al coulance heeft geboden, zij niks meer voor mij kunnen betekenen. Ik vind dit nogal vreemd, omdat ik een koopovereenkomst heb met *knip* en niet met Samsung.

Ik heb mijn klacht al op meerdere klachtenplatformen gepost online, maar heb daar helaas nog geen reactie op.

Is er iemand hier die een vergelijkbare situatie heeft meegemaakt met een product dat buiten de fabrieksgarantie valt, maar eigenlijk te snel kapot is gegaan? Zijn er nog andere dingen die ik zou kunnen proberen, of kan *knip* mij op deze manier aan de kant schuiven? Ik heb tot nu toe altijd goede ervaringen gehad met *knip*, maar die goede klantenservice waar ze het zelf altijd over hebben blijft naar mijn mening best wel in gebreke tot nu toe.

Bedankt!

[ Voor 2% gewijzigd door Yorinn op 14-09-2021 13:45 . Reden: Naam webshop één keer in mo-tags geplaatst, verder verwijderd volgens beleid. ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06:16
Klinkt als een standaard verhaal van de winkel. En ja een winkel kan je zo aan de kant schuiven. Maar het hoort niet. Er zijn legio topics van mensen die in het zelfde schuitje zitten.

En je gelijk/recht kan je halen via klagen klagen en nog een klagen. En stampij schoppen op de social media kanalen. Een andere optie is eventueel de standaard juridische stappen zetten met eventueel als einde een dagvaarding van de winkel(al verwacht ik dat de winkel wel eieren voor zijn geld kiest bij een concept dagvaarding.

Maar lastig is het altijd wel.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Medione1210
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-12-2024
Blackz0r NL schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 13:11:
Beste mensen,

Is er iemand hier die een vergelijkbare situatie heeft meegemaakt met een product dat buiten de fabrieksgarantie valt, maar eigenlijk te snel kapot is gegaan?

Bedankt!
Heb je de zoekfunctie van het forum al gebruikt? Dit soort problemen komt helaas veel voor en topkcs hierover verschijnen hier wekelijks. Mogelijke acties die je kunt nemen dus ook.

[ Voor 4% gewijzigd door Medione1210 op 14-09-2021 15:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nadia1
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 29-07-2022
Ik heb precies dezelfde tv en precies dezelfde prijsopgave. Ik ga een mail naar de verkoper sturen dat ze mijn tv kosteloos moeten maken op grond van non conformiteit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-05 07:05

Croga

The Unreasonable Man

Medione1210 schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 15:02:
Heb je de zoekfunctie van het forum al gebruikt? Dit soort problemen komt helaas veel voor en topkcs hierover verschijnen hier wekelijks. Mogelijke acties die je kunt nemen dus ook.
^^ dit dus. En dat komt in de basis neer op:
- Vriendelijke EMail/telefoon
- Schriftelijke ingebreke stelling
- Dagvaarding

De ervaringen met deze specifieke webshop zijn enorm wisselend. Sterk afhankelijk van wie je aan de lijn krijgt. Maar het is een groot bedrijf en daarmee zijn de interne procedures voor hen veel belangrijker dan de klant of de wet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackz0r NL
loki504 schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 14:29:
Klinkt als een standaard verhaal van de winkel. En ja een winkel kan je zo aan de kant schuiven. Maar het hoort niet. Er zijn legio topics van mensen die in het zelfde schuitje zitten.

En je gelijk/recht kan je halen via klagen klagen en nog een klagen. En stampij schoppen op de social media kanalen. Een andere optie is eventueel de standaard juridische stappen zetten met eventueel als einde een dagvaarding van de winkel(al verwacht ik dat de winkel wel eieren voor zijn geld kiest bij een concept dagvaarding.

Maar lastig is het altijd wel.
Heb voor mijn gevoel tot nu toe alleen maar geklaagd haha, maar tot op heden heeft het helaas nog geen effect. Hoop niet dat het zo ver moet komen tot een dagvaarding, klinkt als een hoop gedoe (en geld?) zonder zekerheid.
Medione1210 schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 15:02:
[...]

Jazeker, maar bij de andere topics lijkt de webwinkel iets coulanter dan dat ze bij mij tot nu toe zijn. Ik dacht misschien levert deze vraag iets op, eventueel iemand met een recentere ervaring.
Nadia1 schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 15:29:
Ik heb precies dezelfde tv en precies dezelfde prijsopgave. Ik ga een mail naar de verkoper sturen dat ze mijn tv kosteloos moeten maken op grond van non conformiteit
Hoelang heb jij je tv inmiddels? Ook dat heb ik geprobeerd, maar ze blijven het gooien op de tegemoetkoming die Samsung al heeft gegeven.
Croga schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 15:34:
[...]

