Toon posts:

Onbekend kastje aan zijmuur. Wie weet wat dit is? Ziggo? KPN

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• sjoerdmekenkam
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 22-09 09:02
Beste tweakers,

Onlangs ben ik een woning betrokken uit 1901. Wij zijn de zijgevel aan het renoveren. Tijdens het wegbikken van het stucwerk is er onduidelijkheid over een soort koker-vormig verdeelpunt. Ik denk dat het van KPN is, maar ik weet het niet zeker. Er komt een erg dikke kabel uit de grond. Deze loopt recht omhoog en verdwijnt in een kokervormige dop. Herkent iemand deze vorm / aansluiting / kabel?

Ik ben al een rondje gaan bellen met Ziggo en KPN. Je kan je ongeveer voorstellen hoe deze vraag in het standaard-script paste van de helpdesk :D

[Voor 57% gewijzigd door sjoerdmekenkam op 10-09-2021 14:51]

Alle reacties

• sjoerdmekenkam
Ja, dat issum. Zelfde vorm

• sjoerdmekenkam
Kek, de meest rechter (sorry, ik ben nieuw met info delen via dit kanaal)

• sjoerdmekenkam
Dank voor de info iedereen.

Kan het zijn dat mensen deze kabel in hun woning nog gebruiken voor hun telefoon? Er lijken kabels doorgelust te zijn en deze lopen langs mijn achtergevel naar de buren. Of is dit oud en heeft iedereen allang via de voordeur een nieuw / moderne aansluiting?

Het is namelijk lelijk weggesmeerd in het stucwerk en het ziet er niet uit. Kortom, ik knip het er liever weg. Maar natuurlijk niet als dit het officiële / formele ISRA-punt welke iemand wellicht nog in de toekomst wil gebruiken.

• sjoerdmekenkam
Dank voor de reacties. Niet wegknippen dus :)

Ik ga schakelen met KPN om dit weg te halen

• sjoerdmekenkam
Aan alle reageerders: superbedankt. Lijkt misschien een simpele vraag, maar ik had de foto al ge-upload naar google om te ontdekken wat dit was + KPN en Ziggo die me niet verder wilde helpen 'omdat ik geen bestaande klant was'