Beste tweakers,
Onlangs ben ik een woning betrokken uit 1901. Wij zijn de zijgevel aan het renoveren. Tijdens het wegbikken van het stucwerk is er onduidelijkheid over een soort koker-vormig verdeelpunt. Ik denk dat het van KPN is, maar ik weet het niet zeker. Er komt een erg dikke kabel uit de grond. Deze loopt recht omhoog en verdwijnt in een kokervormige dop. Herkent iemand deze vorm / aansluiting / kabel?
Ik ben al een rondje gaan bellen met Ziggo en KPN. Je kan je ongeveer voorstellen hoe deze vraag in het standaard-script paste van de helpdesk
:strip_exif()/f/image/2bpVJuFbZKA39NwZIRGyWQI2.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/6pKZ76gQXo30QEv2nvvuAMFp.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/R1WQzlE6hRlpjlW4sqxM87B4.jpg?f=fotoalbum_large)
Onlangs ben ik een woning betrokken uit 1901. Wij zijn de zijgevel aan het renoveren. Tijdens het wegbikken van het stucwerk is er onduidelijkheid over een soort koker-vormig verdeelpunt. Ik denk dat het van KPN is, maar ik weet het niet zeker. Er komt een erg dikke kabel uit de grond. Deze loopt recht omhoog en verdwijnt in een kokervormige dop. Herkent iemand deze vorm / aansluiting / kabel?
Ik ben al een rondje gaan bellen met Ziggo en KPN. Je kan je ongeveer voorstellen hoe deze vraag in het standaard-script paste van de helpdesk
:strip_exif()/f/image/2bpVJuFbZKA39NwZIRGyWQI2.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/6pKZ76gQXo30QEv2nvvuAMFp.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/R1WQzlE6hRlpjlW4sqxM87B4.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/a2OYhNCB7ahDCnJP6IpcTYzb.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 57% gewijzigd door sjoerdmekenkam op 10-09-2021 14:51 ]