^^ dit dus. En dat komt in de basis neer op:
- Vriendelijke EMail/telefoon
- Schriftelijke ingebreke stelling
- Dagvaarding

De ervaringen met deze specifieke webshop zijn enorm wisselend. Sterk afhankelijk van wie je aan de lijn krijgt. Maar het is een groot bedrijf en daarmee zijn de interne procedures voor hen veel belangrijker dan de klant of de wet.
Heb nog niet gebeld, maar inmiddels wel 5 keer gemaild. Wacht momenteel nog op antwoord van de manager van de klantenservice. Mocht ook dit nergens toe leiden zal ik een schriftelijk in gebreke stelling sturen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nadia1
Blackz0r NL schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 16:38:
[...]

Hoelang heb jij je tv inmiddels? Ook dat heb ik geprobeerd, maar ze blijven het gooien op de tegemoetkoming die Samsung al heeft gegeven.

[...]
Mijne heb ik in juli 2018 gekocht en afgelopen week kwamen de vlekken. Ik ben nu bezig met een mail en als ze hierna weer komen met dat ik moet betalen ga ik de koop ontbinden. Indien ze daar niet mee akkoord zijn dan ga ik naar de geschillencommissie.

Ik ga me hierin vastbijten. Vind het echt niet normaal dat een televisie na 3 jaar al kapot gaat. Heb geen geldboom op mijn rug ofzo en verwacht dat een tv langer mee gaat dan 3 jaar. Heb in mijn slaapkamer een Samsung hangen die al 11 jaar oud is en het nog prima doet.

Als je zoekt op internet paarse vlekken Samsung tv dan krijg je echt veel resultaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackz0r NL
Nadia1 schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 16:59:
[...]

Mijne heb ik in juli 2018 gekocht en afgelopen week kwamen de vlekken. Ik ben nu bezig met een mail en als ze hierna weer komen met dat ik moet betalen ga ik de koop ontbinden. Indien ze daar niet mee akkoord zijn dan ga ik naar de geschillencommissie.

Ik ga me hierin vastbijten. Vind het echt niet normaal dat een televisie na 3 jaar al kapot gaat. Heb geen geldboom op mijn rug ofzo en verwacht dat een tv langer mee gaat dan 3 jaar. Heb in mijn slaapkamer een Samsung hangen die al 11 jaar oud is en het nog prima doet.

Als je zoekt op internet paarse vlekken Samsung tv dan krijg je echt veel resultaten.
Wauw, erg vergelijkbare situatie dus. Ik zag zelf inderdaad al veel klachten voorbijkomen over Samsung tv’s met paarse vlekken. Mocht het bij mij ook niet lukken om het te regelen met de webwinkel zelf, zal ik ook naar de geschillencommissie stappen.

Ik ben benieuwd wat ze bij jou gaan zeggen, hou me op de hoogte!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fopjurist
  • Registratie: Mei 2021
  • Niet online

fopjurist

mr.drs. fopjurist

Blackz0r NL schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 13:11:
Zijn er nog andere dingen die ik zou kunnen proberen, of kan [Mbr]*knip*[/] mij op deze manier aan de kant schuiven?
Je kunt procederen zodra je van de manager hoort dat hij de tv niet wil repareren. Als hij je belt, vraag dan of hij het ook op de mail wil zetten. Het kost ongeveer 200 euro om deze zaak voor de rechter te brengen. In de meeste gevallen wacht de winkel de rechtszaak niet af, maar gaat alsnog direct over tot reparatie.

*knip* Werving is niet de bedoeling op Tweakers.
Nadia1 schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 16:59:
[...]

Is het probleem door Samsung erkend voor (ook al is maar voor een klein aantal modellen)? Wordt het binnen de garantietermijn wel gratis verholpen?

[ Voor 7% gewijzigd door Yorinn op 15-09-2021 11:51 ]

Beschermheer van het consumentenrecht

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nadia1
Ze willen wel repareren, maar dan moet ik 320 euro betalen. Ze gebruiken de richtlijnen van Techniek Nederland.

