Een half jaar terug heeft "Mauritsjanssen" (zogenaamd) namens een vriend gereageerd op een advertentie van mij. De communicatie liep erg stroef, er werden beloftes gemaakt en naar mijn mening, een poging oplichting gedaan, zoals ik ook in dit Onterechte review/poging oplichting? topic heb vermeld. Nu komt "Mauritsjanssen" vannacht bij mij verhaal halen, bijna een half jaar later. Deze beticht mij direct van liegen in mijn advertentie en wast zichzelf in onschuld. Claimed verder voor Eli98 (Eli98) gehandeld te hebben. Na het profiel van ook deze tweaker bekeken te hebben zouden beide zo dezelfde persoon kunnen zijn. Zelfde manier van zaken doen namelijk.
Nu zit ik met de vraag waarom mensen met zulke slechte reviews hier mogen blijven, want het lijkt erop dat ze gewoon zo veel mogelijk rekeningnummers proberen te verzamelen?
En bij "Mauritsjanssen" zijn er 10 reviews geplaatst (bij "eli98" zijn de ratios nog erger, maar is moeilijk rekenen...). 6x 5 sterren, 4x 1 sterren. Maar toch heeft deze 3.5 sterren, wat redelijk positief lijkt, omdat je minimaal 1 ster moet geven. Ik denk echt dat de minimale sterren veranderd moet worden naar 0 sterren, zoals al vaker door mensen aangehaald is. Of anders een systeem van -5 tot +5.
Nu zit ik met de vraag waarom mensen met zulke slechte reviews hier mogen blijven, want het lijkt erop dat ze gewoon zo veel mogelijk rekeningnummers proberen te verzamelen?
En bij "Mauritsjanssen" zijn er 10 reviews geplaatst (bij "eli98" zijn de ratios nog erger, maar is moeilijk rekenen...). 6x 5 sterren, 4x 1 sterren. Maar toch heeft deze 3.5 sterren, wat redelijk positief lijkt, omdat je minimaal 1 ster moet geven. Ik denk echt dat de minimale sterren veranderd moet worden naar 0 sterren, zoals al vaker door mensen aangehaald is. Of anders een systeem van -5 tot +5.
[ Voor 9% gewijzigd door Danny Phantom op 08-09-2021 11:04 ]