Ik heb nog nergens kunnen vinden dat het door Samsung erkend wordt en kan ook nergens vinden of het binen de garantietermijn wel gratis verholpen wordt.

Ben al de hele avond aan het lezen en zie overal tegenstrijdige berichten pfft wil gewoon dat mijn tv gerepareerd wordt. Ben er nu al klaar mee....

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• fopjurist
  • Niet online

fopjurist

mr.drs. fopjurist

Nadia1 schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 20:48:
Ben al de hele avond aan het lezen en zie overal tegenstrijdige berichten pfft wil gewoon dat mijn tv gerepareerd wordt. Ben er nu al klaar mee....
Ik weet niet waarom je tegenstrijdige berichten tegenkomt, maar dit zou kosteloos verholpen moeten worden. Het is een probleem dat vaker voorkomt (en dus een eigenschap van de televisie is, en niet een gevolg van verkeerd gebruik is) en dat je bij aankoop niet had hoeven te verwachten.
Ik deed het aanbod aan Blackz0r, maar als hij geen interesse heeft of zijn zaak is afgehandeld wil ik jou ook wel helpen. Bedenk wel of je kiest voor gratis reparatie of voor ontbinding. Na ontbinding wordt vaak een gebruiksvergoeding in rekening gebracht zodat je niet genoeg geld krijgt om weer een werkende televisie te kopen.

• Nadia1
fopjurist schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 21:13:
[...]

Ik weet niet waarom je tegenstrijdige berichten tegenkomt, maar dit zou kosteloos verholpen moeten worden. Het is een probleem dat vaker voorkomt (en dus een eigenschap van de televisie is, en niet een gevolg van verkeerd gebruik is) en dat je bij aankoop niet had hoeven te verwachten.
Ik deed het aanbod aan Blackz0r, maar als hij geen interesse heeft of zijn zaak is afgehandeld wil ik jou ook wel helpen. Bedenk wel of je kiest voor gratis reparatie of voor ontbinding. Na ontbinding wordt vaak een gebruiksvergoeding in rekening gebracht zodat je niet genoeg geld krijgt om weer een werkende televisie te kopen.
Bedankt! Heb een mail gestuurd dat ik kosteloze reparatie wil, inderdaad omdat het probleem vaker voorkomt en ik het bij aankoop niet verwacht had. Dankjewel voor je hulp alvast, ben benieuwd waar ze mee komen. Die gebruiksvergoeding wordt natuurlijk een lachertje dus liever gewoon reparatie.

Zal je zien, hebben ze dat deel niet meer op voorraad en kan de TV niet gerepareerd worden. Heb ik hiervoor ook meegemaakt met een Philips TV, toen heb ik wel mijn aankoopbedrag terug gekregen want was binnen de garantietermijn. Ellendige apparaten pfft

Las ergens dat ze geen gebruiksvergoeding in rekening mogen brengen, vandaar de tegenstrijdige berichten.

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Blackz0r NL
*UPDATE*

Goed nieuws! Na vaak heen en weer mailen heeft de webwinkel mij een aanbod gedaan: mijn huidige, defecte tv inruilen voor de Samsung Crystal UHD 50TU7020. Volgens mij is het een vergelijkbaar model, maar dan uit 2020.

Ben erg tevreden met dit voorstel, had niet verwacht dat ze dit zouden regelen. @Nadia1 Hopelijk komen ze bij jou uiteindelijk ook met zo'n aanbod.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pazo
  • Registratie: Mei 2006
  • Nu online

Pazo

Mroaw?

Lijkt op zich best OK inderdaad.
Let even op of je aan 2 HDMI aansluitingen genoegd hebt. Je oude had er 3.

https://tweakers.net/pricewatch/compare/873115;1626002/

Grote Enphase topicIQ Gateway lokaal uitlezenPVOutput
10690Wp op O/W (Barneveld) • Panasonic Aquarea K-serie (7kW) WP • Gasloos per 1-11-2023

• Blackz0r NL
Pazo schreef op woensdag 15 september 2021 @ 12:22:
Lijkt op zich best OK inderdaad.
Let even op of je aan 2 HDMI aansluitingen genoegd hebt. Je oude had er 3.

https://tweakers.net/pricewatch/compare/873115;1626002/
Dat is jammer inderdaad, maar met 2 HDMI poorten red ik het ook wel. Thanks :)

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Blackz0r NL schreef op woensdag 15 september 2021 @ 12:08:
*UPDATE*

Goed nieuws! Na vaak heen en weer mailen heeft de webwinkel mij een aanbod gedaan: mijn huidige, defecte tv inruilen voor de Samsung Crystal UHD 50TU7020. Volgens mij is het een vergelijkbaar model, maar dan uit 2020.

Ben erg tevreden met dit voorstel, had niet verwacht dat ze dit zouden regelen. @Nadia1 Hopelijk komen ze bij jou uiteindelijk ook met zo'n aanbod.
Mooi dat je voor jou een goed resultaat hebt behaald. Zo zie je maar weer, dat de aanhouder vaak wint.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blackz0r NL
Hackus schreef op woensdag 15 september 2021 @ 16:12:
[...]

Mooi dat je voor jou een goed resultaat hebt behaald. Zo zie je maar weer, dat de aanhouder vaak wint.
Ja erg blij mee! Ik had het eerlijk gezegd niet verwacht, dus ik was aangenaam verrast toen ik het mailtje zag. Bedankt voor de hulp :)

• pennywiser
  • Registratie: November 2002
  • Nu online
Geen geld bij dus?

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01:54

PcDealer

HP ftw \o/

Nadia1 schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 20:48:
Ze willen wel repareren, maar dan moet ik 320 euro betalen. Ze gebruiken de richtlijnen van Techniek Nederland.
Dat is zelden van toepassing omdat dat over de verwachte gebruiksduur gaat en niet de verwachte levensduur.

Als er dus veel mensen zijn die hun telefoon in een bepaalde prijsklasse elke 6 maanden vervangen, ben je -volgens die richtlijnen- altijd de Sjaak.

[ Voor 17% gewijzigd door PcDealer op 15-09-2021 17:58 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

fopjurist schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 21:13:
[...]

Ik deed het aanbod aan Blackz0r, maar als hij geen interesse heeft of zijn zaak is afgehandeld wil ik jou ook wel helpen. Bedenk wel of je kiest voor gratis reparatie of voor ontbinding.
De verkoper moet toch in de gelegenheid worden gesteld tot reparatie? Tenzij de verkoper laat weten daar niet aan te willen beginnen.
Na ontbinding wordt vaak een gebruiksvergoeding in rekening gebracht zodat je niet genoeg geld krijgt om weer een werkende televisie te kopen.
Ontbinding is toch naar de staat voor verkoop en dus het gehele aankoopbedrag terug?

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

PcDealer schreef op woensdag 15 september 2021 @ 17:57:
[...]

Dat is zelden van toepassing omdat dat over de verwachte gebruiksduur gaat en niet de verwachte levensduur.

Als er dus veel mensen zijn die hun telefoon in een bepaalde prijsklasse elke 6 maanden vervangen, ben je -volgens die richtlijnen- altijd de Sjaak.
Dat is juist wel wat men je aan wilt smeren. Wordt teveel gebruikt eerlijk gezegd, maar je moet als consument ook je zaak goed voorbereiden, en dat lijstje onderuit halen.

Lijstje van Uneto_VNI, Nu Techniek Nederland is opgesteld onder de leden van TN, en geeft aan wanneer een consument een nieuw goed koopt. Dit zegt niets over of een goed dan defect is, of mag zijn. Denk aan veel consumenten die elk jaar de nieuwste iPhone kopen(of Samsung Galaxy s-note, Google Pixel..)

[ Voor 21% gewijzigd door Hackus op 15-09-2021 18:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Hackus schreef op woensdag 15 september 2021 @ 18:03:
[...]
Lijstje van Uneto_VNI, Nu Techniek Nederland is opgesteld onder de leden van TN, en geeft aan wanneer een consument een nieuw goed koopt. Dit zegt niets over of een goed dan defect is, of mag zijn. Denk aan veel consumenten die elk jaar de nieuwste iPhone kopen(of Samsung Galaxy s-note, Google Pixel..)
Ja, dat schrijf ik 8)7 :>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fopjurist
  • Niet online

fopjurist

mr.drs. fopjurist

PcDealer schreef op woensdag 15 september 2021 @ 17:57:
[...]

Op zich kun je best uitgaan van een gebruiksduur voor de waardebepaling, maar je mag er dan niet vanuit gaan dat er geen restwaarde is. Als consument kun je ook andere factoren aandragen voor de waardebepaling als dat in je voordeel werkt, bijvoorbeeld de prijzen op Marktplaats.
PcDealer schreef op woensdag 15 september 2021 @ 18:01:
[...]

De verkoper moet toch in de gelegenheid worden gesteld tot reparatie? Tenzij de verkoper laat weten daar niet aan te willen beginnen.
Dat klopt.
Ontbinding is toch naar de staat voor verkoop en dus het gehele aankoopbedrag terug?
In beginsel heb je gelijk en vaak lukt het ook om het hele aankoopbedrag terug te krijgen. Het is echter geen zekerheid dat je dat bedrag terugkrijgt omdat sommige rechters de wet anders interpreteren en het redelijk vinden om een vergoeding te rekenen voor 3 jaar gebruik. Ik ben daarom huiverig om mensen te beloven dat ze het volledige bedrag terugkrijgen. Het kan dan alleen maar meevallen.

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

fopjurist schreef op woensdag 15 september 2021 @ 18:37:
[...]

In beginsel heb je gelijk en vaak lukt het ook om het hele aankoopbedrag terug te krijgen. Het is echter geen zekerheid dat je dat bedrag terugkrijgt omdat sommige rechters de wet anders interpreteren en het redelijk vinden om een vergoeding te rekenen voor 3 jaar gebruik. Ik ben daarom huiverig om mensen te beloven dat ze het volledige bedrag terugkrijgen. Het kan dan alleen maar meevallen.
Waaraan refereert de rechter dan bij een gebruiksvergoeding? Volgens mij zijn artt. 7:21 en 22 bw duidelijk genoeg.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fopjurist
  • Niet online

fopjurist

mr.drs. fopjurist

PcDealer schreef op woensdag 15 september 2021 @ 18:58:
[...]

Waaraan refereert de rechter dan bij een gebruiksvergoeding? Volgens mij zijn artt. 7:21 en 22 bw duidelijk genoeg.
Vaak wordt dat juridisch niet goed onderbouwd :) De rechtbank op Aruba (waar artt. 7:21 en 22 bw ook gelden) spreekt bijvoorbeeld van 'gebruiksgenot' en 'gebruikswaarde' en zegt verder niets over de wettelijke inkleding daarvan. Rechtbank Utrecht spreekt van 'redelijkheid en billijkheid'. Art. 6:248 BW bepaalt dat een overeenkomst kan worden aangevuld met de rechtsgevolgen die uit de eisen van redelijkheid en billijkheid voortvloeien, maar na ontbinding is er juist geen overeenkomst meer.

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Super Ninja- edit :P

• Nadia1
Blackz0r NL schreef op woensdag 15 september 2021 @ 12:08:
*UPDATE*

Woww supergaaf! Hopelijk krijg ik ook een mooi aanbod haha

Alhoewel ik niet zeker weet of ik wel weer Samsung wil.. maargoed had hiervoor ook problemen met een Philips TV hahaha die had trouwens wel echt een mooier beeld maar was binnen de garantietermijn al kapot.

[ Voor 15% gewijzigd door Nadia1 op 15-09-2021 21:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

@Nadia1 de productreview: Samsung LE32C530 review door PcDealer is nog steeds in gebruik bij de kinderen na reparatie. Ik heb zelf sinds vorig jaar een pricewatch: Samsung UE43RU7470 Zilver.

[ Voor 32% gewijzigd door PcDealer op 15-09-2021 21:25 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Blackz0r NL
Nee, kosteloos vervangen!
Nadia1 schreef op woensdag 15 september 2021 @ 20:29:
[...]

Woww supergaaf! Hopelijk krijg ik ook een mooi aanbod haha

Alhoewel ik niet zeker weet of ik wel weer Samsung wil.. maargoed had hiervoor ook problemen met een Philips TV hahaha die had trouwens wel echt een mooier beeld maar was binnen de garantietermijn al kapot.
Haha ja ik dacht ook wel ff “shit, weer een Samsung…” Maar ik mag niet klagen. Kan ik de komende jaren alvast gaan sparen voor een LG OLED oid :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ruftman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09:00
Blackz0r NL schreef op donderdag 16 september 2021 @ 09:33:
[...]

Nee, kosteloos vervangen!

[...]

Haha ja ik dacht ook wel ff “shit, weer een Samsung…” Maar ik mag niet klagen. Kan ik de komende jaren alvast gaan sparen voor een LG OLED oid :P
Ja, want LG OLED heeft nooit problemen, hence dit forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nadia1
Nog geen reactie van de winkel 😭

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nadia1
Nou breekt mijn klomp, krijg weer de reactie dat ik moet betalen voor reparatie:

Dankjewel voor je bericht. Ik begrijp dat je niet akkoord wilt gaan met de opgegeven prijsopgave.

We kunnen ons goed voorstellen dat je balt van de prijsopgave. Echter is deze door het verlopen van de garantie terecht opgesteld. In onze eerdere berichtgeving zie ik dat mijn collega duidelijk heeft aangegeven dat de reparatie niet kosteloos uitgevoerd kan worden. Ook kan de coulance binnen economische levensduur maar door één partij worden aangeboden. Wij blijven ook bij onze standpunten over deze reparatie. We willen je daarom vragen je keuze door te geven aan de reparateur. als je verder andere vragen voor ons hebt, dan helpen we je graag.

Ik hoop dat de reparateur snel je keuze mag verwerken.

Hoe ga ik hier nou weer op reageren zuuuuuuucht

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Heroic_Nonsense
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 09:43

Heroic_Nonsense

bartonsontheweb.nl

Nadia1 schreef op maandag 20 september 2021 @ 22:34:
Nou breekt mijn klomp, krijg weer de reactie dat ik moet betalen voor reparatie:

Dankjewel voor je bericht. Ik begrijp dat je niet akkoord wilt gaan met de opgegeven prijsopgave.

We kunnen ons goed voorstellen dat je balt van de prijsopgave. Echter is deze door het verlopen van de garantie terecht opgesteld. In onze eerdere berichtgeving zie ik dat mijn collega duidelijk heeft aangegeven dat de reparatie niet kosteloos uitgevoerd kan worden. Ook kan de coulance binnen economische levensduur maar door één partij worden aangeboden. Wij blijven ook bij onze standpunten over deze reparatie. We willen je daarom vragen je keuze door te geven aan de reparateur. als je verder andere vragen voor ons hebt, dan helpen we je graag.

Ik hoop dat de reparateur snel je keuze mag verwerken.

Hoe ga ik hier nou weer op reageren zuuuuuuucht
Aangeven dat je met zekerheid van één geval weet dat exact gelijk is (merk, type, leeftijd product, winkelketen en soort defect) waarbij men wel tot omruil zonder bijbetaling is overgegaan. Laat ze maar uitleggen waarom dat bij jou anders is.

Such Heroic Nonsense - Proud admin of https://www.bartonsontheweb.nl and owner of https://netstek.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nadia1
Heroic_Nonsense schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 09:40:
[...]

Aangeven dat je met zekerheid van één geval weet dat exact gelijk is (merk, type, leeftijd product, winkelketen en soort defect) waarbij men wel tot omruil zonder bijbetaling is overgegaan. Laat ze maar uitleggen waarom dat bij jou anders is.
Dankjewel voor je reactie, heb maar weer gemaild..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nadia1
Heroic_Nonsense schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 09:40:
[...]

Nou het is eindelijk geregeld na 100 keer mailen!! Krijg vrijdag de Samsung 55Q60T als omruil zonder bijbetaling. Uiteindelijk toch een goede service! Het heeft wel wat moeite gekost poehh maar ben echt blij! Weer normaal TV kijken zonder vlekken haha

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Nadia1 schreef op woensdag 29 september 2021 @ 21:05:
[...]

Nou het is eindelijk geregeld na 100 keer mailen!! Krijg vrijdag de Samsung 55Q60T als omruil zonder bijbetaling. Uiteindelijk toch een goede service! Het heeft wel wat moeite gekost poehh maar ben echt blij! Weer normaal TV kijken zonder vlekken haha
Mooi zo, gewoon doorzetten en je ziet resultaat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nadia1
Hackus schreef op woensdag 29 september 2021 @ 21:10:
[...]

Mooi zo, gewoon doorzetten en je ziet resultaat.
Zonder dit forum had ik me er waarschijnlijk eerder bij neergelegd! Bedankt allemaal 💪

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Heroic_Nonsense
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 09:43

Heroic_Nonsense

bartonsontheweb.nl

Graag gedaan!

Such Heroic Nonsense - Proud admin of https://www.bartonsontheweb.nl and owner of https://netstek.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Massri
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 28-04 13:40

Massri

Vraag gerust!

*knip*, je eigen topic is wel even genoeg. Kicken van topics als deze is niet nodig.

[ Voor 93% gewijzigd door Perkouw op 31-03-2022 17:04 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.